Annons:
Etikettmode-och-skönhet
Läst 2157 ggr
[6mare]
9/30/15, 5:58 PM

Vill byta stil men vågar inte, SNÄLLA HJÄLP!

Jag älskar stilen Pastel Goth och vill verkligen börja klä mig så. Men mamma vekar inte med på noterna om man ska säga så och jag har liksom ingen aning om vart jag ska köpa mina kläder, hur jag ska förklara för mamma att det är det jag vill och om jag vill det tänker jag göra det. Jag behöver också hjälp med "hur" jag ska kunna börja klä mig på ett så sätt att ingen iprincio märker att jag börjar klä mig annorlunda. Jag måste samla mina tankar. Jag behöver verkligen hjälp av er som har erfarenheter! Skriv alla tips ni kan komma på!

  • Redigerat 9/14/22, 11:11 PM av vendelay
Annons:
Gaara
9/30/15, 6:06 PM
#1

Pastel goth är ju dock inte så jätteutstickande så börja med att köpa en pastellfärgad tröja och bär den till svarta byxor eller något.

Everlyn
9/30/15, 6:22 PM
#2

Älskar pastel goth, så snyggt!! Brukar finnas rätt mycket fint på H&M,  på divided-avdelningen då. Du kan ju börja med att kolla där, vet inte om dom har nu iofs men i våras/somras fanns det mycket! 
Du kan ju börja med någon nice tröja, sen en choker osv osv.. så blir det stegvis och folk hinner "vänja sig" :)



[6mare]
9/30/15, 6:27 PM
#3

#2 Åh vad kul att höra att jag inte är ensam ;) Ska kolla på H&M imorgon! Tack för tipset!

[Tilde]
10/1/15, 3:51 PM
#4

Tycker också det är en snygg stil :) Tycker som #2 att du kan böra med en eller några få grejer och skaffa fler och fler saker för att bygga upp stilen medan din mamma vänjer sig vid hur den ser ut liksom. 🙂

lollynonna
10/1/15, 4:01 PM
#5

Jag håller också på att byta stil till pastel goth! Sandyshop är en riktigt bra sida tycker jag.

SOm sagt köp grejer och ha på dig dem, din mamma kommer antagligen vänja sig och inte tänka så mycket på det.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: