Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 1225 ggr
laddare
11/6/15, 4:47 PM

Studentresor

Tänkte höra hur ni har haft det med studentresor? Vars åkte ni samt var det en rolig resa? Är det  någon som varit till Magaluf?

Och är det någon som ska åka 2016? 😃

(Vet inte i vilken grupp jag ska lägga detta…)

Annons:
NoEnd
11/6/15, 6:10 PM
#1

Vår klass åkte till Magaluf på studentresa i slutet av Maj hår, det var verkligen grymt! Jag definitivt åka tillbaka nästa år 😃

laddare
11/6/15, 8:18 PM
#2

#1 Vars åkte ni? Åkte ni med något "företag", som anordnade det? Och isåfall vad var ni med på/vad gjorde ni för aktiviteter under tiden där nere? :D

NoEnd
11/7/15, 5:01 PM
#3

#2 Vi bodde på hotell Club B, ett ungdomshotell som var helt okej! Dom har ett "systerhotell" som heter BH Mallorca som ska vara superbra! Var inne där några gånger så jag kan rekommendera båda hotellen då det var nära till allting :) 

Vi åkte inte med något företag utan bokade resan själva via Ticnet. Men väl där nere så fanns det massor av aktiviteter. VI var på en partybåt en dag, vi åkte på olika grejer bakom en motorbåt i vattnet, vi var på surfinglektion och några av oss hyrde trampbåtar och åkte ut i havet. På kvällarna/nätterna var vi mest på grabbarna grus, men det finns hur många klubbar att välja på som helst. Jag skulle rekommendera er att iallafall en kväll gå till BCM, för där är det helt sjuka fester och olika teman nästan varje dag! :)

laddare
11/7/15, 5:32 PM
#4

#3 Åh, ja vi ska bo på BH mallorca! Hur var det med folk när ni åkte? För har läst att det "egentligen" inte ska vara så mycket folk där då, då det inte riktigt är säsong…

NoEnd
11/7/15, 8:08 PM
#5

#4 Åh vad kul! Det är ett jättefint hotell :) Det var mycket folk när vi var där! Så det märktes inte direkt att det är under deras "lågsäsong" :)

Upp till toppen
Annons: