Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 774 ggr
hund_katt
2015-09-22 22:52

Första youtube video

Har tänkt börja med en youtube kanal, får se om jag gillar det sen och kommer fortsätta, men jag är rätt nyfiken och vill testa :) Jag vill göra typ vloggs och sånt.. Nåt liknande MyDigitalEscape eller MoaMurderess, och försöka ha lite humor i också. Men hur börjar man? Vad för video gör man på första? Känns konstigt att göra en presentation typ.. Aldrig sett någon som gjort och vet inte vad jag skulle säga isåfall… Vet knappt någonting om mig själv :P haha nej men jag är jättedålig på presentation så det skulle typ bara låta såhär" eh, ja, Hej! Jag heter Blablabla och är 15 år.. Ja det var allt om mig.. Hejdå!" XD Ska jag bara börja mitt i helt random och bara göra en video om något random? Vad skulle det va isåfall? Asså Gud jag är sjukt okreativ… xc Skulle gärna vilja ha lite tips också, vet att det kommer låta blygt och spänt i början, men det brukar(hos de flesta andra YouTubes) gå bort efter ett tag. En fråga till, om man söker på min kanal så kommer den inte upp? Hur gör jag för att fixa det?

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Upp till toppen
Annons: