Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 3983 ggr
powerade
2015-10-20 18:42

gråter utan anledning

Är så jag kommit in i en period där jah kan vara ledsen och nedstämd utan anledning. Pratade just men mamma, la på å började grina Orkar inte vara på praktiken för allt känns så jobbigt, någon som har såhär ibland? några tips ?!?

Annons:
Rumblebee
2015-10-20 18:45
#1

Känner du dig stressad eller har ångest? Det kan också ha med hormoner att göra.

powerade
2015-10-20 18:52
#2

känner mig inte direkt stressad och finns heller inget att vara stressad över:/

[dynamitella]
2015-10-20 18:56
#3

Hormoner brukar göra så. Istället för att gråta blir jag arg från ingenstans utan förklaring. Förklara för din omgivning att du av någon anledning har lätt för att gråta just nu och be dem att inte läsa in för mycket i det.
Folk brukar förstå. Oroa dig inte.

powerade
2015-10-20 18:59
#4

men varför skulle dom bara göra så precis just nu å aldrig annars?:/ Kan inte gråta bland folk, blir bara jäävligt tungt. Kan knappt sova på kvällen för det och har aldrig annars problem att sova:/

Calcifer
2015-10-20 19:00
#5

Det kan vara stress, eller så kan det handla om depression. Det kan vara andra saker också, förstås, men jag som varken kan hantera stress eller min knäckande depression kan ibland gråta helt utan anledning.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Hoseok
2015-10-20 20:31
#6

Så var det för mig också. Folk sa att jag bara var tonåring och skulle komma över det. Är idag 22 och gråter för minsta lilla sak, spelar knappt någon roll vad det är.

Jag har börjat "acceptera" att det är så jag är. Att människor är olika. Det är jobbigt, men det finns inget jag kan göra åt det. För det är min personlighet.

Jag vet inte vad som hjälper. Jag har ingen mirakelkur. Jag har inte ens löst det själv, så jag tror faktiskt inte jag kan lösa det åt andra. Enda jag kan göra är att sitta här och säga att du inte är ensam om det.

Annons:
powerade
2015-10-20 21:00
#7

#6 tror det skulle vara lättare att "acceptera" om jag visste jag bara var sån:/ Är inte sån egentligen, de bara är så just nu, de är heemmskkttt

Upp till toppen
Annons: