Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1020 ggr
hund_katt
11/5/15, 11:56 PM

Vilken läggning har jag?

Jag har lite problem.. Jag kan verkligen inte komma på vilken läggning jag har.. Är så sjukt osäker… Jag tror att jag är demisexuell, eftersom jag inte kan bli ihop/ha sex med någon bara för att personen är snygg. Visst kan jag tycka att en person är snygg eller inte, men skulle inte bli ihop med personen bara för att hen är snygg. Börjar fundera lite också på om jag är bi… Jag har aldrig haft ett crush på en tjej, kanske för att alla jag någonsin känt Inte alls är min smak… Dock har jag varit lite intresserad av vissa tjejer, men bara innan jag lärt känna dom då.. Nu när jag tänker på det så har jag även kännt dragning mot vissa tjejer som liten också. Men jag har mycket större dragning till killar. Måste man ha lika stor dragning till båda könen för att vara bi? För jag har bara, vad jag kan minnas, varit kär i killar. Dock har jag "stalkat" (xD) ett par tjejer på instagram, FB osv för att jag.. Idk, antar att jag är intresserad av dom lite smått… Stalkar dom dock inte så grovt som jag gjort med vissa killar( hahaha jag vet, jag är creepy xD)… Så.. Jag har varit intresserad av tjejer, men eftersom alla jag typ träffat och lärt känna inte alls är vad jag söker så har jag inte varit kär.. Jag är helt lost…. Vet inte heller riktigt varför jag känner att det är viktigt att veta min läggning… Men antar att man vill veta vem man själv är? xd

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
Ravynsfair
11/6/15, 12:46 AM
#1

Jag tror att du får bättre svar på HBT.ifokus 🙂
Detta med läggningar är svårare än man tror! 🤔

Vänliga hälsningar Sanna. 
Medarbetare på Blandrashundar, HBT & Socialt stöd.ifokus Sol

hund_katt
11/6/15, 4:11 PM
#2

Tack :)

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

[Tuulikki]
11/6/15, 6:23 PM
#3

Jag tänder på både tjejer och killar, men dras mer till killar, så det är absolut möjligt :)

Upp till toppen
Annons: