Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 4750 ggr
[Littlepig]
2015-10-02 16:02

Tandställning med färger

Hejsan Har haft tandställning (räls) i 7månader nu, men för första gången har jag faktiskt färgade gummisnoddar. Blev bara så, att jag frågade efter det och de har verkligen alla färger som finns! Valde rosa, får se vad det blir nästa gång. Min fråga till er: 1. Har ni haft tandställning, och i så fall vilken färg hade ni ev då? 2. Är det snyggt med färgade tandställningar? 3. Vilken är den snyggaste färgen, tycker ni?

Annons:
[ThisIsWheels]
2015-10-02 16:09
#1

Hallå! Mellan 2010 och 2014 hade jag tandställning och jag hade också räls. Jag var 12 när jag fick den så jag tyckte att den var jättehäftigt med färgade snoddar. Men nu tycker jag faktiskt att det fortfarande är lite nice 👍 Jag brukade variera mellan lila, rosa och ljusblå 😊 

Jag tycker att alla färger är snygga, men kanske inte grönt för då ser det ut som att man har matrester mellan tänderna 😮

Grace2009
2015-10-02 16:09
#2

Jag hade ofta röda snoddar.

lollynonna
2015-10-02 17:01
#3

kan man ha regnbågsfärgade?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

ljungensjenka
2015-10-02 21:13
#4

Haft räls både uppe och nere i ca 1,5 år :) Haft blåa, gröna, röda och lila gummiband. Men trivs bäst med röda då de "matchar läpparna" haha så tycker nog personligen att rött (mörkröd) är finast. Men beror lite på vem man är egentligen, som min kompis var jättefin med rosa :)

Nian97
2015-10-02 23:36
#5

Hade tandställning i 1 år och 7 (8?) månader. Först hade jag alltid bara ljusblåa snoddar. Sen övertalade min tandläkare mig att testa varannan ljusblå och varannan ljusrosa. Var jättesnyggt! Så hade jag det alltid sen! :D

Smilla Kanin
2015-10-03 14:24
#6

Hade en tandställning i 9 månader (ingen räls utan mer en som man sov med, hade stort överbett) och den var rosa :) Fanns massa coola färger men var inne i en period där allt skulle vara rosa så då blev det en rosa xD Alltså hela tandställningen var rosa:D

Annons:
Kadoor
2015-10-03 20:30
#7

Har aldrig haft tandställning, men jag tycker det är jättegulligt/snyggt på många människor! Tycker det är fint med färgglada också, vet inte vilken färg jag tycker är snyggast dock. Men typ blå eller grön haha. ^^

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: