Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 755 ggr
random321
2015-10-15 16:28

Han gillar mig?

Hej jag är 14 och en kille går i min klass. Han va inte såhär innan men.

Han börjar kolla mycket ibland på mig. I bilden för 2 v sen så bad han mig att ta kort med en kille (vi gör tema bilder) och jag sa varför? Då sa han för du ser bra ut sen tog vi kort o då försvann han o hans vänner. Sen leta han efter mig och jag gick fram o sa vad? Han gav mig ett helt paket med chockladbollar. Hans vän sa hon ska väl inte få hela paketet? Då sa han Jo de ska hon. Och jaq är ganska kort o han brukar reta mig för det och på musiken för 1 v så sitter han bakom mig o hållde på med mitt hår hela tiden. i slöjden så kom han till mitt bord o mina vänner prata om lakris o då sa han att han uttalar med lakris med litet a och då sa jag " jag med, jag gillar lakris. gör du? " då sa han ja och han tog vårt namn o shippade det ihop och gav mig en high five. Engång råka jag nudda hans knä och då sa han " hur skulle du sitta om du satt på mitt knä " Då sa jag om jag sitter på en stol? Då sa han hur då? då sa jag öh vadå vill du att jag ska sitta på dig eller? då sa han nej och blev jätte röd i ansiktet som en tomat. Sen ibland får man ha musik i lektionerna och då brukar han komma fram och trycka på mobilen o se vad jag lyssnar på. Och han brukar säga ofta " du är så liten och gullig " och klappar mig, då en gång i slöjden sa jag du e stor o gullig o då sa han awwww… Mina vänner tjatar att han gillar mig, vad tycker ni`?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
[dvärgkaniner]1
2015-10-15 16:35
#1

Han gillar dig tror jag 🙂

Zadeira
2015-10-15 16:47
#2

Det är svårt att säga eftersom man aldrig vet vad en annan människa känner om man inte frågar eller den berättar men det verkar ju som att han tycker om dig på något sätt i alla fall.

random321
2015-10-15 16:49
#3

Och idag efter skolan så cyklade han hit för han hade elevens val i idrott och han smilade och leer eller vad de än heter mot mig

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Upp till toppen
Annons: