Annons:
Etikettsport-och-aktiviteter
Läst 37615 ggr
[Littlepig]
11/15/15, 11:42 AM

Boda Borg fusk?

Hejsan

Ja ni vet Boda Borg, jag var där för ett tag sedan. Klarade endast 3 banor och totalt har jag klarat 6 st banor över alla gånger jag varit där. Skulle vilja veta hur man löser banorna där, så har ni varit där kan ni snälla skriva lite kort om hur man gör i de celler ni klarade?  Är det någon som undrar över de banorna jag klarat (Farmen, The Mission, Rock it, Brons/silver/guld osv) kan jag berätta hur man gör de. Tack på förhand.

Annons:
[Charlotte Kittenheart]
11/15/15, 1:40 PM
#1

Vilken stad?

LeeKnow
11/15/15, 2:48 PM
#2

Låter som det är i karlskoga?

[Littlepig]
11/24/15, 7:58 PM
#3

#1 Ja det är Karlskoga :)

[Littlepig]
11/24/15, 7:58 PM
#4

Till #2 oxå såklart

[Cikadfan]
2/23/16, 9:18 PM
#5

Hur klarade man Farmen?!

[Outlawly]
2/24/16, 7:59 AM
#6

Åh Boda Borg är fantastiskt kul 😃
Har inte varit i Karlskogas anläggning.

Annons:
powerade
2/24/16, 8:11 PM
#7

Vad roliga banor ni verkade ha?! Borde inte många bodaborg ha likadana?:o

[Littlepig]
5/2/16, 2:32 PM
#8

#7 Oj sjukt sent svar men inte varit inne här så mycket! Nä det är olika, oftast finns det några basic banor som finns på de flesta! #5 fortfarande intresserad av o veta farmen? :)

[Cikadfan]
7/1/16, 11:16 AM
#9

#8 yes det är jag!

[Littlepig]
7/2/16, 10:47 PM
#10

Oh shit vad länge sen det var. Iaf tänkte berätta kort: Rum 1: här finns det typ två boxar med ägg på och en pinne hönsen sitter på. Två personer sätter sig och "ruvar äggen" med fötterna upp och de andra sätter sig på pinnen. Man får inte ha fötterna på marken. Rum 2: Ta mjölkkannan som står längs väggen och tippa den åt ena håller (man förstår vilket håll). Resten ska hålla för hålen på mjölkmaskinen eller vad den nu heter, så ingen luft kommer ut genom Händerna om jag säger så. Rum 3: Alla ska ner i dasset, vi tog det högre men Aa, det finns en avsats mellan dasset och golvet så nudda för säkerhets skull inte golvet. Kryp ner genom dasshålet och nudda ej bajset bakom glaset (låtsas då ofc hahah) och kryp vidare en bit in. Där finns en lucka. Alla ska ned i dasset (det är enda vägen till sista rummet) Rum 4: en kohage, man hoppar på de gråa stenarna och inte de bruna som då är kobajs. Alla ställer sig på det gröna området på andra sidan hagen och då har man klarat den. :) hoppas du förstod, körde denna när jag var 10 sista gången och är 14 nu så det är ett tag sedan. Men alla questarna verkar ha fastnat i min hjärna på nåt konstigt sätt. x) hoppas du klarar den!

HamsterLinnea
7/5/16, 12:35 PM
#11

Usch jag kommer ihåg när jag var på Boda Borg i Oxelösund. Jag har klaustrofobi och fick en panikattack inne i rummet. Det var ett sånt rum där man inte får nudda fötterna på marken för att man skulle gå på en planka på väggen till nästa rum. Så jag hoppade ner från plankan och sprang runt & runt i rummet tills "nödutgången" eller den där dörren som öppnas om man inte klarar av banan öppnades. Sen låtsades jag ha ont i magen hela dagen efter det…

taylor__lambert
7/5/16, 2:14 PM
#12

Åh Boda Borg!!!! Älskar det, jag har varit på två stycken i mitt liv men det var så länge sedan, senaste måste ha varit 8 år sen, Oxelösund och  Karlskoga, jag skulle så vilja åka dit nu som vuxen och göra om allting!!! Minns inte så mycket, jag minns att man skulle köra inte nudda mark, något egyptiskt tema, något lant tema, något matematiskt-skit-svårt tema. Det tråkigaste, tyckte jag, var att på vissa banor så var boxen med stämpeln uppbruten och man kunde ju då bara skita i sista delen av banan och ändå få stämpeln. Lika så fanns det ofta att dörrarna var uppbrutna, och då kunde man ju bara gå rakt igenom, riktigt tråkigt för det är ett perfekt tillfälle att träna på att samarbeta med andra, att ha roligt och testa sina kunskaper.

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

taylor__lambert
7/5/16, 2:19 PM
#13

Åh juste, nu minns jag ett annat rum, det är typ mörkt men det är violettrör så allt som är vitt lyser upp! Så skulle man typ ta sig igenom en korridor utan att nudda de vita snörena, skulle väl kunna likställas med att inte nudda "lasern" 😉 fick en typ av james bond känsla minns jag 😂

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
powerade
7/5/16, 7:44 PM
#14

#12 i Skellefteå har vi "passerkort" för att ta sig in i rummen och det registreras på kortet om man klarar banan eller inte. Superbra då spelar stämplarna ingen större roll:)

taylor__lambert
7/5/16, 7:54 PM
#15

#14 ja det var ju ett bättre system!

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

[Littlepig]
7/10/16, 10:49 PM
#16

#11 Vi skulle ha åkt till Boda Borg med klassen men vi hoppade över det då en klasskompis hade klaustrofobi. Så det löste sig den gången :/ usch, lider med dig.

[Littlepig]
7/10/16, 10:49 PM
#17

#13 Feel you med den känslan. Kan nästan namnge de du räknade upp hahah

[Littlepig]
7/10/16, 10:49 PM
#18

#13 Feel you med den känslan. Kan nästan namnge de du räknade upp hahah

Upp till toppen
Annons: