Annons:
Etikettböcker-film-och-musik
Läst 1077 ggr
lollynonna
11/2/15, 7:41 PM

The nightmare before cristmas

Hej! Jag älskar jack från the nightmares before cristmas,och vill se filmen. Dock så hittar jag ingenstans att se den? Det går bra att betala för den också.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Dalen76
11/2/15, 7:44 PM
#1

Den finns på dreamfilm 😉

Du hittar den här.

Afturelding
11/2/15, 7:44 PM
#2

Den borde finnas i princip överallt. Var har du letat? 

Den finns garanterat på CDON i alla fall. Jag skulle satsa på en fysisk skiva, du kommer förmodligen se den många gånger 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Dalen76
11/2/15, 7:45 PM
#3

Ber om ursäkt, såg nu att den är borttagen. Hoppas du hittar ändå. :)

[RC1393]
11/2/15, 7:45 PM
#4

Skapa ett konto på netflix (gratis första månaden) och ladda ned Hola! till chrome och streama från USA, då kan du se den där 🙂

Afturelding
11/2/15, 7:50 PM
#5

#4 Hola säljer IP-adresser, så det skulle inte jag välja. Vi kör på Zenmate 🙂 Samma sak, fast de säljer inte adresser.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

lollynonna
11/2/15, 7:50 PM
#6

#2 haha ja,ska önska mig den i julklapp. Dock så är jag väldigt otålig och vill se den ikväll!;) vi har googlat ganska mycket utan resultat :( #4 vi har Netflix,ska kolla hur man gör. Om möjligt,kan du förklara lite mer ingående om hur man gör?:) #3 jo vi hittade den inte :( tack ändå!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Rita-S
11/2/15, 7:50 PM
#7

Man kan nog hyra den eller se via dessa

http://www.flixster.com/movie/the-nightmare-before-christmas/

Netflix är det endast i USA du får se den via netflix, de andra vet jag inte nåt om, har den på dvd själv ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Afturelding
11/2/15, 8:04 PM
#8

För att använda en proxy (vilket både Hola och Zenmate är), så googlar du helt enkelt bara programnamnet och laddar ner det.  Zenmate skapar en liten ikon vid sökfältet på din webbläsare som du helt enkelt klickar på och väljer "USA" i listan. Sen loggar du in på Netflix som vanligt.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Rita-S
11/2/15, 8:07 PM
#9

#8 jag är medveten om det, men väljer att ändå inte kringgå användaravtalet och lisensvillkoren till Netflix på det viset själv :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Afturelding
11/2/15, 8:13 PM
#10

#9 nej det är ju upp till var och en. Netflix gör dock inget åt saken trots att de är medvetna om att det är vanligt. Kommentaren var dock riktad till TS som ville veta hur man gör :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

lollynonna
11/2/15, 8:35 PM
#11

#7 tack,ska kolla in det! #8 okej,om inte länken i #7 funkar så gör jag nog så. Är desperat haha! Känns ju annars lite konstigt att älska huvudkaraktären utan att ens ha sett filmen!;)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Katarina97
11/3/15, 3:45 PM
#12

Nu kanske detta är för sent eftersom du ville se den igår. Men om du inte sett den och om du kan se den på engelska utan svensk text, så finns den här http://putlocker.is/watch-the-nightmare-before-christmas-online-free-putlocker.html 

Ett tips är att googla på titeln på filmen och watch online, t.ex "nightmare before christmas watch online" då brukar det komma upp flera gratis sidor, jag fick upp flera träffar med den filmen när jag googlade på det :)

[Lollo 97]
11/3/15, 8:04 PM
#13

Finns också ett program (eller vad man ska säga) att ladda ned som heter Kodi. Jag använder det dagligen och tycker de är jätte bra och har typ alla filmer.

Kollade också upp om den filmen fanns och det gör den ;)

Annons:
lollynonna
11/3/15, 8:31 PM
#14

#12 Tack! Ska definitivt kolla.

#13 Jaha okej, tack!:D

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Gambino19
11/4/15, 6:56 AM
#15

Swefilmer har ju en ny sida?

Upp till toppen
Annons: