Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 2751 ggr
[Hhannah]
2015-09-15 23:36

(X) Crazy sex

Har ni tips på lite "crazy sex" ? Är så trött på allt gamla vanliga o tråkiga. Vill testa något nytt.  Kom med så många heta o sexiga ideer som det bara går! :)

Annons:
Hoseok
2015-09-15 23:39
#1

Jadu.. Ingen aning om vart du drar gränsen för vad som är "vanligt" och vad som är crazy.

Jag utövar ganska mycket bdsm och mycket av det jag gör kan väl anses vara crazy. 

Men här är väl lite simpla saker:
- Smisk
- Stryptag/Våld/Slag (Som båda är med på)
- Man klär ut sig, kanske har rollspel
- Man testar en helt ny ställning. 
- Om en av er alltid är bottom och den andra top, vänd på rollerna.

[Hhannah]
2015-09-15 23:45
#2

#1 Jag men något i den stilen!! Är ganska blyg av mig o våga inte riktigt ta för mig, men vill ändå testa på nya saker o tkr om när det är hårt till viss gräns. 

Men vad är bdsm?

Ravynsfair
2015-09-15 23:48
#3

Eftersom du i #2 säger att du är ganska blyg och inte vågar ta för dig så kan du börja i den änden. 
Börja ta för dig lite helt enkelt, ta initiativ även om det skulle vara det "gamla tråkiga". Din partner kommer uppskatta det vill jag lova. 

När självförtroende är större så kan ni gå vidare med "crazyness".

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Hoseok
2015-09-15 23:50
#4

#2 BDSM står för bondage, diciplin, sadism och masochism. Det finns så oerhört många underkategorier till bdsm. Man behöver inte utöva BD för att utöva SM och tvärt om. :)

Om vi tar mitt förhållande som exempel. Jag är undergiven och min partner är dominant. Jag gillar att bli behandlad som att han äger mig och att han får göra vad han vill med mig : I Sängen. Det är superviktigt att lägga på minnet att det är ALLTID den som är undergiven som bestämmer. Om något känns fel så avbryter man direkt. Annars är det misshandel.

Gillar du att vara undergiven? Alltså den som kanske får smisk och blir fasthållen och sådär? Be din partner/den du ligger med att testa hålla fast dig och smiska dig. Det kan kännas fånigt i början men om man verkligen går igång på det så är det underbart!

Håller även med #3. Ta lite babysteps, kanske.

[Hhannah]
2015-09-16 00:00
#5

#4 Jag är hellre undergiven iaf. Men våga inte riktigt säga såna saker för som du sa det känns "fånigt" o sen  vet jag inte riktigt själv vad jag tänker på… 

#3 Jaa, jag få verklige jobba på det!

Hoseok
2015-09-16 00:05
#6

#5 Säg att du läste om det på internet och fråga personen vad hen tycker om det. :)

Annons:
[Hhannah]
2015-09-16 00:11
#7

#6 Jaa, jag få göra det. Få bygga upp självförtroendet/självkänslan o våga säga vad jag vill.

TeddyB
2015-09-16 02:47
#8

köp lite leksaker, man kan ju börja med Ex. en liten dildo, liten buttplugg, lite oljor och sen utgå därifrån :) sen kanske  även en gunga eller lite sexiga underkläder för er bägge,, man kan börja lite försiktigt och köpa fler och dyrare grejer sen :) eller om du vill ha sex på offentliga ställen kan ju vara spännande ;)

"Ganska ond men också väldigt lätt att gilla"

Magrat
2015-09-16 18:37
#9

Om du tänker pröva BDSM så glöm för guds skull inte bort att ha stoppord och tänka på safe, sane och consensual.  Och eftervård, prata med varandra och kolla av läget. Jag brukar få en dipp dagen efter när alla endorfiner lämnat kroppen så då kan det vara bra om ens partner är medveten om det och kan finnas som ett extra stöd, det är rätt vanligt förekommande både för Dom som ug.

Men prata innan om vad ni vill göra och var försiktiga med varandra.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Carrosh
2015-09-16 20:23
#10

Ärligt talat, är det här med BDSM och strypsex verkligen något att diskutera på ett tonårsforum?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Hoseok
2015-09-16 21:03
#11

#10 Jag förstår inte varför det skulle vara något problem? Varför skulle det vara värre än att snacka om annat sex-relaterat? Bdsm är inte så illa som folk vill få det till. Är man tillräckligt mogen att förstå innebörden så är det ju okej.

Magrat
2015-09-16 21:10
#12

#10 Tja, strypsex uppmuntrar jag inte till alls då det för mig inte faller inom ramen för SSC och angående BDSM. (Hyckleri möjligtvis då jag själv håller mig till RACK, men det tycker jag inte omyndiga personer bör pyssla med.) Tar någon däremot upp det så vill jag otroligt gärna påpeka eftereffekter och säkerheten omkring det. Jag började själv intressera mig  för och utöva BDSM i 14-årsåldern och hade gärna sett att det fanns mer information riktat till tonåringar omkring det än vad RFSU har att erbjuda.  Så rent generellt, ja jag tycker att man kan diskutera BDSM på en sajt riktad till tonåringar så länge det är med SSC i bakhuvudet, speciellt efter att 50SOFG kom ut och har målat upp en falsk och farlig bild av BDSM och som många tonåringar tar del av.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Hoseok
2015-09-16 21:18
#13

#12 Jag är väldigt säker på att majoriteten av folk på detta forum inte har en aning om vad flera av sakerna du nämnde betyder, så jag rekomenderar att du använder uttryck som folk förstår eller i alla fall förklarar begreppen. Lite svårt att ta in poängen annars. 😉

Annons:
Magrat
2015-09-16 21:24
#14

SSC = Safe Sane and Consensual. RACK = Risk Aware Consensual Kink

#12 Jag hade inte en tanke på det när jag drog mitt vanliga "försvarstal" om BDSM 🤪 Tur att någon har huvudet med sig.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Carrosh
2015-09-16 21:27
#15

#11 De flesta tonåringar (de som är mellan 13-16 syftar jag då på mest), har oftast inte den erfarenheten och kunskapen som krävs för att ge sig in i en sådan sak. Jag vet absolut att det finns en hel del fördomar om det, men det är fortfarande en sådan sak man behöver vara ganska medveten om vad det innebär för att man överhuvudtaget ska testa det. När man inte har den sortens sexuella erfarenhet, preferenser och kunskap (något jag tror att de flesta ungdomar här inte har, rätta mig gärna om jag har fel), gör man nog klokt i att vänta med att ge sig in i en sådan sak. Först behöver man ju komma underfund med hur sexualiteten faktiskt fungerar och hur den fungerar för var och en, och känna sig säker i den, vilket inte sker direkt över en natt. Man behöver ju inte gå rakt på "advanced mode", om du förstår vad jag menar?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Hoseok
2015-09-16 21:30
#16

#15 Ja, precis. De har inte alltid kunskapen, därför är det ju bra att man pratar om det? Så de kan höra om det från oss som är erfarna och seriösa, istället för någon oseriös som bara vill skada folk.

Jag håller med dig till viss del, hela grejen med att man måste vänta tills man verkligen är redo. Men BDSM i sig behöver inte handla om att man kedjar fast varandra och piskar varandra. (Som drastiskt exempel). Finns småsaker som räknas som bdsm. Vissa av sakerna jag nämnde är väldigt enkla. Ja, strypsex är ganska rått (Läs #12).

Jag känner att bdsm är en sådan sak som de flesta känner till men vet väldigt lite om. Därför är det ju ganska bra att man pratar om det på ett subtilt sätt.

Carrosh
2015-09-16 21:32
#17

#16 Men måste man då leda in tankarna på det, när någon frågar om tips efter lite tips? Då är det kanske bättre att ta diskussionen när någon frågar om det, istället för att leda diskussionen dit och föreslå att de testar?

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Hoseok
2015-09-16 21:34
#18

#17 När jag tänker på "crazy sex" (som rubriken nu är) så tänker jag på bdsm. Som jag skrev där uppe: Vart man drar gränsen är ju individuellt.

Cazzos
2015-09-18 09:25
#19

Jag förstår Carrosh argument men nu har det ju varit väldigt tydligt i tråden att man ska ha safewords osv, så jag ser inga problem att prata BDSM på detta forum.


Upp till toppen
Annons: