Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1570 ggr
Afturelding
9/21/15, 9:42 PM

Vad lyssnar ni på för musik?

Som rubriken lyder, vad lyssnar ni på för musik?🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
Carrosh
9/21/15, 9:46 PM
#1

Thrash, death metal, melodic death, progressive metal, heavy metal, thrash death, folk metal, folk death osv. osv.

Även blues och någon poplåt här och var blir det också.  Samt lite punk.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Tessan01
9/21/15, 9:50 PM
#2

K-Pop!!! ❤️

Och ibland någon av de populäraste som bäst, men oftast K-Pop. 🙂

Vikan
9/21/15, 9:55 PM
#3

Olika typer av rock och metal, typ hårdrock, alternativ rock och heavy metal, post-hardcore, emo, hardcore, deathcore, metalcore och typ miljoner andra genrers, hah

Moalinn
9/21/15, 10:02 PM
#4

Typish samma som #3. Kör hardcore och subgener till detta. Lyssnar inte mycket på hardcore punk faktiskt utan blir mest melodisk hardcore, metalcore, post hardcore och lite sånt. Pop punk ligger också varmt om hjärtat. Men har väldigt blandad musiksmak så brukar kunna lyssna på det mesta!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Whippetgerbilen
9/21/15, 10:22 PM
#5

The Beatles och liknande! Gärna djupa låtar :)

Dogs is my world ♥

Feliiciia
9/22/15, 6:38 AM
#6

Gillar att lyssna på pop och house, även lite indiepop.

Annons:
[ThisIsWheels]
9/22/15, 10:20 AM
#7

Mest rock i alla dess former, men jag gillar även electronica 🎧

felle-j
9/22/15, 11:17 AM
#8

Metal och rock i alla dess former, men även en del folkmusik.

[Hästhoven]
9/22/15, 12:24 PM
#9

Lite allt möjligt, Just nu lyssnar jag mycket på: Pop & poplåtar med inslag av rap, klassisk musik, rock & lite allt möjligt. Har ingen speciell favorit utan hör jag en låt jag tycker är bra så brukar jag oftast söka efter artisen/gruppen & lyssna igenom några låtar. 

Gillar allt från 5 seconds of summer till susan boyle, så har ganska varierad blandning i min musikspelare på mobilen :-)

Tokyo
9/29/15, 7:53 PM
#10

Lyssnar på så blandad musik att jag inte ens orkar skriva ner allt, men bland annat olika typer av indiemusik gillar jag. 

Annars kan jag säga att min favoritartist är Lana Del Rey och mitt favoritband är Bon Iver vilket kanske säger lite om vad jag gillar för musik, jag vet inte.

Whippet
9/29/15, 8:01 PM
#11

ALLT! 🎧

I'm out Vilar huvudet i handen

Jazmin1e
9/29/15, 8:02 PM
#12

Kpop 😃

[Zachapacka]
9/29/15, 8:11 PM
#13

Melodic Dubstep, progressive house och chillstep är nog de jag lyssnar på mest.

Annons:
Lotoz
9/29/15, 11:27 PM
#14

Rock, metal, techno, hardstyle, trance, pop, punk, country, indiepop, reggae, klassikt, älskar det mesta

Peace

SannaPannan
9/30/15, 5:20 PM
#15

Jag gillar låtar som får en att vilja ställa sig upp och dansa överdrivet!        T ex  <3 see you again <3

/Sanna

LeeKnow
9/30/15, 6:05 PM
#16

pop och dubstep tror jag :p Lyssnar på det jag tycker är bra, sen vad det är för nåt har jag ingen aning om xD

[Lollo 97]
9/30/15, 6:12 PM
#17

Lyssnar egentligen på det mesta men favoriterna är nog rock mest rock ´n roll, pop, blues.

[Tilde]
10/3/15, 12:20 AM
#18

Rock mest :) Mina absoluta favoriter är Breaking Benjamin ❤️. Three days grace, In Flames, Anberlin och The Perishers.

Usagi_
10/3/15, 12:04 PM
#19

Hiphop :)

~ Be sure to taste your words before you spit them out ~

Kadoor
10/3/15, 8:25 PM
#20

Ska jag vara riktigt ärlig så orkar jag knappt bry mig om vilken genre banden jag lyssnar på riktar in sig på.. Är väldigt dålig på vad som räknas som vad, hehe. 
Men jag lyssnar väl på bland annat metal, rock, punk och pop. Och då de "undergenren" som hör till, eller vad det nu kallas haha. (tänker på metalcore, hårdrock, punkrock etc.)
Några av mina favoritband är Bring Me The Horizon, Sleeping With Sirens, Fall Out Boy, Bullet For My Valentine, Black Veil Birds, 5 Seconds Of Summer, Nirvana, AC/DC samt några fler. Finns ju vissa band jag tycker om några låtar utav men inte lyssnar så mycket eller ofta på. ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
Upp till toppen
Annons: