Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1794 ggr
Majaa12
2015-10-25 15:12

(X) Bilder på sminkade sår

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni förslag på sår man kan sminka till halloween? Har latex, blod, röd och svart färg och vax. Har ni gjort eller kommer göra några? Lägg gärna upp bilder! :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
Storip
2015-10-25 15:17
#1

coola sår du fått till!

Tips: Man kan göra riktigt snygga sår med paper mache, antingen med hushållspapper/servett eller tidningspapper. Fast alla verkar ha en negativ inställning till paper mache xP

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home


Majaa12
2015-10-25 15:23
#2

#1 Jaha? Jag har använt papper både till fingret och kanterna på såret, tycker att det är jättebra! Tack :)

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Majaa12
2015-10-25 15:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här är ett annat jag har gjort, vet ni hur man kan göra för att få det att se bättre ut?

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

[Tilde]
2015-10-25 16:44
#4

Fingret på första bilden ser inte speciellt mysigt ut 🤐 Så bra gjort! Jag skulle vilja testa att sminka mig till zombie någon gång, tycker det kan bli så häftigt! Eventuellt en person som har blivit biten av zombies eller attackerad av djur…? 😃 Ett bitmärke vore coolt att göra!

lollynonna
2015-10-25 18:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Detta gjorde jag på min kompis,försökt sudda hennes ansikte så gott det går. Dock såg det MYCKET verkligare ut irl.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Majaa12
2015-10-25 21:24
#6

#4 Rivmärken är nog rätt lätta att göra, ska prova senare! Zombie ska jag också prova, med risk för att det blir för läskigt, ska ha en helvit lins i ett öga🤐 Haha, kommer knappt våga kolla mig i spegeln 😃

#5 😮 Gjorde något liknande förra året, men det blev inte lika bra som ditt..👍

Mvh Maja  

Medarbetare på Guldhamster iFokus

Annons:
lollynonna
2015-10-25 21:47
#7

#6 Det var riktigt lätt att göra, använde bara servetter, spirit gum, ansiktsfärg, fakeblod och fondation.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: