Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1083 ggr
[ThisIsWheels]
9/11/15, 5:39 PM

Videos till YouTube - förslag?

Hej! Eftersom det här med att göra vloggs inte var något för mig, så funderar jag istället på att starta en "make up-kanal". Jag älskar smink, och vill gärna ha smink-videos som en hobby. Men nu kommer min fråga: vilka olika sminkningar skulle ni vilja se? 

Jag är tacksam för alla förslag! 🙂

MVH Sally

Annons:
Kaninernasbästa
9/11/15, 10:22 PM
#1

Lite naturliga, nybörjarsminkning för de som inte kan så mycket :)

[Lindis123]
9/11/15, 10:53 PM
#2

Typ "alternativa" sminkningar, dramatiska eyeliners och sånt, sen skulle jag iaf också gilla olika outfit videos där du visar upp olika outfits, tycker det är bra att variera lite då det lätt blir ointressant med bara sminkningar, samt att det kan vara svårt att hitta nya på sminkningar ofta.Bara ett tips, du frågade ju faktiskt bara om sminkningar:P

[ThisIsWheels]
9/12/15, 10:27 AM
#3

#1 Tack för svar! Jag tänkte börja lite lugnt och sminka lite lättare innan jag gör något mer avancerat eftersom jag är en nybörjare 👍

#2 Tack för svar! Jag tänkte från början att jag mest ville göra smink-videos, men man kan ju variera det med hauls och outifts kanske?  

Tack för tipsen 🙂

lollynonna
9/12/15, 10:47 AM
#4

Vad heter din youtubekanal om du har någon?:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Flöffo
9/12/15, 11:09 AM
#5

Jag tycker det är kul att se fina sminkningar som görs med "budgetsmink" och smink som inte bara går att köpa på nätet, typ H&M smink till exempel c:

//Flöffo

[ThisIsWheels]
9/12/15, 11:49 AM
#6

#4 Kanalen heter Sally Ly, som alltså är mitt namn. Jag har än så länge inte lagt upp några videos, men jag planerar att göra det på höstlovet 😃

#5 Åh, typ som Therese Lindgrens "Budget-jakten"? Det verkar vara roligt att testa hur bra billigt smink egentligen är 🙂

 Jag skriver upp alla era förslag i min lilla anteckningsbok 👍 Kom gärna med fler tips och förslag :D

Annons:
Tipsi3
9/12/15, 1:12 PM
#7

Jag gillar att se sminkvideor som passar olika hår/hudtyper :)

Med Vänlig Hälsning Tindra

Medarbetare på guldhamster.ifokus

-Toulouse Cola Fanuel-

[ThisIsWheels]
9/12/15, 1:23 PM
#8

#7 Tack för svar! Det kan ju vara intressant att kolla på 👍 Jag skriver upp det också 🙂

Rheen
9/12/15, 5:21 PM
#9

Åh vad spännande! Om du gillar att experimentera och inte bara tänker ha 'normala' sminkvideos så tycker jag att du ska köra på lite halloweensminkningar då det börjar närma sig sen. Många verkar uppskatta sånt! c:

~ Rheen.

[ThisIsWheels]
9/13/15, 10:23 AM
#10

#9 Tack för svar! Jag tycker att det är jätteroligt med lite galna sminkningar, men jag måste öva lite innan jag lägger upp det 😉 Jag har märkt att många på YouTube gillar sådana videos och jag är en av dem 😃

Jag skriver upp det också 👍

Upp till toppen
Annons: