Annons:
Etikettstudier-och-utbildning
Läst 690 ggr
[Älskamig]
10/25/15, 12:49 PM

Någon som tagit intensivkurs?

Hej på er!

Imorgon börjar min intensivkurs. Jag är super nervös, eftersom att alla i min omgivning är tveksamma på att det är lätt att klara en sådan. Jag har inte svårt för att lära mig saker, har kört bil tidigare och redan börjat plugga lite i körkortsboken (varvat med körkortsfrågor på kortkortonline.se där jag inte är allt för långt ifrån godkänt!). Givetvis har jag som mål att klara intensivkursen, och tror att jag kan det om jag bara vill. Teoriprov och körprov är redan uppbokat utav körskolan.

Nu tänkte jag bara höra om det är fler än jag som tagit intensivkurs och fått körkort? Min kompis och hennes kompis klarade sig med en intensivkurs. Jag tänker också som så att de på körskolan, som i sig ska ha gott rykte, gör allt i sin makt att jag ska klara körkort så vida jag är villig att hjälpa till med det målet!

Annons:
Haztparken
10/25/15, 12:59 PM
#1

Jag tog intensivkurs på 2 veckor och fick mitt körkort på första försöket :) Några av mina kompisar har gjort samma och också lyckats så visst går det :)

[Älskamig]
10/25/15, 1:05 PM
#2

#1: Vad kul :D Gjorde gratis test nu på korkortonline.se och då fick jag godkänt. Jag hoppas verkligen att jag kommer klara det!

Upp till toppen
Annons: