Annons:
Etikettövrigt
Läst 895 ggr
[Tilde]
2015-10-24 21:35

Barbies nya reklam

Vill bara dela med mig av den nya reklamen från Barbie som fick mig att le. 🙂 Jättegullig och positiv reklam - äntligen! 

Kan ses här: http://www.catchnews.com/culture-news/after-59-years-mattel-gets-it-right-the-new-barbie-ad-is-awesome-1445076134.html

Reklamen är på engelska, men man förstår nog syftet även om man inte förstår allt vad de säger. :)

Annons:
Scorpio97
2015-10-24 21:40
#1

Absolut en gullig reklam, och med ett bra budskap. 

Även om jag tycker det är lite tråkigt att barbies tydligen bara är för flickor. Hade dom valt att säga och ta med "barn" istället för specifikt "flickor", hade det utan tvekan blivit en av mina favvoreklamer (:


//Jessie

[Tilde]
2015-10-24 22:42
#2

#1 Det har du rätt i, men reklamen är nog riktad mot flickor då det förmodligen är deras största kundbas. Samma som att många TV-reklamer här (t.ex. "pizza-burger") riktar sig mot män. :/

Aleya
2015-10-25 08:46
#3

Ja den är lite kul. Men jag är partisk då jag ÄLSKAR Barbie. 😍
Jag samlar på dom än(jag är så knäpp att jag har över 100 dockor) och jag ger nog aldrig upp denna hobbyn om än den legat på is då jag var tonåring och kände att jag skulle bli otroligt mobbad om mina klasskamrater visste om att jag gjorde det.
😛

Men jag tog upp det snabbt igen då jag började gå gymnasiet.

Men håller med att Barbie kan ALLA hålla på med. Får jag en son så kommer han få tusan leka med Barbie. Hell, I'm gonna give him one. 😎
För han ska iaf testa att leka med henne. 🙂

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[ThisIsWheels]
2015-10-25 09:40
#4

Åh, vad gulligt! 😊

Upp till toppen
Annons: