Annons:
Etikettmat-och-dryck
Läst 841 ggr
Galopptjejen_98
2015-09-29 21:44

Ätstörning?

Hej, för att göra historien. Har mått dåligt hälften av mitt liv, mina föräldrar skilde sig när jag var liten, gifte om sig och skilde sig igen sen cirka 4-5 år sen.  Blivit mobbad i sex år mellan 2:an till 6:an, var lugnt framtill 9:an för då snacka en så kallad  "bästa vän" skit om mig..Mina föräldrar kan ej kommunicera och så fort det är något om eller med min pappa, gnäller min egen mamma på mig och låter ibland som att hon inte ville få mig som barn..bara för att hon hatar min pappa och jag är hans dotter(har sagt till min mamma, jag lovar! Hur många ggr som helst)..

Mellan vissa "händelser" av allt detta så hade jag en period från när min föräldrar skilde sig andra gången..mådde så dåligt av allt att jag fick depression och ätstörningar. Höll på i kanske 1 år innan jag var en aning bättre. Mådde bättre fram till 9:an när allt gick nerför igen..och går nu 2:an på gymnasiet.

Nu till problemet, tänker på allt jag äter och stoppar i mig, kan äta en viss mängd men sen går det inte att äta mer. Har bara blivit riktigt hungrig en enda dag och detta har pågått cirka en vecka. Är orolig att detta är starten på en ny ätstörning??

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
Gambino19
2015-09-29 22:00
#1

Förstår dig!ätstörningar iFokus kan du skriva på..de har nog lite mer erfarenhet eller vad man ska säga!hoppas det blir bättre<3kärlek till dig

Galopptjejen_98
2015-09-29 22:14
#2

Tack så mycket! Skriver där ❤

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Galopptjejen_98
2015-09-30 13:21
#3

Någon?

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

revolution
2015-09-30 14:34
#4

Tycker att du ska prata med skolsyster om dina tankar eller gå till närmsta ungdomsmottagning! Kärlek till dig. <3

Everyone loves a rebel

Upp till toppen
Annons: