Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1030 ggr
[Älskamig]
11/22/15, 3:39 PM

Hur gör ni för att få det jul/vintermysigt?

Ja, hur gör ni, tonåringar här på iFokus, för att få jul/vintermysigt hos er? Jag har redan satt upp min julgran (lite väl tidigt, men äh.. ;)) och tomtar och stjärnor… Så mysigt! Har även ett juledoftljus som luktar såå gott.

Annons:
hamsterper
11/24/15, 6:53 AM
#1

Pynta pynta pynta haha ;) den här julen blir lite konstigt för mig eftersom att jag ska fira den i Thailand. Och jag flyttar om 7 dagar, så jag vet inte riktigt hur det blir med julstämningen i år faktiskt, men jag älskar julen de är lätt bästa högtiden för mig. Men annars så byter vi gardiner, hugger julgran, gör pepparkakor, lussebullar, ställer tomtar lite överallt osv :)

Halcyon
11/24/15, 7:18 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag har än så länge bara köpt lite doftljus i juldofter och en liten gran som jag satt på skrivbordet. Tycker det räcker till första advent iallafall!

we're always chasing that paradise

[Hästhoven]
11/24/15, 10:58 AM
#3

Baka, fina ljus & ljushållare, julbelysning ute, jullampor i fönstret & röda gardiner & en stor jultomte staty utanför ytterdörren. Inte så mycket småpynt innomhus, det viktigaste är fina ljus, lampor & gardiner :-)

[Älskamig]
11/24/15, 6:43 PM
#4

Vad mysigt!

felle-j
11/24/15, 9:25 PM
#5

Inge jul/vintermys här inte förrän snön ligger på backen. Och det brukar ske i januari ungefär så blir lite sent julmys haha. 😃

smellcaramell
11/24/15, 10:42 PM
#6

Julmys för mig är inte massa dekorationer och ljusstakar utan för mig ska det lukta julgran, vi det ska vara snö, mörkt och sedan når jag inte "klimax" förens vi firar jul mer släkten och är 50+ personer hemma hos mamma och pappa med två jultomtar och massor av mat, paket och skratt. Min mamma däremot får inte julkänsla förens alla tomtar är uppe och har inga problem med en plastgran.. ;)

Annons:
Elsaharr
11/25/15, 3:28 PM
#7

Ljusstakar, ljus, pyttegran och så ska det lukta nejlika! Ska snart köpa en ljusslinga också :)

Zingo ;D

[Tilde]
11/29/15, 1:15 PM
#8

Tänkte faktiskt köpa lite nytt julpynt som matchar huset bättre. Bra att du påminde mig! ☝️

[masken123]
11/30/15, 8:41 PM
#9

Vi har pyntat huset utanpå, ljusslingor och så! Jag har även en stjärna i mitt rum, och ett "ljushjärta"! Längtar sååååååå mycket till jul och jullov!

Upp till toppen
Annons: