Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 1068 ggr
Hoseok
9/16/15, 12:36 PM

Snapchats senaste uppdatering

Vad tycker ni om snapchats senaste uppdatering? Då syftar jag på effekterna som tillkommit.

Jag tycker de kunde uteslutit screamer-effekterna. Tycker inte screamers är roliga i något sammanhang förutom skräckfilm, eftersom då är folk med på det. Vet folk som inte ens vill använda snap mer pga screamers som får dem att må dåligt.

Annars tycker jag effekterna är döroliga. Lekt med dem ett tag

Annons:
LeeKnow
9/16/15, 12:52 PM
#1

Fattar inte snapchat men vad är screamers? xD

Hoseok
9/16/15, 1:15 PM
#2

#1 En screamer är något som är menat att skrämma. Oftast läskiga bilder och ljud som kommer plötsligt.

Kevsterrr
9/16/15, 1:37 PM
#3

Har inte uppdaterat än, men min lillasyster visade mig screamer-effekten. Blev ju inte rädd direkt men håller med om att den kunde vart utesluten. Själv hatar jag skräck i större drag och just dessa samt jumpscares etc.. Annars verkar det vara riktigt underhållande!

//KevinBlomma [Medarbetare för Nintendo iFokus.]

"When you love something, never lose it. Understand, little one? 
You must keep it safe, close to your heart."Måne

Rheen
9/16/15, 2:22 PM
#4

Tycker det är kul att de kommit med något 'annorlunda'! Lite komiskt då alla går runt med mobilen framför ansiktet och gapar med munnen och sedan höjer på ögonbrynen, haha.

~ Rheen.

[Zachapacka]
9/16/15, 3:35 PM
#5

Jag saknar när man kunde se andras "best friends". Nu går de ju inte att stalka över huvudtaget :P

[Tuulikki]
9/16/15, 4:32 PM
#6

Jag gillar inte screamer-effekten heller. Och att de har tagit bort hur många sekunder som är kvar när man kollar på en my-story tycker jag också är kasst.

Annons:
Lotoz
9/16/15, 5:13 PM
#7

Fullt utav dom på mystory's iaf, haha

Peace

Mysan_
9/17/15, 6:14 PM
#8

Den funkar inte för mig! Har en iPhone 4s och har uppdaterat snapchat men den vill inte fungera.

Lotoz
9/17/15, 6:16 PM
axa
9/17/15, 7:26 PM
#10

Ogillar uppdateringen. Tycker de är onödiga och jobbiga (till vilken nytta ska man ha de?). Dessutom ogillar jag de skarpa skrikljuden på två av de, precis som du säger. Blir 'på tårna' av att höra det, svårt att förklara.

felle-j
9/17/15, 9:10 PM
#11

Har inte provat dem själv men tröttnade ganska snabbt på att se dem från andra. Lite överdrivna.

lollynonna
9/17/15, 9:12 PM
#12

Jag älskar det. Screamersarna är så sjukt kul och det är kul att skämma mina klasskompisar!😂 Dock så är mustachen saken lite väl creepy…

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: