Annons:
Etikettkropp-och-själ
Läst 1108 ggr
MissanTissan
2015-11-19 02:02

Fan vad trött jag är på det här...

Två år sedan fick jag operera mitt knä, menisken hade gått sönder och mitt knä låste sig hela tiden. Några månader senare, när knät skulle ha läkt åkte jag och min familj till grekland. Vi skulle vara där i två veckor. Efter en vecka, hoppar jag ner i polen vid hotellet och skriker av smärta. Mitt knä låste sig igen, minsta lilla rörelse av knäet gör så ont att jag tror jag kommer spricka. Blev sängliggande resten av semestern och får åka rullstol på flygplatsen för att komma hem. När vi kom hem så visade det sig att styngen inuti knät gått upp, så vi fick operera det igen.

Ikväll, gick jag upp på övervåningen (Mitt rum är där) så ser jag en svans springa in bakom soptunnan jag har precis ovanför trappan. (Jag har både möss, råttor, marsvin och kaniner så jag trodde någon hade rymt) Jag hukar mig för att titta under borden bredvid och hör ett mardrömskt "KRACK" den hemska smärtan jag känt när styngen gick upp sist känns nu igenom hela knät igen. Ligger ett tag och kan knappt andas för att det gör så ont. Imorgon blir det till sjukhuset och antagligen ännu en operation. Är så orolig över hur jag ska göra med mina djur..

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Annons:
Rheen
2015-11-19 06:38
#1

Utan motgång kommer det ingen framgång, jag lovar dig, efter allt det här kommer det 'betalas tillbaka'. Djuren klarar sig säkert ska du se, familj & vänner hjälper nog mer än gärna till med att ta hand om dem. Krya på dig och kram! <3

~ Rheen.

MissanTissan
2015-11-19 20:08
#2

Tack!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Upp till toppen
Annons: