Annons:
Etikettövrigt
Läst 711 ggr
ThildeKanin14
2015-10-13 19:10

Kärleks ångest ! <3 :/

hej jag är tjej och är bi… jag är otroligt kär i min bästa vän hon är dock hetro.( vad hon säger). det stör mig såå….såååå.. mycket. Vet inte vad jag ska göra… idag när hon kramade mig så började jag bli varm och mitt hjärta bankade super hårt…  Idag snodde jag en bit av hennes godis och då… sa jag på skoj:

- ta tillbaka det da! :D så sträckte jag ut det… så kom hon närmare och bet tag i det… våra munnar va typ en cm ifrån varanda…. jag dog nästan… efter det så var vi båda lite blyga och så… kan detta betyda något? tacksam för svar. MVH mig :)<3

Annons:
Galopptjejen_98
2015-10-13 19:26
#1

Prata med henne och säg hur du känner:)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

ThildeKanin14
2015-10-13 19:33
#2

 #1 Det är just det… jag vet inte hur… det kanske förstör våran vänskap…

Vikan
2015-10-13 20:43
#3

Har typ varit i en liknande situation, fast där min kompis gillade mig. ^^
Vi har alltid varit "närgångna" med varandra (det är vi i princip med alla våra vänner), och tillslut frågade hon om jag någonsin kunde tänka mig vara i ett förhållande med en tjej, vilket jag skulle kunna. Tillslut frågade hon om jag skulle kunna tänka mig att prova att vara i ett förhållande med henne, vilket vi gjorde. Dock hade jag inte sådana känslor för henne och gjorde typ slut. 
Vi är fortfarande sjukt bra vänner och beter oss i princip likadant som vi gjorde innan vårt lilla förhållande! Så ja, att prata om det med henne skulle kunna vara en bra idé, er vänskap behöver inte nödvändigtvis förstöras av det ^^

ThildeKanin14
2015-10-13 21:03
#4

Okej! Tack så himla mycket. Detta hjälpte verkligen. Jag ska försöka samla mod och berätta… ska bara se ifall jag märker mer tecken :) !!

Upp till toppen
Annons: