Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1199 ggr
lisa98
2015-09-26 11:05

(X) skriva av mig

Behöver bara få ut allt och få lite svar på saker så kommentera gärna vad ni tänker osv.. Jag träffade en kille på en fest och vi strulade sen kvällen efter åkte jag på ett krök hos honom och vi strulade och sen pullade han mig och jag blowade honom. Efter de höll vi bra kontakt i två veckor och ringde varandra osv. Sen skulle vi ses hos honom alltså första gången själva och första gången nyktra.. Jag frågade då innan hur många han varit med och de var inte så många så jag skrämdes bort alls. Jag berättade att ja va oskuld vilket han inte visste för han tyckte inte de märktes och trodde jag gjort sådant innan. Han sa att han ville ha ett förhållande och att han blev helt kär i mig men jag sa väl lite kallt bara att jag inte vill ha de utan vill bara "hålla på". Jag ville liksom ha honom som kk men vi sa aldrig att de va de vi var. Så vi ses och har sex. De va en bra första gång självklart gjorde de lite ont men vi gjorde de igen lite senare och då gjorde de inte lika ont. Jag ringer honom efter och han säger att han inte kan prata så under två dagar hör inte av sig. Jag skriver att jag inte fattar vad han håller på med. Var de bara att få ligga? Eller vad? Men han sa att han trodde att de va de jag ville för jag hade sagt att jag inte sökte ett förhållande vilket han gör(enligt honom men jag tror de är bullshit). Samt sa han att han aldrig skulle ta en oskuld och dra och massa andra grejer som fick mig att lita på honom. Sen hörs vi inte och jag drar på en ovärd fest och ringer honom( dum som jag är) han ringer upp mig lite senare och är skit packad vilket han alltid är då han dricker så han får minnesluckor varje helg och röker på de. Så jag vänder och möter han och hans kompisar. Vi drar hem till honom och har sex igen. De va ju sjukt najs och höll på ett bra tag då han va så packad. Efter följer han mig t bussen och frågar varför han fick ta min oskuld och jag svarar att de va för att jag inte brydde mig längre om sånt för de gjorde jag inte. Ville bara ha sex för de är skönt liksom. Han sa även att de mestadels är han som gör jobbet asså i sängen och jag sa att de är bara att hitta nån annan om de är så jobbigt. Vad förväntar han sig av en tjej som haft sex tre gånger? Så på söndagen vill han ses igen och jag säger att jag inte orkar. Sen på måndag ska vi ses men då funkar de inte( vi bor en bit ifrån varandra). Jag säger då att jag kan ses på onsdag men då vill han inte för han har så kallade problem hemma ( venne om de är sant eller skitsnack). Så vi hörs på fredagen och han ska festa. Jag ringer och frågar om vi kan ses i helgen men sa att de verkar ju inte gå för han ska festa( om han velat ha mig där hade han ju sagt de direkt). Han är väldigt rak på sak och frågar om jag vill komma för att jag vill knulla. Jag börjar typ skratta och säger va? Nej? Men jag antog att de va de han ville så jag sa bara ja men dels de men sen vill jag inte va hemma. Han klipper av mig och säger iskallt "jag orkar inte knulla dig längre" jag fattar ingenting och efter de klickar han bara. Jag har blockat hans nummer och på alla socialamedia grejer. Jag blev först sårad sen arg och sen glad eller de va som att allt försvann. Sen träffade jag några kompisar och pratade om de men de va inte på ett deppigt sätt utan mer bara kul. Sen på kvällen blev de jobbigt igen och jag ville bara sova och sjunka ner i jorden. Nu känner jag inget. Jag är inte glad, inte ledsen, inte arg. Men jag vill veta varför han va ju så feg så han kunde inte säga varför? Jag har drömt hela kvällen att han ska messa eller ringa och förklara ibland söger han förlåt men jag vet att om detta skulle hända skulle jag bara skita i det och ta tillbaka min värdighet genom att klippa av honom. Var jag för ful? För äcklig? För långt bort? Var de bara att jag va dålig och inte värd besväret? Vad var det? En sak bara om jag blockat numret och Raderar numret försvinner blockningen?

Annons:
Calcifer
2015-09-26 11:16
#1

Jag tycker det säger sig självt att han lessnar när du säger att du enbart är ute efter sex samt att det inte ligger någon som helst vikt vid det heller. Han kanske kunde ha lagt fram det snyggare men samtidigt verkar ni inte direkt haft någon som helst relation på det viset.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

lisa98
2015-09-26 11:27
#2

#1 kanske.. De hade vi inte för han var ju väldigt på osv tills jag sa de där med att jag inte var intresserad av förhållande. Venne han kanske könde att han slängde ur sig massa och att jag gav honom inget tillbaka. Efter de började han bete väldigt illa mot mig och dumt av mig att ens fortsätta träffa honom. jävligt konstigt isf bara för isf kan man säga innan vi ligger att han inte vill ha de så och sa flera gånger att jag förstår om han vill ha nåt mer men de va inget problem för honom. Stör mig väl mest på att jag inte får en anledining

Calcifer
2015-09-26 11:45
#3

Det tycker jag du fått. Du säger ju själv att han förändrades när du sa att du inte var intresserad av ett förhållande. För att han var det. Säger väl sig självt. Sen kanske han ville försöka ha något casual men kände efter dina upprepade kommentarer att det inte var intressant. Sen tycker jag absolut inte han betett sig illa. Du sa att du bara var intresserad av sex - vart finns då skyldigheten att han ska höra av sig när det passar dig? Han har ingen skyldighet att ens prata med dig igen om han inte vill så förstår inte vart problemet ligger.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maria
2015-09-26 11:47
#4

Jag håller med Bellatrix. Du har själv gett de signalerna och han agerar bara normalt tycker jag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

lisa98
2015-09-26 11:56
#5

Insåg inte förens nu att de ens för ett alternativ. Fick höra av folk att han var en sån kille som säger saker för att ligga så vet ju inte ens om de va sant de han sa. Venne synd att de sluta som de gjorde och vet inte vad jag ska göra nu. Ska jag skita i de eller ska jag säga nåt till honom? Jag såg honom inte som bara sex och fattade aldrig att han kanske tog illa upp.

Maria
2015-09-26 11:59
#6

Du skrev ju att du bara ville "ha sex för att det är skönt liksom"

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
lisa98
2015-09-26 12:02
#7

Ja, jag menade att jag inte behövde ha en perfekt prins osv men de har inte så mycket med detta att göra. Har fattat att de va jag var fittig och dum i huvet. Borde väl insett de tidigare men tänkte inte på de och aa vet inte tog för givet att han inte ens brydde sig ett piss. Undrar bara om jag sla låta honom va eller fråga. Kan ju mycket väl vara så att detta inte är anledningen

Lotoz
2015-09-26 17:22
#8

du ville ju ha han som kk, ingen relation elr? ut o festa o hitta nått engångs ligg ist

Peace

Calcifer
2015-09-26 17:24
#9

Vet inte varför du känner ett behov av att ta upp det med honom alls om han bara var ett ligg för dig. Låt honom vara istället.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Upp till toppen
Annons: