Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1138 ggr
Birkis
2015-10-26 23:48

Player...

Hej, för någon månad sen skrev jag ett inlägg so hete typ "han å jag" eller något liknande. För er som undrar så nej det blev inget. Anledningen är för att han playar runt och det är inte bara en gång han är på en tjej. Nu är det så att tre av oss fyra har kille nu (jag är den som inte har), Han har varit borta ett tag men på söndag eller måndag ska det bli som vanligt igen(vi bor på internat) Jag är mest orolig för om det blir som förut att han vill sitta å kramas å så för jag vet inte hur han har det med tjejen hemma som han också haffar med då och då verkar det som. Lika dant så vill jag inte få känslor för honom igen efter som han är så härlig som person och vill inte förlora honom som vän. Men det är samtidigt så mysigt att sitta med honom i soffan å kramas och jag skulle inte ha något emot att ha honom som pojkvän. Det är ju bara det där med att han playar runt, man vet liksom inte om han vill haffa eller om han bara är på sin vanliga "spelrunda" mellan tjejer. någon som förstår vad jag menar? Ska jag sitta med honom och kramas å jävlas med varandra eller borde jag bara låtsas som att det inte är något alls när han försöker busa med en? Jag vet ju inte ens om han kommer gå runt ett varv till men när jag prata med honom sist så var det "såklart att du får hälsa på" när han fixar eget boende. Då får man ju känslan av att det blir åtminstone ett varv till.

Ja, som sagt, är det någon som förstår vad jag menar och har nå tips å idéer? Tack på förhand.

// Birkis

Annons:
Upp till toppen
Annons: