Övrigt

Engelska till svenska?

2015-10-19 19:46 #0 av: [ThisIsWheels]

Hej! Jag fick lite inspiration av Keyyo och tänkte att vi kunde starta en tråd där vi översätter engelska låtar eller citat till svenska :D

I believe in faith = Jag tror på tro

Hey, I'm sreaming at you! Hey, I don't care about you. Won't write a letter because I'm better of without you! = Hej, jag skriker på dig! Hej, jag bryr min inte om dig. Jag kommer inte skriva ett brev eftersom jag är bättre utan dig nu!

I'm a random person - Jag är en slumpmässig person (jag vet vad det egentligen betyder, men jag tycker att det är lite roligt ändå :D)

Kommer ni på fler roliga citat/låtar/något annat kul? Skrattar

Anmäl
2015-10-19 20:10 #1 av: taylor__lambert

Det låter som en kul grej, dock kan det vara bra om man också skriver VART man tar citat eller låt texter ifrån, man kanske inspirerar någon då :) 

"Inte en förbannelse, utan en gåva" - "Not a curse, but a gift" Vargbröder, Havets Fångar av Michelle Paver.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Anmäl
2015-10-20 11:21 #2 av: [ThisIsWheels]

#1 Oj, jag glömde bort det helt Förskräckt 

Men "I believe in faith" är från NANA och "Hey, I'm screaming at you..." är från låten Hey av Mitchel Musso (älskade den låten när jag var typ 12 Gapskrattar) . Haha, din var också rolig Skrattar

Anmäl
2015-10-22 17:04 #3 av: taylor__lambert

"Varje dag är som en evighet varje sekund ja det känns som ett år"
"Everyday is like eternity, every second, yea it feels like a year"
Basshunter - Hallå där

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.