Annons:
Etikettmat-och-dryck
Läst 2562 ggr
[KB46ghx]
9/16/15, 12:34 PM

BILLIG LÄSK??

Vart kan man köpa billig burk läsk (inte på internet) vart köper ni om ni dka ha riktigt billig burkläsk??

Annons:
MaxFlickan
9/16/15, 12:49 PM
#1

Går till närmaste butik och kollar vad de har där.  Deras egna märker brukar vara lite billigare.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

[Hästhoven]
9/16/15, 12:53 PM
#2

Tycker att M&M har billig burkläsk, även Willys brukar ha billig burkläsk, typ 3-4 kr & då är panten inräknat i det priset. 

Sedan håller jag med #1: att det vanligaste butikerna, typ Ica, Konsums egna märken brukar inte kosta speciellt mycket.

Carrosh
9/16/15, 8:27 PM
#3

Lidl och Pekås brukar ha billig läsk. Netto också.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Feliiciia
9/17/15, 8:58 AM
#4

Om du har tempo nära så kan du kolla där dem brukar ha billig läsk

revolution
9/17/15, 6:44 PM
#5

Lidl har LÄSKigt billig LÄSK. Haha… jag är tråkig

Men seriöst, en vanlig 33 cl burk för typ 3.90 kronor där jag bor

Everyone loves a rebel

Carrosh
9/18/15, 1:33 AM
#6

#5 Haha, läskigt bra ordvits där 😉

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
cookies
9/18/15, 8:13 AM
#7

Matsmart.se kan ha det ibland. Sidans koncept är att de får saker från butiker, där sakerna inte säljs, fått in fel saker, för mycket, eller att datumet är nära eller har gått ut. Typ saker som läsk och pasta blir ju inte dåligt när datumet går ut, så då är det ju bra om det säljs någonstans istället för att slängas.

Ser att matsmart just nu inte har någon dricka inne, men kolla om en vecka. Kan finnas typ cola burkar med 66% rabatt och liknande.

melonen
9/18/15, 8:26 AM
#8

#7 "(inte på internet)"

[Älskamig]
9/18/15, 3:38 PM
#9

Läsk i sig är väl egentligen inte så fasligt dyrt…?🤔 Så klart beror det ju på vilka mängder man ska ha, men handlar det om 1-2 burkar eller några flaskor läsk, så kan man ju komma undan rätt så billigt. 

Men vill man ha ännu billigare läsk, så får du nog gå efter de tipsen som folk nämnt här ovan.🙂

cookies
9/18/15, 10:05 PM
#10

#8 Oh, totalt missade det D:

Upp till toppen
Annons: