Annons:
Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1571 ggr
flaska
10/24/15, 12:45 AM

Prata om penis

Min pojkväns penis är böjd åt typ fel håll vilket gör det svårt att ha samlag. Borde jag prata om han med detta eller ignorera problemet? Alltså den är böjd nedåt istället för det vanliga uppåt. Problemet är väl egentligen inte så stort förut om att det är problem att föra in han liksom. Tips?

Annons:
catcult
10/24/15, 1:03 AM
#1

Ta inte upp det med honom! Det finns inget rätt eller fel håll, penisar kan variera väldigt mycket i utseende på olika personer och ändå vara helt normala. Detsamma gäller givetvis vaginor, hur skulle du känna dig om din pojkvän tyckte att t. ex. dina blygdläppar ser annorlunda ut än vad han är van vid och han tycker att det försvårar samlag?

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Zepp
10/24/15, 3:26 PM
#2

Mnjae.. du får nog ta lite annat initiativ än att prata om olika böjningar!

Tala i stället om för honom hur han skall göra för att det skall vara skönt för dig!

Att komma in är väldigt sällan något problem.. som man ser jag helst att min partner styr i den med handen och kroppsrörelser/ställningar!

Det i sig är/blir en form av bekräftelse!

En erfarenhet från min ungdom är att unga flickor inte alltid bekräftar den gemensamma sexuella samvaron.. vad gör man då som man.. man får gissa, det är inte alltid som det blir optimalt, om man säger som så!

Kan avslöja för dig att de flesta män vill tillfredställa sin sexualpartner.. om de bara får reda på hur de vill ha det!

Och som en reminisens från min ungdom.. och utan att göra mig till tolk för alla män.. men i en sexuell situation så inbillar jag mig att vi män är rätt lika.. kan vi tillfredställa vår partner sexuellt så blir vi lyckliga.. förutom vår egen lycka!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Upp till toppen
Annons: