Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2214 ggr
[KB46ghx]
2015-10-17 20:36

hur vet man om en kille är intresserad?

okej min fråga är precis som rubriken lyder, hur vet man om en kille är intresserad?? jag tror nämligen att det finns en kille som faktist är intresserad av mig, men har har redan en annan.. han rör vid mig, pratar om sina känslor, skriver godnatt och godmorgon sms, sen skriver han med mig typ hela tiden, ringer mig och bryr sig om mig. jag är inte intresserad, tror jag.. men vad tror ni? är han intresserad?

Annons:
Aleya
2015-10-17 20:41
#1

Jag säger bara att du inte ska beblanda dig med sådana människor.
Oavsett om han verkar intresserad eller ej.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Hästhoven]
2015-10-17 20:49
#2

Svårt att säga faktiskt,  men håller med #1… Han har ju redan en tjej, känns fel.

Honestyisdead
2015-10-17 20:50
#3

Det är väl ändå ointressant om han är det eller för din del. Han har en annan som man kan hoppas han älskar. Skulle han vara intresserad är han ändå upptagen.

Katniss
2015-10-17 22:01
#4

Vänta, vem ör det som är upptagen? Du eller killen? O.o

R.I.P. Anton 💔

Rita-S
2015-10-17 23:34
#5

Killen är redan upptagen så jag ser inte riktig varför  det skulle vara så viktig att ta reda på om han gillar dig eller inte, speciellt inte om du inte alls är intresserat själv. 

 Och vore han intresserat och beter sig på detta viset skulle jag nog backat undan om jag vore dig. En som håller på sådär mot andra tjejer medan man är upptagen skulle jag själv ha svårt att vara i hop med själv då jag tycker han beter sig på ett vis man gör mot flickvänner eller mot vem man vill medan man är singel

Speciellt om detta är det sätt han brukar vara utan att tenka efter, även när han inte är intresserat, om detta är hans personlighet skulle jag ha ännu svårare med det själv då jag inte anser jag har rätt att be någon ändra sin personlighet bara för att jag har svårt med det. Då skulle jag välja att inte vara med den personen helt enkelt. Det vare sig om man pratar om vänner eller partner.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[ThisIsWheels]
2015-10-18 10:15
#6

Mitt råd är att försöka släppa honom! Han är upptagen och det finns inget som man kan göra åt det. Spana lite bland andra killar på din skola. Det finns säkert någon trevlig kille som är singel 😉

Annons:
Upp till toppen
Annons: