Annons:
Etikettövrigt
Läst 1671 ggr
BambisRegnbåge
2015-11-21 17:16

Hur var ni när ni var små?

Hur var ni när ni var små? Alltså i 1an till 6an ungefär. Vad för slags personer umgicks ni med? Hur var ni själva i beteende? Blyga, glada, clowner, tell me! Berätta allt om er som mindre!

Annons:
Sugar Mist
2015-11-21 17:43
#1

Jobbig.

-

Flöffo
2015-11-21 18:23
#2

Sprallig men tyst. Jag var väldigt, väldigt blyg under den tiden. Jag gick i 1:an i Ryssland och kommer ärligt talat knappt ihåg någonting. Enligt mitt anteckningsblock som jag skrev i någon gång så hade jag vänner, men jag minns inte att jag umgicks med dem. Min bästa vän gick inte på samma skola som jag, men vi bodde grannar och henne minns jag ganska bra :)

När jag kom jag till Sverige gick jag först i FBK, där jag mötte min vän som också var rysk. Jag umgicks mest med henne. I 3:an fick jag börja i en vanlig klass då jag hunnit lära mig svenska väldigt snabbt. Minns inget, men min klasskompis berättade att jag var väldigt tyst och inte sa någonting under den tiden. Min vän kom några månader senare också till min klass, så då var jag bara med henne. I slutet av 5:an bytte min vän klass och jag började umgås med annat folk i 6:an. Blev vän med några tjejer och började prata mer med andra. Jag var väldigt opopulär, man kanske till och med kan säga att jag blev mobbad av en kille under mellanstadiet. Förövrigt var jag ganska glad och lekte mycket. I 7:an bytte jag skola… det var det ^^

//Flöffo

Godisburk
2015-11-21 18:26
#3

Superglad & sprallig, pratglad, clown & envis som något annat. Så var inte den enklaste personen att få tyst på och det är jag inte idag heller, haha.

Elsaharr
2015-11-21 20:36
#4

Väldigt utåt och pratglad. Var en unge med attityd, men inte på dåligt sätt xD

Zingo ;D

Rheen
2015-11-21 20:53
#5

Litet blyg, men otroligt bestämmande, förstår inte hur folk orkade med mig, haha. Tyckte om att vara ensam, så där har då inte mycket förändrast.

~ Rheen.

[Tuulikki]
2015-11-22 15:23
#6

Sprallig, glad, dumsnäll, smart, ängslig/orolig, intensiv

Annons:
[BeataJ]
2015-11-22 20:51
#7

Jag ÄR 11 år, och går alltså i 5:an. Jag är rätt lugn, och umgås med de som inte spelar king eller väggen varje rast… Varför undrar du?

[BeataJ]
2015-11-22 20:52
#8

(Och jag är ganska smart, vilket jag ofta vill visa)…

[Horse24]
2015-11-23 08:51
#9

Jag tror jag brukade vara ganska blyg. Annars vet jag att jag var väldigt envis, något jag kan vara idag ocksåLipar Jag ritade jättemycket, och var väl lite småbarnslig också. Det fanns några tjejer i klassen jag umgicks med då (i lågstadiet) men nu umgås jag bara med en av dem.

När jag kom upp i mellanstadiet höll jag mig mycket för mig själv, jag ville inte vara med när alla körde "mösskrig", polo, och såna saker. Det verkade så tråkigt. Jag brukade gå runt i skogen en del, fotade mycket. Mellanstadiet var både den bästa och den sämsta perioden i mitt liv, av många anledningar.

LuLeLo
2015-11-23 14:22
#10

Pluggig, men hade en bästis som var utåtriktad och vågad. Blev en spännande kombo 🙂

Tass Josephine

Upp till toppen
Annons: