Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 7944 ggr
Mysan_
11/25/15, 6:04 AM

(X) Skriva av mig #10

Ny skriva av sig tråd. Hoppas det går bra att jag gör en ny, den förra hade 300 inlägg och kunde inte kommenteras längre.

Annons:
[Hästhoven]
11/25/15, 12:13 PM
#1

Tänkte på en ganska dum grej häromdagen, varje gång jag är hos tandläkaren & de ska laga en tand & har alla dessa grejer i munnen på en, så frågar de alltid en massa saker… Jag menar hur ska jag kunna svara på frågorna med grejerna i munnen?

Inget illa menat, de är ju bra att de pratar med en :-)

[klarabastin]
11/25/15, 1:25 PM
#2

Pappa har tvingat mig att lova att inte rita med tucshpenna på händerna och armar så nu ritar jag på min ben istället.. ehehe🤐

Mysan_
11/28/15, 6:42 AM
#3

Allt kommer alltid vara mitt fel. Jag är värdelös, hela jag är ett stort misstag. Jorden skulle vara lyckligare utan mig.

Mysan_
11/29/15, 1:02 PM
#4

Det är nu man känner sig som olyckligast och minst omtyckt. Det är nu man gråter inombords och hjärtat är sprucket i mitten

[ThisIsWheels]
11/29/15, 4:53 PM
#5

Jag har många tankar i huvudet och tänker oftast mer än vad jag pratar :/

lollynonna
11/29/15, 7:08 PM
#6

#5 OT för tråden,men är det du som har ritat din profilbild? Den är jättefin :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
[ThisIsWheels]
11/29/15, 7:35 PM
#7

#6 Oj, förlåt! Jag visste inte det :/ Men tack så mycket! Jag har fixat den i datorn 😃

Mysan_
12/1/15, 7:53 AM
#8

Jag kommer alltid älska dig min finaste vän, förlåt om du inte längre tror det, men vi börjar bli olika, du är seg och jag gillar fart och fläkt, du vill ut på lugna skritturer och jag vill galoppera på en hoppbana och det kanske inte kommer fungera längre. Jag vill inte förlora dig min finaste häst, jag vill att du ska ha det som bäst här, hos mig, och det hoppas jag att du har. Förlåt finaste du, du betyder alltid mest för mig, även om jag inte tycker du är lika kul att rida längre.

impo123