Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 892 ggr
SecretCraving
2015-10-23 17:04

Criminal Minds?

Hej! Jag skulle vilja se en ny serie, som t. ex. Criminal Minds, men jag kan inte se på filmer/serier där dom t. ex. torterar folk, petar ut ögonen, plockar ut organ på levande folk och sånt där xD Så ja undrar ifall Criminal Minds är en sån serie? Jag menar inte då typ då man skjuter folk, utan mer sånthär äcklig, utdragen, blodig tortyr xD Vet inte om ni förstår, men skulle t. ex. aldrig kunna se på Saw eller Hostel xD

Annons:
[Lollo 97]
2015-10-23 17:06
#1

Då passar nog criminal minds dig :) Det är mer att dom letar efter mördare och sånt där ;)

smellcaramell
2015-10-23 17:07
#2

Finns vissa scener men det är inte många, oftast visar dom typ när någon närmar sig med en kniv mot magen och sedan byter de scen. Däremot kan det vara blodigt och visa utplockade organ/avhuggna fingrar o.s.v. dock är det ju efter det hänt, alltså att de typ hittar en kropp utan fingrar eller så.

[Lollo 97]
2015-10-23 17:14
#3

Som #2 säger så finns det vissa scener.

Men sen finns CSI miami, NCIS, NCIS Los angeles, NCIS new orleans, CSI, midsomer murders, Chicago P.D, Chicago Fire.

Om du nu gillar deckare osv :)

[Tilde]
2015-10-23 17:24
#4

Criminal minds är verkligen jättebra! Det kan finnas vissa scener som är lite äckliga eller obehagliga, men det är en sjukt spännande serie 😃 Inget direkt gore eller nått, så du behöver inte vara orolig.

Upp till toppen
Annons: