Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 780 ggr
Spooki
10/2/15, 6:06 PM

En kille

Jo nu så behöver jag lite hjälp med att tolka en kille. Vi säger att han heter "Oscar". Okej jag och "Oscar" har känt varndra i typ två år och vi har varit goda vänner. Vi ha chattat ganska mycket på kik men det har blivit mer på sista tiden. Oscar han ser helt okej ut men jag är helt förälskad i hans personlighet. Saken är det att Oscar brukar titta på mig flera gånger per lektion och när jag upptäcker det så tittar han bort. Betyder detta att han gillar mig? Han har sagt att jag är snygg i min nya frisyr men det är typ allt på denna fronten. För några dagar så sa jag att han skrev fult (han försökte att skriva fult och blanda stora oc små bokstäver) och så sa han att jag är ful men det var typ på skoj. Oj känner att jag flyter ut ni får ursäkta mig. Om ni inte fattar så är det bara att fråga så förklarar jag så gott jag kan. Tack på förhand PS förlåt för rörigt inlägg😩

Åhh NINJA Ninja

Annons:
[Zachapacka]
10/2/15, 8:44 PM
#1

Det är lite svårt och veta om han gillar dig bara för att han tittar mot dig. Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt ett lite liknande problem. :P

Men mitt tips är att fortsätta prata med honom. Kanske träffas någon gång utanför skolan? Du måste ju också visa honom att du är intresserad (han kanske tänker precis samma sak som dig nu xD) men var inte allt för obvious, kan bli väldigt pinsamt då :P

molam
10/2/15, 9:07 PM
#2

Toughen up and ask him!^^

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Spooki
10/2/15, 10:00 PM
#3

Tack för svaren #1 #2! #2 vill ju inte att det ska bli awkward och att vi slutar ha en sådan bra relation som vi har nu. Vet inte riktigt om jag är mogen för en pojkvänn men vi får se. #1 lycka till, det är svårt att förklara situationen.

Åhh NINJA Ninja

Upp till toppen
Annons: