Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 939 ggr
//Horselover//
10/4/15, 9:11 PM

Prata med mamma om kille?

Jag är en tjej på 16 år som aldrig haft kille, eller vart i närheten av det. Jag har nu börjar skriva med en kille på 18 år, och han verkar intresserad. Jag känner att jag liksom gärna vill att det ska bli nått, men jag känner att min mamma kanske kan bli ett litet hinder…

Jag kan verkligen prata om ALLT med min mamma, hon är verkligen en av mina bästa vänner. Men jag har aldrig pratat med henne om killar, coh jag vet liksom inte hur hon kommer reagera… Egentligen vet jag att hon inte kommer säga eller göra något drastiskt typ, men ja asså jag vet inte… Oroar mig bara liksom…

behövde bara skriva av mig, men om någon har något tips eller nått e jag tacksam <3

Annons:
Gambino19
10/4/15, 9:15 PM
#1

Prata med henne,säg att du har hittat kärleken. Ni kanske ska träffas och bara umgås?sen kan du ju försöka flörta med killen. Prata med din mamma,jag tror säkert att hon kommer förstå!

Ravynsfair
10/4/15, 9:25 PM
#2

Din mamma kommer nog bara bli glad över detta, min mamma skulle avlidit av lycka om jag som tonåring skulle börjat prata killar med henne… vilket jag obviously aldrig gjorde 🤪

Nej men, prata med henne eftersom ni har en god relation. 
Hon skulle nog uppskatta lite killsnack 😉

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

Upp till toppen
Annons: