Annons:
Etikettövrigt
Läst 970 ggr
[Hästhoven]
2015-10-02 18:58

Din väska

Hej! Undrar om det är någon mer än jag som har "hela livet" i väskan?

Annons:
lollynonna
2015-10-02 19:27
#1

Inte än, men snart!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[RC1393]
2015-10-02 23:08
#2

Typ. Har alltid "mini"räknare (grafräknare, så enorm), pennfodral, datorladdare, vattenflaska, frukt, headset, nycklar, smågrejer man aldrig tycks använda, plånbok, dator, anteckningsblock, blodsockermätare, tillbehör till pumpen, druvsocker… Och just det! Får inte glömma min kalender, utan den hade jag inte överlevt länge. Jag går ogärna någonstans utan en väska, full med saker som jag inte kommer använda på hela dagen som jag släpar omkring dem på, haha!

[Tilde]
2015-10-03 00:16
#3

Brukar ha min plånbok, vattenflaska, anteckningsblock + penna, liten necessär med smink, handsprit och hörlurar… Det är väl det. Eventuellt hårsnodd eller hårnålar också.😛 Måste dock köpa servetter att ha med också! Men jag har alltid nycklar och mobil i jackfickan då det känns säkrare.

Lägger till: Ska jag vara borta en lång dag har jag också mobilladdare med. Sen har jag alltid lypsyl men det ligger också i jackfickan eller jeansfickan ihop med nycklarna.

[Hästhoven]
2015-10-03 01:43
#4

Åh, då var jag inte ensam då 😊Men tjejer rent generellt brukar väl oftast ha med sig en väska, medans killar kan åka iväg med endast plånboken i fickan (fast gäller dock inte alla killar såklart). 

I min väska brukar jag ha: dator+datorladdar, mobilladdare, böcker, skrivhäften, extra strumpor, hårsnoddar, hårborste, näsdukar, hudvårdssalva, extra tröja(har alltid med en tröja extra, eftersom att vi är mycket ute),tuggummin,  hörlurar & för att inte glömma en massa "småkrafs" som jag inte ens har någon användning för.

& ja, allt detta får jag plats i en relativt liten väska, inte någon sportbag eller liknande 😉

Önskar att man kunde åka iväg utan väskan, med bara mobilen i fickan & plånboken, men det är svårt att leva utan väskan 😭

[ThisIsWheels]
2015-10-03 10:28
#5

Jag har en stor väska med alldeles för mycket saker i 😃 Mobil, hörlurar, laddare, läppsyl, en bra bok, servetter, handsprit, tuggummi,  (ibland garn och stickor 🤓), vatten, frukt, hårsnoddar, plånbok, busskort… Oj, det blev en jäkla lång lista och jag är inte ens halvvägs 😂 Men det var väl det viktigaste 😊

Tessan01
2015-10-03 11:16
#6

Typ. Till skolan har jag detta alltid som grund: Pennfodral, glasögon, vattenflaska, hårborste, skol iPaden + laddare, mobil + laddare, necessär, hörlurar. Annars tar jag med mobilen, iPaden (+deras laddare), hörlurar, necessär och en vattenflaska i min väska. :) Kan tillägga att jag har både pengar och busskort med min mobil (plånboksfodral) så det har jag alltid med mig. ^^

Annons:
Carrosh
2015-10-03 19:44
#7

I min jobbväska är det så. Där finns mat, böcker, anteckningsblock, pennor till överflöd, någon målarbok, kalender, laddare, extra strumpor, handkräm, mediciner, tidningar, microfiberduk och en massa annat smått och gott. Den väger multum vissa nätter (beroende på hur tjock bok och hur många tidningar som ligger däri). Tur man använder ryggsäck!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Lia
2015-10-03 20:45
#8

Jag har allt jag någonsin kan behöva i min väska 😃 Plånbok, alla möjliga kort, nyckelväska, medicinväska med lite allt möjligt i, adrenalinpennor, bläck- och blyertspennor, läppbalsam, mobil, piercingspray, halstabletter, hörlurar, hundbajspåsar, blodprovsremiss, våtservetter, vanliga servetter, salvor, tops osv… Det är vad jag kommer på nu ^^

[ThisIsWheels]
2015-10-04 12:06
#9

Adrenalinpennor? Är du allergisk mot något för mina systrar har också sådana 😉

Lia
2015-10-04 12:25
#10

#9 Japp, getingar. Men snart slipper jag dem för i år, så då kan jag stoppa in pennorna i skåpet igen :-D

[ThisIsWheels]
2015-10-04 12:49
#11

#10 Det är så tråkigt att ha allergier. Men vad skönt att du snart kan lägga undan dem!! 👍

Nian97
2015-10-04 13:03
#12

Japp, har jag också :D
Dessutom är väskan typ så stor att jag nästan skulle kunna stoppa ner mig själv också, vid behov :P

Feliiciia
2015-10-04 13:04
#13

Brukar ha med mig nycklar, kalender, plånbok, mobil, strumpor, loggbok, dator, laddar, två necessärer (en med deo, parfym mm & en med massor med mediciner antihistamin, kortison och adrenalin spruta.) Hörlurar och sen har jag typ inget mer i min väska.

Annons:
Whippet
2015-10-04 17:42
#14

Har ingen väska .. Slänger ner allt i fickorna.

I'm out Vilar huvudet i handen

[Hästhoven]
2015-10-04 21:48
#15

#14: "Slänger ner allt i fickorna", haha låter som du har djupa fickor när du kan slänga ner 😂inte illa menat 🌺

[Outlawly]
2015-10-05 08:48
#16

Att gå med väska är det värsta jag vet. Lägger bara i det jag vet att jag kommer använda. Onödigt tungt annars 🌈

Upp till toppen
Annons: