Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1008 ggr
Galopptjejen_98
2015-10-05 20:06

Skriva av mig..

Känns som jag sjunkit till botten, mår inte bra..mådde verkligen bra för ett tag sen men det har blivit så mycket på sistone och har kämpat för att orka vara stark men efter i söndags..då sa det pang..sprang in på toaletten i stallet och bröt ihop totalt..finns en liten del i mig som får mig att orka lite.. Finns det någon jag kan skriva/prata med här? :)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
Magrat
2015-10-05 20:12
#1

Du kan alltid slänga iväg ett pm till mig om du behöver någon att prata med, men jag vet inte om jag kan lösa dina problem =/

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

[cameradetails]
2015-10-06 19:45
#2

Finns till hjälp! Släng iväg ett pm bara 😊

ljungensjenka
2015-10-06 21:12
#3

Känner så väl igen mig i det där… Men det är okej att bryta ihop, du vet efter regn kommer solsken❤️ Man tror inte det när man är mitt uppe i det men det blir bättre jag lovar. Bara att skicka ett pm om du vill ha stöd och ha någon från ett annat perspektiv, kram😇

Galopptjejen_98
2015-10-07 20:47
#4

Tack så mycket hörrni! Det lilla betyder mycket ❤️ 

#1 Det gör inget om du inte kan lösa mina problem, är bara glad om det finns någon som bara lyssnar på mig 😇

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Upp till toppen
Annons: