Annons:
Etikettfamiljen
Läst 736 ggr
Kaizy
2015-10-05 08:24

Pojkvännen fyller 18

Hej! Någon som kan ge mig tips på vad jag kan ge min kille som fyller 18 nästa vecka? Är själv 19 så kan beställa över nätet bara det inte är för lång leverans tid.. Han är lego fantast, en gamer och älskar att vara ute.. Har ingen aning om vad jag ska ge han… Lite tips hade inte varit fel! Tack på förhand

Annons:
Afturelding
2015-10-05 08:28
#1

Vad spelar han för spel? Många franchises har samlargrejer. Titta på webbhallen.se, de har ett stort utbud och snabb leverans!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

KMJPAH
2015-10-05 08:29
#2

När min kille fyllde 18 gjorde jag en kalender, han fick 1 pressent varje dag fram tills han fyllde år då han fick en lite större pressent. Sammanlagt blev det 12 pressenter om jag inte minns fel, då var det alltifrån ljus till armband och olika saker som jag visste att han var i behov av :) Hoppas att detta kanske hjälper dig lite iallafall.

[Hästhoven]
2015-10-05 09:16
#3

Du skulle kunna ge en korg eller bag/väska fylld med godsaker som du vet att han gillar, & sedan något annat också, kanske någon upplevelse av något slag? typ bio, restaurang eller liknande.

[Tilde]
2015-10-05 10:51
#4

Jag och sambon brukar ge varandra en upplevelse. Vi har bland annat varit på "prison break" (då man skulle klura sig ut ur en fängelsecell ihop på en timme), varit på Tivoli/Bakken och flugit i en vindtunnel. 😃 Det kostar såklart ganska mycket beroende på vad man väljer, men det skapar awesome minnen och är enligt mig roligare än att få praktiska saker. :)

Upp till toppen
Annons: