Annons:
Etikettövrigt
Läst 1883 ggr
fml
2015-10-09 20:00

Min pojkvän och hans mobil

Det är nämligen så att min pojkvän har som bakgrund på sin mobil nakna tjejer och alla kan se det också, det känns nästan som att jag måste va lika snygg som dem. Hur hade ni agerat om eran pojkvän hade det? Hade ni ens brytt er eller gjort något åt saken?

Annons:
Fridaaaa
2015-10-09 20:04
#1

Är det gratisbilder på nätet som bakgrundsbilder och så bryr jag mig inte, så länge det inte är privata. Han bryr sig inte om jag skulle ha en snygg kille som bakgrund.
Vi älskar varandra och litar på varandra :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Scorpio97
2015-10-09 20:04
#2

Jag hade inte brytt mig. Jag kan tycka att andra killar är snygga, utan att vilja att min pojkvän ska se lika ut som dom (nu har jag ingen pojkvän i nuläget dock). 

Men om du tycker det är jobbigt borde du prata med honom om det.


//Jessie

Spöket
2015-10-09 20:05
#3

Lägg in en motsvarande bakgrund på snygga killar i din telefon .

Multi vad?

Aleya
2015-10-09 20:07
#4

Brydd. Antar att han är typ mellan 13 - 18 och då är dessa fjanterier ganska "normalt". Inte för att jag vet vad man får ut av dessa bilder, men men…

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

penke
2015-10-09 20:09
#5

svar från "farfar".

**-TA FÖR HELLSKOTTA BORT DE DÄR HUBBABUBBORNA !!
**
 ha en vacker bild på mig (dvs dig)
 det är något att skryta med, inte de där ..dussin-tjejerna!

   penke

Aleya
2015-10-09 20:15
#6

#5 😂 ditt inlägg vann just pris för det roligaste jag läst idag.👍

**HUBBABUBBORNA !!

Hur kom du på det namnet? 🤪**

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
fml
2015-10-09 20:20
#7

#4 Han är 20 ..

[Ruffsetuss]
2015-10-09 20:21
#8

😂 Dagens skratt ! Tack #5

Aleya
2015-10-09 20:26
#9

#7 då ber jag om ursäkt att det var fel på två år. Dock är det en löjlig handling.
Minns min bilintresserade barndomskompis som hade hela RUMMET tapetserat med brudar som är halvnakna och bilar kring dessa åldrar. Vet inte ens om han växt bort från det nu.

Har du sagt att du ogillar detta? Och är du i hans ålder eller yngre?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Djuralex
2015-10-09 23:13
#10

Jag skulle inte vara okej med det tbh

Nelley
2015-10-10 17:53
#11

Mmm jag hade nog sagt, "vilken snygg/sexig tjej!" Och sedan inte tänkt på det mer, men då anser jag mej själv sexig och är väldigt öppen sexuellt. Och så har jag väl ganska bra självkänsla. Jag hade nog bara skrattat åt det.🙂

Men! Får det dej att må dåligt så är det något ni bör prata om, jag antar att man får dra sin egen gräns även om min skulle ligga någon annanstans.❤️

[Tuulikki]
2015-10-11 03:39
#12

Jag vill säga att jag inte skulle bry mig, men då skulle jag ljuga. Jag skulle inte göra en big deal av det och börja bråka men jag skulle absolut sagt till att han gärna får ha någon annan bild. Det skulle störa mig helt enkelt.

[134643]
2015-10-11 10:07
#13

Det hade inte varit okej för mig heller faktiskt. Just för att jag inte ser anledningen till att min pojkvän skulle välja att ha en bild på en naken tjej, för mig känns det konstigt när vi är tillsammans. Min pojkvän har en bild på oss som sin bakgrundsbild, så jag har aldrig behövt ta den diskussionen, men jag hade helt enkelt sagt att jag inte var bekväm med att han hade en bild på en naken tjej och bett honom att ändra det. Om det gör dig illa till mods ska det nog inte vara så svårt för honom att byta den.

Annons:
[Tilde]
2015-10-11 10:44
#14

Jag är ärlig och säger att jag hade inte accepterat det. Tycker det är extremt respektlöst mot sin partner att ha bild på en annan person, naken eller ej. Sen tar jag som feminist illa upp att han ser tjejer som ett objekt också. Nej, inte ok!

Carrosh
2015-10-11 10:52
#15

Hade min sambo haft en sådan bakgrundsbild hade jag inte brytt mig särskilt. Det är ju mig han valt att vara med, inte tjejen på bakgrundsbilden. Alla andra slutar ju inte vara snygga och attraktiva bara för att man är i ett förhållande. Det är ju ganska stor skillnad på att vara i ett förhållande med någon och att tycka att någon är snygg.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[134643]
2015-10-11 13:30
#16

#15 fast det handlar inte riktigt om det. Klart att andra inte slutar vara attraherande, både jag och min pojkvän är väldigt öppna med det osv. Men det är skillnad för mig om min kille sen skulle ha den personen, naken, som bakgrundsbild. Då övergår det för mig från att han erkänner att någon han ser är snygg till att han medvetet har henne där för att kunna kolla på henne.

[MikeW]
2015-10-11 15:15
#17

Om min pojkvän hade gjort det så skulle han ta bort det på en gång, annars hade jag blivit förbannad på han. Kanske överreagerar men jag är väldigt osäker i min kropp och om han har bild på någon annan som bakgrundsbild istället för mig då kommer jag bara må skit och då… ja..

[Ruffsetuss]
2015-10-11 15:23
#18

Om killen ifråga respekterar och älskar sin flickvän har han inte några nakna brudar som bakgrund på sin mobil . Det har inget med svartsjuka att göra utan det handlar om allmän hyfs inför den man tycker om .

Biancaa
2015-10-11 16:00
#19

Jag skulle absolut inte vara okej med det, men sen tycker jag ändå inte man gör så, Som #18 säger.

Hade blivit rätt väldigt arg om min pojkvän hade det.. 😃

Carrosh
2015-10-11 16:08
#20

#16 Tittar inte du till när du ser snygga killar? Det var ju inte direkt någon han känner eller ett ex (då hade jag också reagerat, för då blir det mer personligt). Alla är ju olika som sagt, men jag själv tycker inte att det är så mycket att haka upp sig på. Du blir ju inte mindre snygg eller mindre attraktiv för att någon annan också är snygg? Och vad han fantiserar om är ju ändå hans privatsak, på samma sätt som det du fantiserar om och tänker är din ensak.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
[134643]
2015-10-11 21:57
#21

#20 Som sagt så tycker jag att det är skillnad på att titta på någon som går förbi och att själv leta på internet efter en naken tjej att titta på. För mig blir problemet att han gör det "med flit". Varför skulle han ens vilja ha en bild på en naken tjej från första början?

[Ruffsetuss]
2015-10-11 22:41
#22

Är man gränslös redan i unga år får man ingen respekt när man blir äldre heller. Sätt ner foten och säg vad du tycker om hans beteende , på så sätt ser du om han är mogen nog att respektera dig annars finns det andra fiskar i sjön 😉

awkward_Girl
2015-10-11 23:32
#23

Om jag hade haft en pojkvän just nu och han hade en nakenbild på en tjej från google skulle jag struntat i det. Men skulle det hända om ca 5 år skulle jag tycka att han var omogen…

Whippet
2015-10-13 15:14
#24

Många killar som har det, kanske för att dom vill verka ''coola'' eller något. Nu tycker ju jag att de flesta killar är idioter så det är väl skit samma vad jag tycker? :)

I'm out Vilar huvudet i handen

Galopptjejen_98
2015-10-13 19:32
#25

Jag skulle bli sur och fråga min kille varför han har den bilden som bakgrundsbild, bara säga att jag vill ha ett ärligt svar.

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Upp till toppen
Annons: