Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 7944 ggr
Mysan_
11/25/15, 6:04 AM

(X) Skriva av mig #10

Ny skriva av sig tråd. Hoppas det går bra att jag gör en ny, den förra hade 300 inlägg och kunde inte kommenteras längre.

Annons:
[Hästhoven]
11/25/15, 12:13 PM
#1

Tänkte på en ganska dum grej häromdagen, varje gång jag är hos tandläkaren & de ska laga en tand & har alla dessa grejer i munnen på en, så frågar de alltid en massa saker… Jag menar hur ska jag kunna svara på frågorna med grejerna i munnen?

Inget illa menat, de är ju bra att de pratar med en :-)

[klarabastin]
11/25/15, 1:25 PM
#2

Pappa har tvingat mig att lova att inte rita med tucshpenna på händerna och armar så nu ritar jag på min ben istället.. ehehe🤐

Mysan_
11/28/15, 6:42 AM
#3

Allt kommer alltid vara mitt fel. Jag är värdelös, hela jag är ett stort misstag. Jorden skulle vara lyckligare utan mig.

Mysan_
11/29/15, 1:02 PM
#4

Det är nu man känner sig som olyckligast och minst omtyckt. Det är nu man gråter inombords och hjärtat är sprucket i mitten

[ThisIsWheels]
11/29/15, 4:53 PM
#5

Jag har många tankar i huvudet och tänker oftast mer än vad jag pratar :/

lollynonna
11/29/15, 7:08 PM
#6

#5 OT för tråden,men är det du som har ritat din profilbild? Den är jättefin :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
[ThisIsWheels]
11/29/15, 7:35 PM
#7

#6 Oj, förlåt! Jag visste inte det :/ Men tack så mycket! Jag har fixat den i datorn 😃

Mysan_
12/1/15, 7:53 AM
#8

Jag kommer alltid älska dig min finaste vän, förlåt om du inte längre tror det, men vi börjar bli olika, du är seg och jag gillar fart och fläkt, du vill ut på lugna skritturer och jag vill galoppera på en hoppbana och det kanske inte kommer fungera längre. Jag vill inte förlora dig min finaste häst, jag vill att du ska ha det som bäst här, hos mig, och det hoppas jag att du har. Förlåt finaste du, du betyder alltid mest för mig, även om jag inte tycker du är lika kul att rida längre.

impo123
12/1/15, 6:40 PM
#9

Älskar människor som är otrevliga utan att ens känna en:)) Man sjunker inte alls i mina ögon, tyvärr också du som inte ens gjort nåt. Sorry not sorry:)Hoppas ni inte hör av er igen o gör ni det kommer ni nog tyvärr ångra er. 

Hatar när folk ska få mig att tänka. Har inte tid med det och får bara ont i huvudet. Säg vad ni vill istället..

// jennifer

 


Mysan_
12/2/15, 2:47 PM
#10

Nu orkar jag inte mer

Yehet121
12/3/15, 11:19 AM
#11

Jag får panikattacker ibland när jag börjar tänka på hur lång tid det kommer ta innan jag kan börja på testosteron, och det är läskigt..

thea_thea
12/7/15, 10:02 PM
#12

Mår bara så jävla dåligt nu, minsta lilla får mig att bryta ihop. Pennan behöver vässas = panikångest, allt svartnar, migrän. Hunden skäller = tappar all livslust och sätter mig skakandes i ett hörn, osv. Mår verkligen uselt.

Adirfen
12/8/15, 10:22 AM
#13

#12 Starkars dig… Har du någon att prata med?

Annons:
thea_thea
12/8/15, 11:00 AM
#14

#13 Nej, men det brukar gå över efter en vecka eller så.

[Horse24]
12/8/15, 7:50 PM
#15

När man länge gått och trott att ångesten försvunnit, så kommer den tillbaka.

Nationella prov i engelska och man börjar få magknip. Men magknipen är jag van vid, och jag vet hur jag ska hantera den. Men igår när det då var muntliga nationella prov i engelska, så sitter jag innan i matsalen och bara skakar. Det är inte kallt där så jag fryser inte. Hela kroppen bara skakar och jag sitter även och hackar tänder. Så jäkla jobbigt och så himla läskigt. Två gånger hände detta, idag gick det bra och det försvann snabbt, men igår höll det i sig under hela provet.

Jag trodde nästan att jag skulle börja gråta eller något, men jag kunde inte ens gråta. Det var väl helt enkelt så att jag spände mig, eftersom jag var så otroligt nervös, och då fick det mig att skaka och så. Någon som upplevt något liknande? :/

lollynonna
12/8/15, 8:29 PM
#16

#15 Ja,har extremt mycket panikångest inför lucia… Exakt samma som du beskriver,om inte värre :(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Charlotte Kittenheart]
12/8/15, 9:48 PM
#17

Nu får han fan lägga av, pallar inte mer!

[Horse24]
12/9/15, 6:32 AM
#18

#16 Gud vad jobbigt :(. Är det något speciellt som ska hända på lucia som gör att du får panikångest?

lollynonna
12/9/15, 6:36 AM
#19

#18 Vi på skolan tvingas ha luciatåg och alla måste vara med oavsett om man vill eller inte. Hela skola ska kolla,och jag står längst fram eftersom våran klass är så liten att alla ryms att stå bredvid varandra på scenen. Och att sen sjunga framför massor av folk som sitter och stirrar på en är ju inget jag vill :(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Horse24]
12/9/15, 7:27 AM
#20

#19 Åh, vi hade också sånt luciatåg. Då tyckte jag att det var ganska okej, för jag hade inte min ångest då, men om det vore nu skulle det nog bli svårare…

För mig är nog muntliga presentationer värre, då pratar jag alltid jättesnabbt och kollar ner i pappret och allt, trots att jag kan allt utantill.

Annons:
Mysan_
12/9/15, 8:35 PM
#21

Jag orkar inte vara blyg längre. Det drar ner på mina betyg, jag kan inte gå på stan och olika ställen själv, jag kan inte öppna dörren när någon knackar/ringer på och jag kan knappt svara i telefonen. Hjälp.

Juliastrom
12/9/15, 11:16 PM
#22

Jag har blivit våldtagen två gånger.. ändå känns allt som om det är mitt fel..

Mysan_
12/10/15, 1:02 PM
#23

Vila i frid älskade vän ❤️

Mysan_
12/10/15, 6:21 PM
#24

Hela mitt liv består av ångest och panik just nu. Jag ger snart upp.

Corgitok
12/10/15, 7:43 PM
#25

Har alltid vart glad men överallt klagar människor på små saker och stora saker, att livet ska va patetiskt och allting. Inte bra att alla ska må dåligt och de tar på mig.

Varför kan vi inte bara leva i en lycklig värld?

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

tootiis
12/13/15, 11:43 PM
#26

En förbannad kille smsar mig, jag frågar vad som hänt och han berättar.. Säger att jag finns ifall han vill prata men han vill inte prata.. Varför smsar han mig då? Denna kille är väldigt speciell för mig, och jaa vi har väl nått på g, men ändå inte.. Förvirrad.

// MT ♥

Mysan_
12/14/15, 7:21 PM
#27

Wake me up when it's all over

Annons:
Turast
12/14/15, 9:24 PM
#28

Allt är på riktigt skit just nu. Skolan, vardagen.. ALLT. Det enda som funkar är hundarna och världens bästa pojkvän. 

Vill att allt ska vara över, vill bara ta studenten och komma ifrån den här skitön..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

thea_thea
12/16/15, 1:41 PM
#29

Allt bara snurrar, jag kan inte fokusera på något. Kan inte stå upp, kan inte ens hålla saker tyngre än ett vattenglas.

Mysan_
12/16/15, 1:53 PM
#30

Den där huvudvärken *-*

tootiis
12/17/15, 10:01 PM
#31

Allt jag är och gör blir fel.. Orkar inte

// MT ♥

zlarviig
12/19/15, 1:55 AM
#32

#21 Jag vet precis hur du känner :/

19 år gammal och jag kan fortfarande inte prata i telefon. Jag skulle inte ens våga ringa 112 om någon var döende. Jag får panik så fort jag måste prata med någon eller är själv med någon jag inte känner tillräckligt mycket.  Skippade utvecklingssamtalet med min mentor. Så jävla patetiskt 😓

Jag skippade hela praktikperioden i 2:an p.g.a all jävla ångest och social efterblivenhet så nu kommer jag aldrig få en examen. Och oavsett vilket så kommer jag ändå aldrig kunna få ett jobb. Kan lika gärna spara tid och sätta mig på gatan på en gång.

Mysan_
12/19/15, 6:16 AM
#33

#32 Lycka till :( Hoppas du mår bättre snart.

[Horse24]
12/23/15, 6:29 PM
#34

Jag slutade tycka om min pappa för länge, längesedan. Och jag vet inte om det är bra att det känns som om jag aldrig kommer vara stolt över att vara hans dotter. Det är inte bra… men jag önskar ofta att jag hade en annan pappa…

Annons:
thea_thea
12/24/15, 11:28 AM
#35

Jävla huvudvärk

Rheen
12/30/15, 4:29 PM
#36

Jag vill inte tillbaka till skolan, jag vill bara inte. De behandlar mig som om jag inte finns. Ett stycke luft. Jag trodde jag trivdes med att vara ensam, eller det gör jag, men det skulle inte skada att ha en vän. En äkta sådan. Det saknar jag fruktansvärt mycket.

~ Rheen.

emiliasundstrom
12/30/15, 10:31 PM
#37

Jag har aldrig mått såhär dåligt. Jag orkar inte mer.

Blomma Med vänlig hälsning Emilia Blomma

Innehavare av Norths Hoppkaniner 

Regnbåge

thea_thea
12/31/15, 12:47 AM
#38

JAG HAR INTE SOVIT PÅ TVÅ DYGN

thea_thea
1/1/16, 12:03 AM
#39

gott nytt jävla skitår

lollynonna
1/1/16, 12:16 AM
#40

#39 Vad nu då?:(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

thea_thea
1/1/16, 12:19 AM
#41

#40 Jag är jävligt skotträdd

Annons:
lollynonna
1/1/16, 12:24 AM
#42

#41 Jag med, och mina grannar  smäller på mitt tak!! Uhh blir så rädd… :(

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

thea_thea
1/1/16, 12:26 AM
#43

#42 Vad fan? Du bor väl i villa?

lollynonna
1/1/16, 12:43 AM
#44

#43 Jo, de stod mittemot mitt hus och så flög det raketer på taket .-.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Turast
1/4/16, 6:06 PM
#45

värdelös, känner mig lurad, jävla skit..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Mysan_
1/9/16, 7:37 PM
#46

And now I know my heart is a ghost town…

Lightoller
1/10/16, 1:46 AM
#47

Ångrar en hel del att jag faktiskt berättade om våldtäkten, livet var så perfekt det kunde bli men sedan fick jag för mig att berätta för mina mentorer. Jag har dock aldrig haft ångest över det, vilket är väldigt skönt, men jag hade ofta hjärtklappning efter att jag sa något. Är inte van vid att folk tycker synd om mig, jag har alltid klarat mig själv och jag har trivts med det. Jag har mina två allra bästa vänner och de tycker inte synd om mig, eller pratar om det för den delen. De var bara som vanligt.. Satan vilket helvete det blev när mina föräldrar fick reda på det. Mamma var värst, pappa var som vanligt, tack och lov. Men att något jag tyckte var så litet kunde bli så stort. Jag börjar iallafall få bättre självförtroende, jag kan faktiskt tycka att jag är vacker när jag tittar i spegeln. Jag ska leva ett liv sant mot mig själv och inte leva livet som andra förväntade sig av mig. Göra vad jag vill, skita i allas åsikter och utbilda mig till sjökapten för att sticka från detta land snabbast möjligt. Jag har delar av familjens, vänners och klasskamraters åsikter mot mig, men det gör inget. Jag vill det och det är det enda som betyder något.

[ElinTjej]
1/10/16, 4:35 AM
#48

Personen man har en liten crush på ska ju självklart byta skola. Inte en gigantisk grej, men känner mig endå smått deppig u_u

Annons:
[masken123]
1/16/16, 6:57 PM
#49

Allt känns så pissigt nu… Mycket i skolan trots att det var första veckan…. Det enda som får mig glad är mina gerbiler och mina vänner….

kae
1/16/16, 7:19 PM
#50

Jag hatar alla äckliga människor i min klass som inte vet vad respekt betyder, och som sitter och gör sexistiska skämt på idrotten. Så jävla omogna att jag vill ta en butcherkniv och skära halsen av dem.

Mysan_
1/16/16, 7:32 PM
#51

alone…

[Horse24]
2/11/16, 10:19 PM
#52

Jag hatar att ha såna humörsvängningar. Ena stunden känner jag mig lugn, avslappnad och glad, men i nästa får jag sån hemsk ångest, (som jag inte fått på väldigt länge) och känner tårarna välla upp ur ögonen. Fy fan får ångest alltså, fy fan för att må dåligt utan anledning!

Men nu har jag i alla fall tänkt skriva upp alla saker jag ogillar med mig själv, allt jag har svårt för, eller sånt jag vill ändra på, och jag tror att det kommer hjälpa mig. Jag måste börja vara ärlig mot mig själv. Mår jag dåligt får jag för tusan göra det, och vill jag/vill jag inte göra något är det mitt val. Ja måste börja stå upp för mig själv, men framförallt inse att det inte är fel att må dåligt. Det är jobbigt, och det tär på en, men det finns inget fel med det. (Skriver av mig lite som ni märker…) ❤️

[Nirvana-music]
2/11/16, 10:43 PM
#53

Ena sekunden glad och "lycklig" andra sekunden irriterad och ledsen, ett litet ord kan göra så mkt mot en människa…

Mysan_
3/3/16, 3:08 PM
#54

Var bara tvungen att skriva något någonstans för att få något att tänka på innan bag dör av ångest och stress

[9876543210]
3/3/16, 3:56 PM
#55

hejdå :)

Annons:
[9876543210]
3/3/16, 5:25 PM
#56

^nevermind

Wowy
3/3/16, 6:44 PM
#57

Borde göra läxor…

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
3/3/16, 9:50 PM
#58

Jag försökte förklara min ångest inför antagningsprovet/arbetsprovet (och muntliga presentationer i allmänhet) för två av mina familjemedlemmar, men det känns som att de inte förstår… Jag vet att de bara försöker hjälpa mig, och stötta mig, (vilket jag uppskattar väldigt mycket) men jag mår fortfarande pissdåligt. Vill bara gråta när jag tänker på alla presentationer jag kommer behöva göra på fotolinjen och i framtiden i allmänhet.

Hatar min ångest alltså, speciellt nu när man fått en plötslig förkylning och har ont i hela kroppen! Vill bara att det här sportlovet ska fortsätta i många år till. Men det kommer självklart inte hända. 😢

Wowy
3/3/16, 11:38 PM
#59

#58 Styrkekramar!

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
3/4/16, 11:41 AM
#60

#59 Tack!❤️:)

RoboticLife
3/4/16, 1:27 PM
#61

jag orkar inte mer

Wowy
3/4/16, 11:28 PM
#62

Jag borde ha pluggat.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Wowy
3/5/16, 5:53 PM
#63

Nu ska jag gå ut. Fryser, är numera alltid frusen.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

lisa98
3/6/16, 5:55 PM
#64

saknar honom, borde inte men när livet suger så..

ipopuma
3/6/16, 6:32 PM
#65

Blä varit sjuk nu sjukt länge och ligger efter i skolan vilket gör att jag blir stressad och mår sämre- Som man brukar säga livet suger den dör man :P

Flöffo
3/6/16, 8:54 PM
#66

Vet inte vad det är för fel. Jag vill bara bryta ihop och gråta, men jag har ingen anledning till varför.

//Flöffo

Wowy
3/6/16, 8:55 PM
#67

#66 Känner igen mig.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Kadoor
3/7/16, 8:06 PM
#68

Allt är så jävla meningslöst.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Mysan_
3/9/16, 2:53 PM
#69

Kan inte förstå varför jag finns

Annons:
[justforyou]
3/9/16, 11:09 PM
#70

Livet känns som skit, livet är skit, allt är skit. 

Vill dö, vill inte leva mer, vill ändå inte dö, vill leva, men vill ändå dö, men vill inte dö. 

Gråter och gråter, vill bara försvinna, ingen förstår mig! 

Hatar mig själv hatar livet hatar allt hatar hatar!!!

Rheen
3/11/16, 4:59 PM
#71

Står inte ut här längre. Får en sån ångest. I duschen låter jag mig själv bryta ihop, där ser ingen att jag gråter.
Jag vill vara ensam. Bo ensam. Leva ensam. Ta hand om mitt eget liv.
Så jädrans trött på den här skiten, vill bara bort, bort, bort. Så långt härifrån som möjligt.
Tack musiken, för att du finns. ❤️

~ Rheen.

Jossangizmo
3/11/16, 5:48 PM
#72

Idag när jag var ute och körde var jag extremt nära på att frontalkrocka i 100km/h, och det var allt mitt fel. Har extrem ångest nu och vågar inte köra igen för riskera någon annars liv. Vet inte hur jag ska komma över dehär.


Kadoor
3/11/16, 8:19 PM
#73

Jag förstör allt. Är så trött på det. Har förmodligen förlorat en person som betyder otroligt mkt för mig, allt för att jag är en idiot som öppnar mig för mycket. Och säger fel saker.
Och är så helvetes trött på den här ångesten, kan det inte ta slut någon gång?

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Mysan_
3/11/16, 9:26 PM
#74

Jag vet inte varför jag har ångest över precis allt och alltid är orolig, men jag känner mig osäker och nästan rädd var jag än befinner mig.

Scorpio97
3/15/16, 5:09 PM
#75

I dag är det två år sedan min pappa dog (eller sen datumet när han antogs ha dött i alla fall, han hittades ju inte förrän några dagar senare). Så jag och mamma har varit till graven med lite blommor. Tulpaner, för det verkar vara den enda snittblomman som säljs här den här tiden på året.

Är massa snö, och det gör en lite ledsen när man besöker en kyrkogård, för av dom typ trettio-fyrtio gravarna vi gick förbi på väg till pappas så var det en enda som hade fotspår framför. Nu besöker jag visserligen bara pappas två gånger om året också (årsdagen och alla helgona), men det gör mig ändå lite dyster att se alla gravarna utan fotspår.


//Jessie

[fin_kanin]
3/15/16, 7:21 PM
#76

Strykekramar till er alla❤️ Blir så ledsen av att läsa att vissa mår så fruktansvärt dåligt, jag hejar på er👍🏼

Annons:
Mysan_
3/15/16, 7:51 PM
#77

När man tror att allt är på väg upp igen, det är då man sen sjunker

[Nirvana-music]
3/15/16, 9:06 PM
#78

Idag har varit en ganska bra dag, jag har känt mig hyfsat glad och självförtroendet högre upp, sådana dagar när man känner sig "bra" och mår bra, det är en bra dag. 

Hoppas att vara på lika bra humör imorgon också.

Hoppas alla underbara människor har haft en underbar dag och sov gott alla fina :-)

Wowy
3/15/16, 9:50 PM
#79

#78 Sov gott. :)

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

01jmjm4
3/16/16, 5:24 PM
#80

Tomt och tyst. Så mycket tankar, men ändå inget alls. Så stilla. Som om jag inte riktigt är här i verkligheten, så långt bort, ändå så nära. Inga känslor. Inte ens några tårar längre. Allt är bara borta. Så tungt. Hur mycket jag än sover så är jag ändå så trött. Orkar inte. Allt känns så hopplöst. Misslyckad.

Wowy
3/16/16, 5:27 PM
#81

😐

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
3/16/16, 7:04 PM
#82

Då har man berättat om käpphästarna i skolan då… Rätt eller fel? Det får vi se imorgon.

Tur att de inte var lika respektlösa som den gången det slank ur mig för länge sedan…

Kadoor
3/16/16, 7:54 PM
#83

Trött på den konstanta gråa, trista vardagen.. Allt är fan bara svart & vitt, känner inte för att kliva upp på morgonen ens för det är bara onödigt i slutändan ändå. Kan inte koncentrera mig för fem öre, borde göra skolarbete men det går verkligen inte.. Jag står helt stilla och det "enda" jag faktiskt klarar av är att ta mig till skolan, göra lite av arbetet där och gå hem. Men sen får jag inget mer gjort, skolan suger musten ur mig även om jag tycker om att vara på praktik, ta hand om djuren osv. Vetefan vad som är fel på mig.. Misstänker Dystymi(en typ av depression fick jag veta) men kommer aldrig klara av att söka hjälp för det även om jag faktiskt behöver det för att klara av allt.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Annons:
ipopuma
3/16/16, 8:09 PM
#84

#83 hur gammal är du? Om du är under 18 ring bup eller bris de kan alltid hjälpa dig på vägen. Annars sätt på schemat 10 min att leta upp hjälp. Kopiera vad du har skrivit här och läs upp när du mailar/ringer dem. hoppas att löser sig <3

Lame
3/17/16, 11:17 AM
#85

Sitter och sneglar på en vikarielärare som är 3-4 år äldre än mig. Han är så söt. Det är så synd att jag inte har gått ut ur skolan än.

if it's meant to be
it will be


Scorpio97
3/17/16, 9:18 PM
#86

Jag var nära att svimma/få blodtrycksfall i skolan idag. Faktiskt första gången det varit nära att hända i skolan, annars har det bara varit hemma eller ute på stan. Var inte ens speciellt varmt och jag hade druckit ordentligt, så det var inte samma omständigheter som tidigare gånger heller. Men jag hade suttit helt still i typ en timme, så när jag reste mig + sträckte på mig antar jag att det blev för plötsligt. 
Men ingen verkade reagera på det i alla fall. Hade varit värre om jag hade svimmat riktigt, då hade dom väl tvingat iväg mig till sjukhuset. 

Och jag borde verkligen göra skolarbete (har massor), men jag orkar inte.


//Jessie

Kadoor
3/17/16, 9:22 PM
#87

Är så trött på den här ångesten. Hade en otroligt jobbig ångest idag, och höll på att få en kraftig attack.. Var dessutom nära att jag bröt ihop på bussen. Får fanimej vara nog snart, jag orkar inte mer.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[134643]
3/18/16, 3:46 PM
#88

Åh herregud. Igår kväll fick jag en panik attack, vilket händer då och då, jag satt upp i sängen med min pojkvän som försökte lugna mig. Vaknade till och låg helt plötsligt ner på sidan i sängen, helt förvirrad. Tydligen så hade jag svimmat och varit borta ett tag, han hade lagt mig i framstupa sidoläge då jag var helt borta. Jag har aldrig svimmat av en panik attack förut. Jag visste inte ens att det var möjligt. Tänk om det händer när jag är ensam? Bara oron att det kommer hända igen ger mig hjärtklappningar haha. Jag orkar inte med den här ångesten längre, speciellt inte nu när min pojkvän har åkt hem till england igen och vi inte kommer ses förren till sommaren igen :(

Mysan_
3/19/16, 8:42 AM
#89

Snälla säg att jag får sova bra några nätter nu så jag slipper äta dextrosol för att inte vara trött. Tror jag har insomni.

Mysan_
3/19/16, 6:33 PM
#90

Orkar inte må så här längre, varje jävla dag är bara så onödig och dålig

Annons:
kae
3/19/16, 10:38 PM
#91

#89, du kanske borde överväga att ta kontakt med psykiatrin? Även andra i den här tråden. Menar det inte nedlåtande, det verkar som att ni skulle kunna må bättre med hjälp.

Mysan_
3/20/16, 9:30 AM
#92

Jo egentligen borde jag det om både det ena och det andra.

RoboticLife
3/20/16, 3:20 PM
#93

misslyckas med allt. Lyckades inte ens ta livet av mig vafan det var de värsta 40 timmarna i mitt liv

[fin_kanin]
3/20/16, 6:53 PM
#94

#93

Rheen
3/21/16, 8:09 AM
#95

Jaha… Då har man stött på ännu en "kompis". Blir så himla less på det faktum att det ska vara så svårt att få en äkta vän. Har ingen vidare lust att spendera resten av skolåret i min ensamhet, men det blir väl till det. Hjälp. Ibland upptäcker jag hur jädrans ensam jag är.

~ Rheen.

Corgitok
3/21/16, 6:56 PM
#96

Åhhh jag skäms!!

Jag chattade i en grupp där ett äckel var med. Han skickade d*ckpics vilket jag tycker år så äckligt men har inte blockat honom av någon anledning -.-.

Ja visade en kille i min klass att han va äcklig å sen fick hela klassen reda på det å alla ville se (FYFAN) å sen kom en annan kille å kolla igenom konversationen. Ja hade skrivit "too little"för att han skulle sluta) "eww" osv men han sa t alla att ja sa "little" ..

FAAAAAAAAAN.. tycker de e sjukt pinsamt. Sen chattade jag med en kille som ser ut som 30  men påstår sig va 14 för att de e kul. Han e inte skum alls så chattar med honom. Sen kom läraren å såg hans profilbild å ba näee han e skum.

Alltså VA HAR NI ME DE Å GÖ? bruuh

Skäms för att alla tror ja e en hoe på internet elr ngt. Ja är inte det ja ba gillar å chatta me nytt folk pga har svårt å prata med irl kompisar. 

-.-

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Wowy
3/21/16, 7:56 PM
#97

Usch, ångest! Why?

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Annons:
Aleya
3/21/16, 8:21 PM
#98

#96 jag tycker att du ska sluta chatta. Du verkar inte ha kontroll över det. Så slipper du dessa pinsamma saker. Och kanske börjar må bättre.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Wowy
3/21/16, 9:05 PM
#99

Andas, jag måste påminna mig själv om att andas. Jag måste påminna mig själv om hur bra jag är.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

CaptainBunchie
3/22/16, 9:57 PM
#100

Jag ville bara bli inlägg #100 😇

Edit: Vad sjutton gör man när man har typ halsfluss egentligen. Ligger och sover hela dagarna och tycker synd om sig själv? 🤐 Stackars mig. 😭

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Wowy
3/22/16, 10:14 PM
#101

#100 Jag vill bli inlägg #101. :D

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Mysan_
3/23/16, 6:33 AM
#102

Låt mig snälla få sova

pennydog
3/23/16, 1:58 PM
#103

Vad ska man göra när killen man kanske gillar, kanske bara utnyttjar en? Han är charmig o gör mig så satans glad och när man väl smsar honom så kännas allt perfekt… Men sen känner man sig osäker och vet inte vad man gör. Sen kommer de fram att han va tillsammans med en av ens kompisar och de hela blir inte bättre över att han är ett år äldre och ens klasskompis storebror…

JuliaMG
3/24/16, 3:24 PM
#104

Jag har ingen aning om vad jag känner just nu. Jag vill bara försvinna. Varför ska allt bli så fel hela tiden?

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Annons:
[masken123]
3/24/16, 3:24 PM
#105

Precis när jag äntligen lyckats acceptera hur jag ser ut, hur jag är, är det någon blick, något skratt som kanske inte ens är menat så, som får mig att känna mig ful, hemsk. Orkar bara inte, känner mig så obetydlig . Skönt med påsklov i alla fall.

Corgitok
3/24/16, 3:28 PM
#106

Har alltid velat vara den omtänksamma.

Den som bryr som om alla och som man inte får dåliga känslor av. 

Den man mår bra av helt enkelt.

Jag är väldigt känslig och omtänksam men det verkar bara vara inombords

för jag kan inte uttrycka mig. Kan inte ens säga "jag älskar dig".

Nu får jag visst folk å må dåligt å min bästavän att gå vidare.

Nu mår jag ju verkligen bra… Yay ja har lyckats med det jag aldrig skulle kunna tänka mej.

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Kadoor
3/24/16, 7:04 PM
#107

Jag är så jävla trött på folk som behandlar mig som att det är mig det är fel på varenda gång. På folk som helt plötsligt beter sig konstigt mot mig, behandlar mig illa, säger taskiga saker som sårar mig eller som bara ignorerar mig… Jag vill inte känna mig så värdelös mer, vill så gärna ge upp vänskapen med de personerna men jag vet att om jag gör det så vänder alla sig emot mig, jag blir ensam eller så blir det bara konstigt eftersom jag är bra vän med andra i gruppen.. Fan ta det här.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Horse24]
3/24/16, 7:12 PM
#108

Orkar inte vara rädd längre. Min ångest blir bara värre och värre, jag tror att minsta ljud är mina föräldrar som bråkar. Vill inte vara rädd för min pappa, vill inte ha den här jävla skitångesten. Hatar mitt liv, hatar, hatar, hatar. Inte konstigt att jag brukade ha självmordstankar… Är trött på allt. På att inte kunna vara mig själv, på att ha ångest, på att behöva känna mig så jävla ensam och deprimerad hela tiden. Orkar inte känna så här längre. Jag är så. trött. på. det.

Mysan_
3/24/16, 8:51 PM
#109

Jag längtar tillbaka till unga jag. Det jag som en gång i tiden var glad varje dag, mådde bra, kunde sova, aldrig kände någon ångest eller stress, var nöjd med sig själv. Det jag som försvunnit för att aldrig mer komma tillbaka.

[Horse24]
3/24/16, 9:26 PM
#110

Och nu verkar allt vara okej igen. Vad är det med mig egentligen…

Mysan_
3/24/16, 9:41 PM
#111

Varför går jag ens och lägger mig på nätterna? Jag vet ju att jag ändå inte kommer kunna sova.

Annons:
Mysan_
3/26/16, 9:16 AM
#112

S A T A N

Rheen
3/26/16, 11:31 AM
#113

Jag märker hur jag sakta men säkert börjar bli deprimerad på allvar. Ingen märker något - men på insidan tar jag kål på mig själv.

~ Rheen.

Corgitok
3/27/16, 7:06 PM
#114

Ich bin ein 🐶

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Mysan_
3/27/16, 8:29 PM
#115

Till och med du kan vara falsk =(

Rheen
4/7/16, 5:27 PM
#116

Kom och ta mig långt härifrån nana långt härifrån nana långt härifrån. Den här sången stod jag och skrålade till framför tv:n med karaoken påslagen som liten. Trodde aldrig jag skulle mena dem så mycket som nu.

~ Rheen.

[Horse24]
4/8/16, 1:32 PM
#117

Verkar som att jag har astma, gud vad kul.  Fick även en massa ångest i samband med att jag hade svårt att andas (efter ett intensivt pass på idrotten, kändes som att andas genom ett sugrör), så det kändes nästan som om jag fick panikångest eller något. Min idrottslärare satt och pratade med mig jättelänge och det var både pinsamt och skönt på en och samma gång. Hmm…

Mysan_
4/17/16, 10:35 AM
#118

Jag trodde äntligen jag hade en chans att må bra igen. Men nejdå, nu ligger jag här igen, helt säker på att jag faktiskt vill dö. För just nu vill jag det. Jag orkar inte mer längre. Nu ger jag upp på allvar.

Annons:
JuliaMG
4/17/16, 10:53 AM
#119

#118 Gör inte det! Det kommer att bli bättre, jag lovar. Du är inte ensam.❤️

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Mysan_
4/17/16, 3:09 PM
#120

#119 <3

Kadoor
5/3/16, 8:48 PM
#121

Är trött på det här helvetet kallat liv.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Corgitok
5/3/16, 9:15 PM
#122

blöööh sluta lek med minga känslor, vill inte ha något med dig att göra.🌊😜

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

Carpathia
5/3/16, 10:30 PM
#123

Önskar att det fanns något sätt för att kunna slippa vakna imorgon. Slippa alla jävla trakasserier av min egna bror. Jag är så jävla trött på att höra varje dag att jag inte är värd att leva, hur fan jag står ut med mig själv och hur jävla fet och äcklig jag är. Att se hans äcklade miner när jag tar ett glas vatten eller äter ett äpple gör mig så ledsen, men jag kan inte göra mer än att låtsas att jag inte bryr mig. Kan också rada upp några trakasserier han gett mig de senaste månaderna: Totten = För att det är så jävla kul att håna mitt naturligt lockiga hår? Hora = För att han anser att jag är det tydligen. --- Perfekt, mamma och pappa bråkar. Mamma slänger ut farsan, vet inte vad fan jag ska göra. Hatar detta, hatar att pappa dricker, hatar hela min jävla familj i det avseendet …. Tack gode gud för att du finns min älskade lillebror, du vet inte hur jävla mycket du betyder för mig, jag skulle inte orkat mer utan dig. Jag ska vara det äldre syskonet för dig jag aldrig fick ha. Åtta långa år emellan oss men vi kommer bättre överens än vad vår påfrestande bror gör. Är det så svårt att kommunicera rätt? -- Jag skulle aldrig kunna ta mitt liv, för min lillebrors och mina två bästa vänners skull… Dessutom känns det som att jag missar massa roliga saker även om livet är så dåligt det kan bli just nu. Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva.

Corgitok
5/4/16, 8:29 AM
#124

#123 Finaste människa. Fortsätt kämpa! <3333333

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

JuliaMG
5/5/16, 6:13 PM
#125

Jag tog upp telefonen och såg att jag hade ett missat samtal från min farmor. Egentligen så ringer jag aldrig till någon överhuvudtaget förutom min mamma och i vissa väldigt sällsynta fall min bästa vän, för min sociala fobi tillåter det inte helt enkelt. Men nu tänkte jag att det kanske var viktigt, för farmor har varit sjuk ett tag och jag har lite dåligt samvete över att jag pratar med henne så sällan, så jag ringde upp henne trots att hjärtat bultade och tankarna rusade omkring i huvudet. Det var ett väldigt stelt samtal för jag kunde inte slappna av och min hjärna kunde inte fungera ordentligt och jag kunde knappt forma ord, men jag tänkte att det kanske är bra och tillräckligt ändå, för jag ringde faktiskt. Jag gjorde något som jag tycker är väldigt jobbigt och jag gjorde det inte ens för min egen skull. Men farmor hade inte blivit sämre, hon hade inget akut som hon ville berätta, hon frågade inte ens hur jag mådde, allt hon gjorde var att berätta lite om sin dag och i slutet av samtalet så sa hon att det skulle vara roligare om jag kunde ta mig tid att ringa lite oftare. Hon tyckte att jag inte lät tillräckligt engagerad och glad när jag pratade med henne. Hon tyckte att jag borde ta och växa upp, för allt kretsade inte kring mig. Hon tyckte att jag borde börja ta hänsyn till människorna i min omgivning. Tack farmor. Du förstörde just något väldigt viktigt för mig, och gav mig dåligt samvete på köpet. Tack så hemskt mycket.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Annons:
lollynonna
5/5/16, 6:45 PM
#126

#125 Åh så hemskt… Känner igen mig, tycker att det är oerhört jobbigt att prata i telefon. Var stolt över att du ringde ändå! Jättebra! Jag brukar ha en eller två dagar i veckan då jag gör jobbiga saker som att ringa folk eller boka frisörtider, tid att göra naglar eller skriva annonser. Din farmor vet nog inte hur det känns för dig, men starkt gjort att ändå ringa upp henne! <3

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

JuliaMG
5/5/16, 8:48 PM
#127

#126 Gud tack så hemskt mycket alltså. Nu sitter jag här och gråter över det fina du skrev. Seriöst alltså, jag mådde skit efter att farmor lade på och även om jag vet att jag borde vara stolt över att jag ringde så kunde jag liksom inte vara det just då. Men nu fick du mig att inse att jag faktiskt borde vara det, så tack. På riktigt. Det betyder jättemycket för mig.❤️

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

lollynonna
5/5/16, 9:01 PM
#128

#127 ❤️❤️

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Clifford5sos]
5/5/16, 9:17 PM
#129

Jag vet inte vad det är för fel på mig! jag är så himla nedstämd hela tiden, ångest och jag orkar bara inte mer! Ingenting särskilt har hänt, men jag mår ändå så hemskt dåligt. Vill bara ut från huset med musik i öronen och springa en lång löprunda i skogen, för jag vill bara gråta, å gråta å gråta. Känner mig bara så ensam och har inga vänner & sitter ensam hela dagarna, jag har åtminstone mina hundar att glädja mig åt. Sluta tyck synd om dig själv tänker jag, men jag känner mig bara så ensam och förstörd inombords, mitt huvud vill bara sprängas av migränen som kommer varje kväll! 

Vill inte vara en sådan som beklagar sig till andra människor, låtsas var glad så är allt bra. 

Ni behöver inte svara på detta, jag behövde bara skriva av mig för att lätta trycket i skallen.

Wowy
5/5/16, 9:58 PM
#130

#129 Jag måste bara ändå få säga att jag känner igen mig. Att du inte är ensam.❤️

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Horse24]
5/5/16, 11:23 PM
#131

#129 Känner precis likadant, väldigt ofta. Ensamhet och ångest är något jag känner igen väldigt väl… Vill komma bort, men jag vet knappt vad jag vill komma bort ifrån.

Turast
5/7/16, 10:44 PM
#132

mamma in till psykakuten

jag mår som en sten, känner mig kall och hård.. tom

Världens största pucko, fortsätter vara ett pucko här på iFokus och inte bara "utanför"

Är kär i en knarkare

vet inte om jag orkar fortsätta med den här skiten och alla som lämnar mig nu

Av mina få vänner jag har så är jag den enda som håller upp kontakten, och när vi väl pratar verkar de inte speciellt intresserade av att fortsätta vänskapen.

Förmodligen sprider ett megapucko skit om mig också till våra gemensamma vänner och ljuger som vanligt, liksom snälla åk in i ett maskhål eller något jag orkar inte

På torsdag börjar skolan igen efter 2 månaders praktik + lov… ser inte fram emot att träffa min idiotklass som får mig att få en klump i magen av att ens kliva upp ur sängen på skoldagar.

bläh

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Kadoor
5/7/16, 11:58 PM
#133

Vill komma bort från det här helvetet. Är så trött på min ångest så det är sjukt. Får dessutom bara skäll för allt jag gör här hemma. Skrik, skrik och återigen skrik.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

thea_thea
5/8/16, 12:10 AM
#134

Mår så jävla dåligt just nu, blir utnyttjad och pallar inte mer. Jag är färdig med sånt så snälla sluta, lämna mig bara ifred

[Horse24]
5/8/16, 12:16 AM
#135

Min ångest förstör fan allting för mig. Så förbannat jävla trött på den. Kommer snart inte kunna bete mig som en normal människa, så som min ångest påverkar mig. Känner mig som en idiot när allt smått blir mycket större för mig, men det beror ju på min jävla ****ångest. Ser inte längre fram emot att ens vakna på morgonen, för jag vet att det är en dag närmare måndag, vilket innebär skola och simning. All skit jag hatar verkar fan hända på en och samma gång.

Wilmarabbit
5/10/16, 12:02 AM
#136

Fuck it, Skulle kunna skriva en hel roman om mitt liv, Vad jag känner och hur rädd jag är. Ångesten tar över mitt liv 💣

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

lövsångare
5/10/16, 9:16 PM
#137

Ska till läkaren på fredag för min ganglionknöl. Är faktiskt nervös, trots att jag snart fyller arton har jag aldrig gått till läkaren själv… 😮

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

Mysan_
5/11/16, 6:09 AM
#138

Jag hoppas verkligen att vännerna jag spelar och skypar med förstår att jag inte vill vara oförskämd, taskig och tråkig för att jag pratar lite/inget. Jag hoppas dom förstår att jag är blyg och osäker, att dom förstår att det är mitt fel, inte deras. Jag skäms över att vara så blyg. Förlåt för att jag är som jag är. Det är inte meningen, det blir bara så.

Turast
5/11/16, 7:04 PM
#139

Nu är det helt säkert att jag var den enda parten som höll upp vänskapen. Bra skådespeleri måste jag säga. Hatten av för dig. 

Dock är jag glad då en snubbis kommer imorgon, även om det är nervöst så tror jag det kommer bli kul!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
[Horse24]
5/11/16, 9:23 PM
#140

Är jag deprimerad? Ja, det tror jag fan att jag är. Suck.

lövsångare
5/11/16, 9:26 PM
#141

#140 Om du behöver prata finns jag här för dig. Been there. :/ Jag ett prov imorgon. Instruktionerna är så luddiga vilket vi har berättat för vår lärare men han bryr sig inte. Whatever. Hej F. :)))

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

[Horse24]
5/11/16, 9:37 PM
#142

Det är inte förrän nu som jag inser att alla i min närhet har försökt ändra på mig. De vet att jag är annorlunda, och de har alltid pratat om hur man ska vara sig själv, men de verkar ändå tycka att jag måste sluta vara så barnslig. Vara ute på stan med kompisar, hålla på med sådant som andra tonåringar gör.

Men jag är inte som alla andra - och det spelar egentligen ingen roll. Jag får väl vara vem jag vill, eller? De säger "var alltid dig själv, våga vara dig själv och strunta i vad andra tycker"… Sen är det de som säger att jag är konstig? Det är DE som tittar konstigt/äcklat på mig. Dubbelmoral????

[antibiotika]
5/12/16, 9:30 AM
#143

Mina vänner behandlar mig hemskt men jag vet inte hur jag ska lämna de. Jag har ingen annan. Jag gillar ensamheten då den gör mig bättre. Jag blir tryckt till att vara med andra men nu så inser jag att jag är bättre ensam. Jag förstår inte mig själv, en del av mig vill ha snälla vänner som behandlar mig bra men en annan del av mig tycker jag förtjänar hat.

[antibiotika]
5/12/16, 9:30 AM
#144

Mina vänner behandlar mig hemskt men jag vet inte hur jag ska lämna de. Jag har ingen annan. Jag gillar ensamheten då den gör mig bättre. Jag blir tryckt till att vara med andra men nu så inser jag att jag är bättre ensam. Jag förstår inte mig själv, en del av mig vill ha snälla vänner som behandlar mig bra men en annan del av mig tycker jag förtjänar hat.

Lizelda
5/12/16, 11:34 AM
#145

Känner mig bara tom inuti.. Det var länge sedan det var så mycket. Kanske går över, jag vet inte. Allt är bara.. Tomt..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Lizelda
5/12/16, 9:52 PM
#146

Jag vet inte om jag har ångest, jag tror det men allt känns bara konstigt och obehagligt…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
ipopuma
5/12/16, 10:31 PM
#147

#145 usch jag vet man är varken ledsen eller glad. Man kan inte fysiskt le. Man är trött. problem med sömn. Det är hemskt

Wowy
5/12/16, 10:35 PM
#148

Jag vill leva, så varför funderar jag då på att sluta göra det? Ibland blir jag bara så less på mig själv. Jag ska leva, jag ska orka.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Lizelda
5/12/16, 10:37 PM
#149

#147 Jag vet inte vad jag ska göra, vet inte varför det är så här heller.. Känslorna kanske slog om för mycket för snabbt, gick ju från en extrem till den andra och tillbaka igen på bara några dagar, nu finns jag ingenstans på skalan

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
5/13/16, 6:45 AM
#150

Tack vare att jag grät mycket igår kväll har jag fått sån huvudvärk ._.

ipopuma
5/13/16, 10:45 AM
#151

#149 får du någon hjälp? Är väldigt tröttande. Önskade jag kunde hjälpa men hhar ingen aning <3 jag är ledsen

ipopuma
5/13/16, 10:46 AM
#152

Träna är ett litet tips. Löser ut endofiner

Lizelda
5/13/16, 2:40 PM
#153

#151 Hoppas väl mest på att det går över i sommar..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
Mysan_
5/13/16, 5:27 PM
#154

Det blir alltid dåligt till sist. Jag trodde det var över nu, att jag äntligen skulle få må bra igen. Men självklart inte, nu ligger jag här igen och sjunker sakta tillbaka till det där skitlivet jag levde ett tag. Men nu vet jag att det är bara en tillfällighet när jag är glad. För jag har lärt mig att jag kommer känna smärta igen. Den kommer vara för alltid och det kan inget ändra på.

lövsångare
5/13/16, 5:30 PM
#155

#154 det är inte så att sorgen är temporär då? Se glaset som halvfullt istället för halvtomt :) Har själv problem med återkommande dåliga (depressiva) perioder, så jag försöker att uppskatta glädjen så mycket som möjligt när jag är glad. Kom ihåg att du har varit glad tidigare - du kan bli glad igen. Om det känns helt hopplöst kanske du ska gå och prata med någon? Lycka till. ❤️

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

[Horse24]
5/13/16, 6:14 PM
#156

Vill bara flytta till Finland just nu, för där finns det så många med samma hobby som mig, och i samma ålder dessutom! Att de kan gå ut mitt på stan med sina käpphästar, och bara visa att "här är vi, och vi är stolta över att hålla på med den är hobbyn"… Det är så annorlunda jämfört med Sverige. Här är det inte normalt att vara 16 år gammal och hålla på med käpphästar. Här får man bara skit.

ipopuma
5/14/16, 10:24 PM
#157

Avslutat 2 relationer den ena skdade jag en människa. Den andra blev jag skadad och den andra också o det gick till en punkt där allt bara gick nedåt. Vilket är jobbigt då båda är guld värd. Den har verkligen hjälpt mig mer än vad hen vet om och jag hoppas attt tusen rosa unicorns passera hens dröm varje natt . Men jag är glad att jag har fått vara med de båda. O jag hoppas de får en awsome framtid. Där båda får må bra för det förtjänar dem. Men det är tuffa beslut att ta. O jag antar man känner sig värdelös i det. Men det var rätt! Just nu får jag hitta nåt annat sätt att må bättre på. Jag vet inte bara vart eller hur där jag kan få känna leva igen o trygghet. Hmm konstig förklaring men skönt att få ur sig det :P

[Horse24]
5/15/16, 1:24 AM
#158

Det har lyfts en otrolig tyngd från mina axlar idag, då jag för första gången på jäkligt länge känt mig lycklig. Är bara så rädd att det ska vara åt helvete med mig igen imorgon. Men jag ska inte låta ångesten trycka ner mig just i natt i alla fall. Jag ska kämpa allt jag kan för att hålla den borta. För jag vet att jag kan vara stark, och jag SKA visa både mig själv och alla andra att jag kan vara det!

pannkaksrullar
5/15/16, 9:32 AM
#159

#158 ❤️

Mysan_
5/15/16, 6:23 PM
#160

Försök ta det sista jag har, jag hatar er så mycket. Det finns typ 2 personer som fortfarande håller mig vid liv just nu, annars hade jag inte suttit här längre för nu ger jag upp på fullaste allvar. Jag vill inte leva längre.

Annons:
Lizelda
5/15/16, 8:19 PM
#161

Längtar till sommar, det är inte så långt kvar men det känns som en hel jävla evighet.. Har köpt några grejer som borde komma i veckan, längtar tills jag kan testa dem.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Wowy
5/15/16, 8:23 PM
#162

#160 Styrkekramar.❤️Det kommer att bli bra, fortsätt med livet! Tänk på dina drömmar och håll fast vid dem, tänk på allt det vackra livet bjuder på. Livets buffé bjuder på mycket. Allting smakar inte lika gott, men även äckliga bitar måste ätas, och om man håller för näsan när man äter känns inte smaken lika mycket.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

lövsångare
5/15/16, 8:28 PM
#163

Jag känner mig missnöjd med min kropp, och vill börja träna för att komma i form (inte så att jag är överviktig eller så, men vill ha en mer tonad kropp). Därför känner jag mig så usel nu när jag bara har slappat hela helgen. Känner verkligen att det inte är bra för mig att inte göra något om dagarna, blir besviken på mig själv.

Måne If it wasn't for this music, I don't know how I would've fought this. Måne

Galopptjejen_98
5/15/16, 11:25 PM
#164

Så mycket tankar så jag inte vet hur jag ska organisera dem. Mycket minnen som jag inte klarar av att minnas som gör att jag får sån ångest som lägger sig över mig och jah börjar nästan gråta från ingenstans. Ibland vill jag att allt ska vara som förut men ändå inte. Vill fortfarande ha som det är idag. Börjar inte kunna lita på folk längre, litar inte på deras ord för att jag har blivit sviken så många gånger..Min tillit börjar försvinna. Börjar ta avstånd från folk..Inte kul för fem öre men det är så det är. Varför just jag? Vet att man har svackor i livet men just nu är det för jobbigt. Börjar också allt mer och mer inse att jag är en HSP( Highly Sensitive Person). Det är jobbigt att vara HSP för man tar in allt så djupt. Har det lättare att bli sårad och när jag är glad så är jag extremt glad. Känns som ett glädjerus i kroppen. Vill bara ha någon att skriva med! Som håller sitt ord och inte sviker. 🙃

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Galopptjejen_98
5/15/16, 11:29 PM
#165

Ett tillägg till kommentaren #164 Tappar också allt mer och mer matlusten. Känner ingen aptit och vill inte äta men ändå. Är missnöjd med min kropp men gymmar för att förändra den, för min skull.

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Wowy
5/15/16, 11:36 PM
#166

#164 Jag finns här om du vill skriva med mig.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Galopptjejen_98
5/15/16, 11:53 PM
#167

#166 Du får skriva till mig om du vill :)

Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden

Annons:
Mysan_
5/16/16, 6:45 AM
#168

#162 <333

pannkaksrullar
5/16/16, 12:38 PM
#169

Jag är så jävla trött på skolan. Jag är så trött på all stress, press, ångest och konstant oro. Det är prov och inlämningar varenda vecka, minst 2 i veckan men oftast upp mot fyra stycken. När ska man få vila? Oro på morgonen, ångest under dagen, oro igen, extrem nervositet, stress och som grädde på moset blir jag majoriteten av dagarna sängliggande när jag kommer hem pågrund av illamående och magont orsakat av alla påfrestande känslor under dagen. 

Jag är kär i en tjej som jag bara kan drömma om, för hon är för ( i mina ögon) perfekt för att någonsin passa med mig. Hon är dessutom djupt deprimerad till följd av en mycket(!) hemsk händelse och är nästan aldrig i skolan. När hon är där ser jag hur dåligt hon mår, vilket får mig att även må ännu sämre. Jag skulle aldrig kunna vara med henne, för när man väl står någon nära är det lätt att såra både oavsiktligt och med mening. Och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag sårade henne.  Och runt mig i klassen ser jag folk som kämpar med sina problem. Tjejer i omklädningsrummet med armar och ben täckta av skärsår, medan jag själv känner mig triggad men ännu mer lider med dem. Folk som mår dåligt, överallt. Och jag vet hur det känns, för jag har också varit där jag inte velat leva längre. Och jag är rädd att de underbara personerna omkring mig ska sluta förstå att de är vackra och bra som de är, och att livet har sina goda sidor. Jag är rädd att alla de där människorna ska ge upp. 

Jag är så trött på alla känslor och tankar som bara svärmar överallt. Jag är rädd att jag ska falla tillbaka i det mörka igen. Men vad jag hatar ännu mer än att må sämst är att inte må alls. Vad gör man när man ligger mitt emellan och det inte finns något att göra? Inget agerande som anses rätt, utan allt blir fel för att man ligger mitt emellan. Jag vill bara fly verkligheten ett tag. Helst jävligt länge.

ipopuma
5/16/16, 5:57 PM
#170

#169 fy fan var det som kom upp i huvudet. Vilken klass går du i? Att så många mår dåligt! Var inte rädd för att förstöra någon annan hon kanske behöver bara det lilla stödet just nu <3 och just du är värd mkt. Hoppas du får må bra snart

pannkaksrullar
5/16/16, 6:29 PM
#171

#170 Tack för de fina orden! Verkligen!! ❤️ Jag går sista terminen i nian.

[Horse24]
5/16/16, 10:48 PM
#172

24 timmar. Under 24 timmar kunde jag känna äkta lycka. Hur kunde jag vara så dum att jag trodde att jag skulle fortsätta känna mig lycklig? Jag har inte gråtit så mycket som jag grät idag på väldigt länge. Allt jag vill är att berätta för någon hur jag känner. Jag vill säga det till mina föräldrar, en kompis, en lärare eller vad som helst. Men jag kan bara inte göra det. Av någon anledning känns det ändå som om de inte ska bry sig. Jag förlorar kompisar och jag känner mig inte som en del av familjen längre. Jag undrar också ifall det verkligen är så att jag lider av depression.

ipopuma
5/17/16, 8:45 AM
#173

#171 snart börjar ju gymnasiet hoppas att allt blir bra då! En ny start liksom :)

Lizelda
5/17/16, 12:29 PM
#174

Jag ville bara få åka på semester och ha det trevligt… Jag chansade och frågade någon jag gärna ville åka med men inte vågat se som ett alternativ och det är väl klart att hon inte vill. Hon har ändå saker hon ska göra i sommar, jag vill inte ha någon sommar.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
thea_thea
5/17/16, 3:12 PM
#175

Panikattack för första gången på jävligt länge. Mår piss just nu.

ipopuma
5/17/16, 4:30 PM
#176

Usch och blä är dem enda orden just nu eller nja egentligen inte. Jag är livrädd för att skolan ska ta slut. Just nu är det liksom den som får mig att gå upp på morgonen och komma hem sen på kvällen. Jag hatar bara alla prov men älskar plugget. Det är på något sätt skönt att bara ha det och snart är det slut. Det ger mig på något sätt en mening i mitt lilla liv men när den tar slut vad för nåt då ska jag ha för att stiga upp ur sängen.  Men hatar pressen och ovissheten med den.  Jag är inne i en fas där jag är mycket och där tiden är knapp men varenda timme händer det något. Men jag känner att jag bara vill somna in och aldrig vakna upp mer. Bara släppa allt o bara få försvinna. Känns som jag inte har någon anledning förutom skola just nu som håller mig vid liv. Inte för att jag kommer ta självmord men känslan att inte känna finns. 

Den känslan är bara mörkt och tung. Det är tungt att andas. typ som man gråter fast hela tiden och utan tårar. Det gör ont. På detta verkar det som att ekonomin inte är den bästa o jag har lånat ut pengar som jag är osäker på att de kommer tillbaka. Inte för att det gör något där det viktigaste är att man klarar sig.

Jag skadar folk nu. Som ett mörker som bara smittar av sig. Som inte släpper om de själva flyr ifrån mig eller jag släpper dem. Känslan av att fysiskt inte kunna le o aldrig känna sig avslappnad. Att vara rädd för att dessa slukas och fly av mig. Att man själv är sårbar och man sluter sig. 

Kommit på att det enda jag ska vara bra på och gilla är jag faktiskt väldigt dålig på. Jag suger o jag tror ibland att jag skadar någon när jag gör det.  Och jag hatar det. 

Jag försöker hitta ljus men det kommer inte till mig. Jag säger till mig själv "Ryck upp dig skärp dig nu!" men det blir inte bättre. Det finns de som har det värre och här sitter jag och skriver detta.  

För varför jag? Jag är varken snygg eller smart. Snarare lite mullig, med ganska fult ansikte och inte så smart. Har fint hår dock men det är det enda. Socialt inkompetent och bara allmänt jobbig,passar inte in någonstans och att vara med mig är som att springa in i en vägg. En positiv egenskap har jag och det är att jag har mycket självinsitki men den får mig att tänka över är mitt liv värt att leva? Vad ska jag gynnas? Jag vet inte och inte vetat länge. Stressattacker hit o dit o bara drömmar som går i kras i en person som i sig är nog ganska misslyckad i sig själv.

Scorpio97
5/18/16, 1:11 PM
#177

Har ångest över studenten och balen. 

Min balklänning har inte kommit än, fast den skulle komma i början av maj till butiken jag beställde den hos. Det är den 18:de idag, och min bal är den 11:te juni. Jag tyckte det kändes kort när jag fick reda på att den skulle komma i början av maj, med bara drygt en månad kvar att prova, fixa till den hos sömmerskan och lösa eventuellt problem. Den kan ju se superful ut på liksom, det vet jag ju inte. På lördag är det bara tre veckor kvar. 

Sömmerskan är ett annat problem. Jag kommer behöva korta av klänningen, det vet jag. Men jag kan ju inte boka en tid när jag inte vet när jag får klänningen. Mamma och jag typ bråkade om det i måndags, för hon tyckte att jag skulle gå in och prata med henne ändå och jag förstod inte varför eller vad hon ville att jag skulle säga. Jag tror inte sömmerskan kan hålla en tid till mig när jag inte ens vet när jag får klänningen, hur mycket som behövs tas bort eller liknande. Men det tyckte mamma.
Sen är jag säkert för sent ute ändå, hon är säkert fullbokad.

Sen har jag ingen studentklänning, för jag hittar ingen som jag åtminstone känner mig lite bekväm i. Tydligen är det dessutom studentfoton nu på onsdag, och då antar jag att man ska ha studentkläderna… 
Mamma föreslog en vit tunika istället, för då kan jag ta en av hennes. Åker väl till syrran i helgen och kollar i butiker där först, annars får jag nästan köra på det. Har syrrans studentklänning kvar också, men den är för det första jättekort och dessutom är jag tydligen för fet för att få på mig den, för jag försökte igår. Enda vita "klänningen" jag har är ett gammalt nattlinne, som i princip ser ut som en väldigt stort t-shirt. 
Har kollat igenom alla internetbutiker jag har hittat, men inte hittat en enda klänning som jag tycker ser vettig ut och som finns i min storlek. 

Sen har jag ingen dejt till balen, och vet inte om man får gå utan. Man får börja köpa balbiljetter nästa vecka, så jag antar att jag får fråga då.


//Jessie

[Charlotte Kittenheart]
5/18/16, 11:17 PM
#178

Alla som ska trycka ner mig för min kropp får fan dra åt helvete! Jag orkar inte mer! Jag har blivit nedtryckt av personer runtom mig och får konstiga blickar på stan när jag har en tajt tröja. Nu har även min egen pappa börjat kalla mig fet som ett skällsord! Asså vafan!

thea_thea
5/19/16, 11:41 AM
#179

Nej nu får det fan vara nog.

ipopuma
5/19/16, 12:33 PM
#180

Känslan av att kämpa o kämpa sedan bara få käftsmäll efter käftsmäll. Ingenting går bra o ibland undrar jag bara om jag ska skita i saker o ting. Jag vill verkligen inte finnas mer. Jag ser inget positivt i mitt liv o det har pågått nu i dryga 6 månader. Ibland hade det bara varit skönt atr ngn sköt en i huvudet när man är omedveten om det

Lizelda
5/27/16, 11:02 PM
#181

Men fan va kul..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
larssonnadja
5/29/16, 10:44 PM
#182

Min fina lilla råtta.. Nu får du sova så sött uppe i himlen med din bror Harley<3

Harley och CharlieHjärta

[Horse24]
6/1/16, 7:48 PM
#183

Varför gick du?

Mottaget 17:52

_För att jag får ångest av att vara med dig, för att jag får ångest av att vara med folk över huvud taget. För att jag har så mycket att tänka på, som att min mormor är sjuk, mina föräldrar bråkar, jag ska börja gymnasiet, jag tror att jag lider av depression… För att jag har ett jävligt kasst självförtroende, för att jag är så rädd och känslig för allt. För att jag är så rädd att jag ska göra fel. Jag gick för att… för att jag var tvungen.
_

_Jag är ledsen att jag är en sådan dålig vän. Jag är ledsen att det är du som startar konversationerna, hittar på vad vi ska göra, tar initiativen, håller kontakten… Medans jag bara sitter här i mitt rum och tänker på döden, ensamhet, ångest, framtiden, det förflutna och allt där emellan.
_

En dag kanske jag kan komma tillbaka och vara som dig. Vara framåt, öppen, ärlig, glad, självsäker, och vara stolt över mig själv. Men den dagen är inte idag, imorgon, eller ens någon dag på det här året. Faktum är att den dagen kanske aldrig kommer. Men du ska veta att du betyder väldigt mycket för mig, mer än du tror. Så ännu en gång, förlåt för att jag gick. Men allt är bara skit just nu.

Inte skickat

Kadoor
6/1/16, 8:00 PM
#184

Ångest, ångest & ångest..

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Wowy
6/1/16, 10:04 PM
#185

Tvånget som styr mitt liv. Tvånget som jag ser hos pappa, som levt med det i 20 år. Och tiden bara går. Om en vecka går jag ut grundskolan. Sommarlov… Min klass splittras. Vill inte riktigt skiljas, men samtidigt är det nog dags. Och nu, vad gör jag nu? Jo, jag sitter i min säng och skriver istället för att förbereda mig för sängen. Tankar, tankar, tankar. Ångest och sådant. Ibland vet man bara inte…

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

[Charlotte Kittenheart]
6/1/16, 11:21 PM
#186

Nu orkar jag inte mer. Min "bästis" slår mig i ansiktet eller förolämpar mig nästan varje dag för att verka cool. Hon tror att det är okej för att vi är "bästisar". Hon tar mina grejer, oftast pennfodral och gömmer de tills jag inte orkar bråka mer och köper nya. Då tar hon fram det och säger "Varför är du så sur? Jag skojade ju bara!" Hon själ mina vänner och får mig att se ut som en fet, ful idiot. Bye Felicia.

ipopuma
6/2/16, 4:38 PM
#187

Just nu känns livet att gå käpp rätt i helvete. Jag ogillar det starkt. Inte kännt glädje på så lång tid nu. Månader. Kan man bli van att känna sig så här. O vrf gör man det? Eller är det så här alla känner? Med ett tryck. Vad ska man göra för att må bra? Att känna sig att nu har jag en anledning till att leva o att få "känna" känslor. Eller rättare sagt få väck på trycket. Ngn som har ett svar eller tips. Vill gå upp o ned i min spiral

LuLeLo
6/5/16, 1:02 AM
#188

#187 Man kan tro att det är normalt fastän det inte är det. Att känna att livet inte har nån glädje, att allt är jobbigt och att alla emotionella reaktioner slutat existera, tyder på depression. Hjälp fås genom psykiatrin och psykologer. Kram ❤️

Tass Josephine

Annons:
Turast
6/5/16, 2:49 PM
#189

trött på alla som tigger uppmärksamhet

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Whippetgerbilen
6/7/16, 10:28 PM
#190

Har lite ångest inför avslutningen och vad som ska hända efter lovet..

Dogs is my world ♥

Wowy
6/8/16, 7:24 AM
#191

Jag går ut NIAN idag…

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

JuliaMG
6/8/16, 7:50 AM
#192

#190 #191 Det kommer att gå bra, det är jag säker på! :3

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Wowy
6/8/16, 8:23 AM
#193

#192 <3

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Turast
6/8/16, 9:49 PM
#194

Panik över student och flytt… hjälp liksom…! Aja har en bra pojke med mig och familjen som stöd, går nog fin fint!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Scorpio97
6/9/16, 1:38 PM
#195

Tar studenten imorgon. Växlar mellan att vara överlycklig, ha ångest och att vara panikslagen. Champagnefrukost runt sju imorgon vilket innebär att jag kommer behöva kliva upp alldeles för tidigt, typ fem-sex på morgonen. Vilket innebär att jag förmodligen inte kommer kunna äta något. Sen ska vi dela ut "Klassens X", och jag vill verkligen inte. Jag vill inte få någon "titel" av min klass, och jag vill inte se utdelningen av dom andras heller. 

Sen studenttåg. Vi åker inte flak, utan går i ett långt tåg. Enligt prognoserna ska det regna och vara sisådär 10 grader varmt. Jag bad visserligen om svalt väder (jag blir allmänt dåligt om jag måste gå i värme + att mitt blodtryck sjunker när det är varmt, och vill helst inte svimma i studenttåget), men 10 grader och regn var väl att ta i. Det är dessutom en ganska bra bit att gå, och brukar ha ganska högt tempo och jag saknar kondition. 

Sen fika och så med vänner och familj, sen skippar jag studentskivan och går ut på restaurang med mamma och syskon istället på kvällen. Fika och restaurang är väl dom enda två grejerna hela den här helgen där jag känner mig trygg och inte är orolig. 

Sen bal på lördag. Vet fortfarande inte vad jag ska göra med hår och smink, men syrran kommer säkert lösa det. Är nojjig över att jag gått upp i vikt sen jag provade klänningen senast (vilket jag rent logiskt vet att jag inte kan ha gjort, för jag provade den i fredags och kan inte ha gått upp så mycket att jag inte får på mig den på en vecka). Sen vet jag inte om jag ska ha avklippta tajts/underbyxor under för att slippa skavsår mellan låren, och acceptera att byxkanten då kommer synas eller om jag ska kladda på med typ olja på låren och hoppas att det blir tillräckligt mycket glid, och inte fläckar.

Sen har jag ingen baldejt och ska därför gå på podiet ensam. I långklänning och klackskor, jag som aldrig går i klackskor. Sen är det tradition efter balen att ta med en picknickkorg och sitta och kolla på soluppgången med ens baldejt, och jag vet inte om jag ska gå dit och sitta själv/med vänner eller om jag ska strunta i det. Picknicken ska dessutom vara på ett berg i princip, och att gå upp dit mitt i natten känns inte så lockande. Eller om jag tvingar mamma att komma in och skjutsa upp mig, och typ fikar med henne och syrran istället. 
Om jag ens orkar stanna kvar på balen till klockan 2, jag som inte dricker (så jag blir påverkad, ett glas till mat osv är okej). 

(Sorry, behövde få ut lite ångest bara. Egentligen vet jag att allt förmodligen kommer lösa sig och att det blir bra i slutändan)


//Jessie

Annons:
Wowy
6/9/16, 2:34 PM
#196

Har nackspärr, är hes och känner mig allmänt vilsen.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

JuliaMG
6/9/16, 4:50 PM
#197

Jag är så sjukt nedstämd, ledsen, förstörd just nu. I morgon går jag ut nian och jag kommer att börja på ett gymnasium utan någon annan som jag känner. Jag avskyr att säga hejdå och jag hatar främmande situationer. Jag sitter här på bussen med tårar i ögonen och världens tyngsta klump i magen. Jag kommer att sakna så himla många så himla mycket och allt gör bara så sjukt ont. Jag vill inte tänka på det. Jag vill verkligen försöka övertyga mig själv om att allt kommer att ordna sig och att jag kommer att få se dem igen, men det blir bara svårare och svårare att tro. Jag känner mig inte redo. Jag är sjukt rädd, ärligt talat. Kunde det inte vara ett år till? en termin? En vecka åt åtminstone? Jag är verkligen inte redo. Det gör så sjukt, sjukt ont. I bröstet, i huvudet, i hjärtat, i själen, överallt. Hur kan alla andra vara så okej med allt det här? Jag är absolut inte okej. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, ärligt talat. Det finns väl inget att göra egentligen. Jag kommer att ta på mig klänningen, klackarna, sminka mig, fixa håret på ett sätt jag inte vet än och åka in till kyrkan i morgon. Så är det bara. Och jag hatar det. Jag HATAR det. Jag vill inte säga hejdå. Det känns som ett avslut och jag är inte redo för det ännu. Det är jag verkligen inte… Nu måste jag gå innan jag upprepat mig alldeles för många gånger och smetat mascara över hela ansiktet. Tack för mig.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

thea_thea
6/14/16, 11:15 PM
#198

hatar livet

thea_thea
6/14/16, 11:30 PM
#199

antar att jag får ha långärmat och långa byxor i sommar

Mysan_
6/16/16, 2:06 PM
#200

#199 Samma här, i alla fall långa byxor :/

thea_thea
6/22/16, 9:34 PM
#201

Fan ta dig din patetiska lilla skithög :)

ipopuma
6/22/16, 10:41 PM
#202

När allt man gör är fel. När orken inte finns kvar. När man inte kan säga nej och hålet i hjärtat är där. Inte är man glad, utan mer och mer splittrad. Det går ut över fel. Jag menar inte det du rör bara känsliga punkter. Stressen är där. Jag kan inte berätta det för någon och ingen hjälp kan fås. Vad gör jag? Vad är meningen med livet och varför är jag inblandad? Varför är det bara jag som säger förlåt? Varför kan jag inte bara få ur mig det och gå vidare? Jag är trött. Trött på livet. Ser inte fram emot saker. Försöker klumpen i magen försvinner inte. Jag vill iväg här ifrån. Aldrig komma tillbaka. Någon sa till mig att det är så här livet är och då vill jag ej leva det. Jag fattar inte hur folk vill och är lyckliga, är jag krävande? Det som håller mig vid liv, varför behandlar jag inte henne bättre? Varför får hon inte det bästa som hon förtjänar och vad gör jag då hon är borta? 

Jag vill bara att skolan ska börja igen. Bort från det här. Inte för att problemen kommer försvinna men för att jag saknar att kunna skärma av mig. Säga att jag går och pluggar. Jag vill inte längre. Och jag fattar inte hur folk kan vara nöjda med detta.

Annons:
Turast
6/23/16, 11:57 PM
#203

Hennes jävla dubbelmoral haha jag orkar inte..!
När andra mår dåligt så är det "det blir bättre, sök hjälp, håll ut"
När hon själv mår "dåligt" så är det "inget fungerar, jag är bortom hjälp, jag ska ta livet av mig och dessutom säga att det är ok"

Jävla pajas … HAHA!

För övrigt är jag trött som fan… körde till Eksjö i småland igår och hem till uppsala igen idag… lååååååååååååångt blah! Men med trevligt sällskap gick det prima!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

thea_thea
6/25/16, 9:25 PM
#204

Vissa personer är inte värda att slösa sin tid på har jag insett. Skickar man ett förlåtbrev kan det vara lämpligt att be om förlåt i det, men det tänkte inte Skitstövel på. Äh, ska inte slösa mer tid på idioter som Skitstövel.

Wowy
6/25/16, 11:22 PM
#205

Gå iväg, jag trodde ju att vi hade blivit en del av varandra, men tydligen inte. Alltid ska du få mig att må såhär. Vad vill du mig? Har jag gjort någonting för att förtjäna det här?

De säger att det delvis är ärftligt. Men det betyder inte att pappa är inblandad. Jag kanske bara blev såhär av mig själv. Helt sönderbombad.

Jag fattar inte varför minnen från flera år sedan spökar och får dig att bränna under huden. Varför det tar emot att göra saker som jag mådde så dåligt av förut. Jag vet ju hur bra jag kommer må när jag är klar.

Åååå, nu är klockan snart halv tolv och jag skulle börja 23:00. Jag ska ju försöka vara i säng innan midnatt. Well, not today, obviously.

Och vad är det jag är så jäkla rädd för?

Det blir alltid så konstigt när jag använder svordomar…

Jaja, nu ska jag ta tillbaka det jag förlorat.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Bellie
6/26/16, 12:28 AM
#206

Dödentankarna är värst… Jag vill springa i från dom, det kryper i benen, men jag kan inte. Vad ska jag göra? Jag vill inte dö! Men jag vill inte leva för evigt… Usch… Får lätt panikångest, men det finns inget man kan göra åt den, den försvinner av sig självt efter ca en timme. Men tiden i mellan är hemsk…

Usch jag vill inte dö, jag vill kura i hop mig och inte tänka alls för ett tag, bara ett litet tag, snälla? För jag vill inte dö. Usch orkar inte.

Hello It's Me... :3

bellatrixhamstery.weebly.com Lipar

Kadoor
6/29/16, 12:45 AM
#207

Folk som skyller ifrån sig och aldrig kan erkänna att de har betett sig dåligt kan ju bara dra någonstans. Är så trött på sådana, nu är jag klar med människor som hen. Fyfan.

Och är så trött på min ångest & depression. Hatar att få ångest av minsta lilla. Hatar att inte tycka om någonting, är så jävla less på det här nu.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

[Mazamizari]
6/29/16, 8:35 PM
#208

När man mår så dåligt att man inte känner något eller orkar bry sig om något heller.

JuliaMG
6/29/16, 9:14 PM
#209

Jag vet inte vad jag ska göra. Döden är hemsk person som tar ifrån oss de vi älskar utan att varna oss om när eller varför. Jag antar att vi får skylla oss själva som inte tog oss tiden till att vara där för varandra när vi fortfarande hade chansen, men det gör inte precis saken lättare, snarare svårare. Jag kanske borde använda "jag" istället för "vi" när jag inte vet vad min familj tänker, för jag vet åtminstone vad jag tänker men jag orkar inte bry mig om sånt just nu. Det gör saken så mycket mer på riktigt för då är det mitt fel och jag vill inte att det ska vara mitt fel för då kommer jag att må ännu sämre och jag kanske förtjänar det men jag orkar bara inte. Jag vill bara… jag vet inte vad jag vill, ärligt talat. Att den här dagen inte skulle vara just idag? Om jag hade orken till det skulle jag nästan skratta, för det är så dumt att den tanken ens finns i mitt huvud… Jag önskar att jag hade haft mer tid, men samtidigt så vet jag att det inte hade spelat någon roll. Jag önskar att jag hade vetat när, men samtidigt så vet jag inte om det hade gjort någon större skillnad. Dock var han inte speciellt gammal. Det borde inte ha varit hans tid än. Men man kanske borde ha anat ändå, för han var ju inte precis ung heller. Man kanske borde ha tänkt på saken lite oftare, tänkt på honom lite oftare. Det finns så mycket som jag tänker nu, nu när det är försent. Vad spelar det för roll då? Det är kanske som de säger i sångtexter: Alla bryr sig när man är död. Jag önskar att det inte var så. Jag önskar att jag inte behövde tänka så. Jag önskar att jag hade funnits där för honom, att jag kände honom bättre. Jag önskar att jag kunde hans favoritsång och visste vad han jobbade med när han var ung. Jag önskar att vi hade kört förbi hans hus lite oftare och sagt "Hej, är det okej om vi stannar för en fika?". Jag önskar så sjukt mycket och jag hatar att den känslan finns där. Mina tankar gör ont och mina lungor gör ont och mitt hjärta gör ont och det gör mer och mer ont, och det enda jag kan tänka mig att göra är att sitta av tiden utan att ens veta tills när. Jag vet inte om jag ska ringa till de som stod honom närmast och säga gud vet vad eller om jag ska låta de sörja ifred. Jag vet inte vad jag hade velat om jag var i deras sits. Jag vill bara att alla ska må bra och se deras leenden igen men jag vet inte om det är för tidigt för det. Jag vet inte hur jag ska hjälpa. Jag önskar att jag kunde. Jag önskar att jag visste hur. Jag har så många frågor att det känns som om mitt huvud ska explodera. Jag orkar verkligen inte dra upp alla här… Jag såg några barn springa omkring ute på skolgården, och där satt jag på bron en släkting mindre och allt kändes bara så fel. De var så glada och lyckliga och även om jag vet att vi också kommer vara det en dag i framtiden så kommer det ändå alltid vara ett tomt hål i hjärtat som aldrig kommer att bli helt igen. Vi kommer alltid vara en person mindre och han kommer aldrig, aldrig att komma tillbaka. Jag har aldrig tänkt så här hårt och så här länge på döden förut, på vad den egentligen innebär. Och jag hatar innebörden och jag önskar att jag aldrig skulle behöva uppleva det här igen men jag vet att jag kommer att göra det och risken finns ju att det bara kommer att göra ännu ondare nästa gång och jag hatar det så sjukt mycket. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, vem jag ska prata med, vem som kommer att vara här idag men borta imorgon. Jag önskar att jag skulle kunna ge dem jag älskar mer tid, men jag vet att det inte går. Jag önskar bara att jag visste vad jag skulle göra nu, men jag vet verkligen inte.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Annons:
JuliaMG
6/29/16, 9:19 PM
#210

Och nu har jag skrivit det längsta meddelandet i den här tråden och gett ut mina problem till människor jag egentligen inte känner och inget av det spelar någon som helst roll över huvudtaget och jag önskar bara att jag visste vad jag skulle ta mig till nu.

En bra kommentar till det här skulle väl vara: "Ta vara på det ni har, för en dag kommer det vara försent", men då skulle jag känna mig som en hycklare. Och jag hatar att vara en hycklare.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

Wowy
6/29/16, 9:38 PM
#211

#209 #210

Jag vet hur det känns att sitta där med en släkting färre. Med två färre.

Aldrig. Aldrig mer. Evigheter.

"Livet är ett sommarlov för de döda", som Malmsten sa. "Ett sommarlov mellan två evigheter", sa någon annan. Marken försvinner under mina fötter när jag tänker på det. Och ändå känns det så logiskt. För vad annat än evigheten kan vara begripligt? Ingenting har ett slut. Evigheter. Någon tar alltid över. För alltid. Det finns inget stoppur.

Vad spelar någonting för roll, egentligen?

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

kastapasta
6/29/16, 10:06 PM
#212

Nu är han här igen och jag vet ej hur jag ska bli av med han.

tiger tok
6/29/16, 11:19 PM
#213

Tänkte just på att dem bästa i universum inte finns där dem brukade, men i mitt hjärta är dem kvar 😘💖💞😢 Ni fattas mig mina älskade kan ni inte komma tillbaka?💖💞😘😥

Carpathia
6/30/16, 12:10 AM
#214

Jag är inte rädd för mörkret längre.

Lizelda
6/30/16, 12:11 AM
#215

Nu har mina tics hållit på nästan oavbrutet i mer än en timme, det gör ont..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Horse24]
6/30/16, 12:53 AM
#216

Jag gråter varje dag. Vad fan gör jag med mitt liv?

Annons:
lollynonna
6/30/16, 1:31 AM
#217

Gud vad jag nästan ångrar det jag nyss gjorde 🤐

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

JuliaMG
6/30/16, 2:33 AM
#218

#211 ❤️

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

[Mazamizari]
7/1/16, 9:32 AM
#219

Morfar är inlagd på sjukhuset för tredje gången på ett år sen han fick sin första stroke. Läkarna frågade om han skulle få en respirator men mormor sa nej så de säger att han kommer dö nu…

Mysan_
7/1/16, 3:37 PM
#220

Jag borde ha lärt mig att ingen tycker om mig vid det här tillfället. Nu tänker jag aldrig mer lita på någon som säger det, för jag vet ju att dom inte gör det. Ändå blir jag så sviken varje gång. Men jag börjar som tur är vänja mig nu.

Wowy
7/1/16, 10:02 PM
#221

Jag är så äcklig. Jag har förstört allt.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

ipopuma
7/2/16, 8:55 AM
#222

#219 beklagar så <3 måste vara jättetufft #220 någon gillar dig det tror jag ;) o en dag kommer du hitta ngn som det klickar med. Människor som drar ned en kan vara jättesvåra att dra sig loss ifrån särskilt om det är.någon du möter varje dag i tex skolan. Men slutar du nian nu eller har bara 2 år kvar på gymnasiet sätt ut det som milstolpe sen kan du skippa de där människorna o då tar du bort från ditt liv. O det finns en för alla där ute det är jag nästan säker på. Alla kan inte klicka så är det bara. Men alla har några man klickar med o de människorna är guld värda :) ta hand om dig

[Horse24]
7/2/16, 10:05 PM
#223

Den där känslan när någon gör en på lite bättre humör :).

Annons:
[Littlepig]
7/2/16, 10:40 PM
#224

Mår otroligt dåligt över mig själv och min kropp. Har många kroppskomplex. Mina ögon är för smala, näsan och munnen för stora, inga former, för små bröst, ingen rumpa osv. Mår så dåligt när jag ser andra på instagram och liknande. Jag känner mig som ett misslyckande. Jag är misslyckad.

[Littlepig]
7/2/16, 10:40 PM
#225

Mår otroligt dåligt över mig själv och min kropp. Har många kroppskomplex. Mina ögon är för smala, näsan och munnen för stora, inga former, för små bröst, ingen rumpa osv. Mår så dåligt när jag ser andra på instagram och liknande. Jag känner mig som ett misslyckande. Jag är misslyckad.

[Horse24]
7/3/16, 12:40 AM
#226

Skrev i fel tråd… Hmm…

[Mazamizari]
7/3/16, 10:52 AM
#227

Nu är han borta. Hav somnade in igår och jag hann inte träffa honom en sista gång. Bara poff borta samma dag som min kusin gifter sig. Han var som en andra pappa och nu är han bara död.

Kadoor
7/3/16, 11:03 PM
#228

Börjar inse det nu att folk inte tycker om mig på riktigt. Känner mig så jävla ensam just nu, men om jag pratar med någon så är jag jobbig & i vägen. Vill bara ha någon att få krama om just nu, och ha något som hjälper mot ångesten etc. Fan vad det här suger.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Lizelda
7/3/16, 11:27 PM
#229

Det kommer inte bli någon resa.. Hur kunde jag inbilla mig att det på något sätt skulle sluta bra? Jag visste ju vad som skulle hända men ändå sitter jag här med trasiga ben…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

HamsterLinnea
7/4/16, 8:11 PM
#230

Är deprimerad pga. Ensamhet Jag är för blyg för att våga försöka få kompisar. Men när jag trodde att jag fått en ny kompis visade det sig att hon inte brydde sig om mig. Behandlar mig som luft. De ända jag har är min familj och mina djur. Varför fattar ingen att jag är en bra person med ett fint hjärta innanför blygheten? J**la ensamhet j**la depression

Annons:
HamsterLinnea
7/4/16, 8:11 PM
#231

Är deprimerad pga. Ensamhet Jag är för blyg för att våga försöka få kompisar. Men när jag trodde att jag fått en ny kompis visade det sig att hon inte brydde sig om mig. Behandlar mig som luft. De ända jag har är min familj och mina djur. Varför fattar ingen att jag är en bra person med ett fint hjärta innanför blygheten? J**la ensamhet j**la depression

[unicarl]
7/8/16, 6:00 AM
#232

Jag vet inte vart jag ska ta vägen med mig själv. Jag får ångest så fort jag tänker på det. Jag är nog inte 100% heterosexuell. Får ångest över det. Inte för att det är fel. Men jag får för mig att jag bara intalar mig själv och att det bara är en fas. Jag mår så dåligt över att gå runt och tänka så mycket. Det är en klump i magen hela tiden. Jag vet inte vad min sexuella läggning är. Fan. Fan. Fan. Hur vet man helt säkert? Det är inte så jävla lätt. Jag tänder på tjejer(är själv tjej) och skulle inte alls ha något emot att vara i ett förhållande med en tjej och/eller ligga med henne. Är jag bi/homo då? Jäkla skit.

Corgitok
7/8/16, 7:23 PM
#233

Bruh

Råkade skriva en liten kommentar här uppe, ojdå!

[Horse24]
7/8/16, 8:51 PM
#234

Vill våga göra så mycket… Vill våga vara mig själv, vill våga prata inför folk, vill våga så mycket… Men jag vågar inte göra någonting. Det enda jag klarar av att göra är att sitta och vänta på att livet ska ta slut. För det känns om att det är allt jag gör nu. Men jag vill ju LEVA. Jag vill vara lycklig. Men det känns så avlägset…

ipopuma
7/9/16, 3:07 PM
#235

blicka upp, se inte tillbaka. Ta nya steg. Lämna det förflutna. Se framåt. Låt inte andra såra dig om de inte bryr sig om hur du känner. Du kan komma långt. Du kommer inte att misslyckas. Du är stark. Du kommer att ramla mer än en gång och resa dig upp med blodiga knän Slå upp såren mer än en gång men en dag ramlar du inte. Då står du stadigt upp

ipopuma
7/9/16, 3:07 PM
#236

blicka upp, se inte tillbaka. Ta nya steg. Lämna det förflutna. Se framåt. Låt inte andra såra dig om de inte bryr sig om hur du känner. Du kan komma långt. Du kommer inte att misslyckas. Du är stark. Du kommer att ramla mer än en gång och resa dig upp med blodiga knän Slå upp såren mer än en gång men en dag ramlar du inte. Då står du stadigt upp

ipopuma
7/9/16, 3:07 PM
#237

blicka upp, se inte tillbaka. Ta nya steg. Lämna det förflutna. Se framåt. Låt inte andra såra dig om de inte bryr sig om hur du känner. Du kan komma långt. Du kommer inte att misslyckas. Du är stark. Du kommer att ramla mer än en gång och resa dig upp med blodiga knän Slå upp såren mer än en gång men en dag ramlar du inte. Då står du stadigt upp

Annons:
Snuffles
7/9/16, 10:07 PM
#238

det känns som jag bara låtsas att jag mår bra nu för jag bryter ihop och gråter utan anledning så ofta

Wowy
7/9/16, 11:45 PM
#239

Jag vet inte vad jag ska göra.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

thea_thea
7/10/16, 9:46 PM
#240

Ont ont ont ont ont. Jag har lämnat detta bakom mig, eller?

Lizelda
7/10/16, 10:46 PM
#241

#240 En del saker lämnar man inte bakom sig, de hålls bara på avstånd

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Littlepig]
7/10/16, 10:46 PM
#242

Mirror mirror, don't you see? What you show are ruining me. Hatar skolan. Vill inte tillbaka till klassen. Se de andras ansikten. Vill bara vara hemma och deppa ihjäl mig. Halva sommarlovet bortkastat. Livet kan ta sig

thea_thea
7/11/16, 9:49 AM
#243

#241 Antar det, har fallit tillbaka flera gånger nu

tiger tok
7/11/16, 10:47 AM
#244

Sex timmar ifrån min bästis…suck!!!

Annons:
Lizelda
7/11/16, 1:50 PM
#245

#243 Man blir aldrig frisk. När man mår bättre så orkar man hålla det i schack men det kommer alltid att gå till attack så fort något händer.. Har fallit dit flera gånger senaste tiden och har med jämna mellanrum återfall, ibland med nästan ett år emellan och ibland bara nån månad.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

thea_thea
7/11/16, 2:05 PM
#246

#245 två år clean för inget alls. Fan alltså

Lizelda
7/11/16, 8:40 PM
#247

#246 Vad snackar du om? Två år är ju fortfarande två år! Det är ju grymt starkt och mer än jag klarat sammanlagt ens! Jag tycker att du ska vara stolt över det för trots att du föll tillbaka nu så var det ju ändå två år utan något alls, fokusera på det och var riktigt stolt ^^

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[Stockholmsbruden]
7/11/16, 8:46 PM
#248

Fyfan vad sommarlov är bra

thea_thea
7/11/16, 8:47 PM
#249

#247 Får klänga kvar på det lilla och mitt underbara skyddsnät. Får hoppas på två år igen.

Lizelda
7/11/16, 8:48 PM
#250

#249 Det är absolut inte litet, det är oerhört stort och jag tvivlar på att jag någonsin kommer klara det. Var stolt för det är starkt gjort.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

thea_thea
7/11/16, 9:23 PM
#251

Lova att du aldrig kommer lämna mig.

Annons:
tiger tok
7/12/16, 8:28 AM
#252

När man vaknar fem på morgonen och ligger kvar till halv nio,sååååå skönt alltså!

HamsterLinnea
7/12/16, 9:28 AM
#253

Jag hatar dehär. Jag hatar allt. Jävla sommarlov och depression!

HamsterLinnea
7/12/16, 9:28 AM
#254

Jag hatar dehär. Jag hatar allt. Jävla sommarlov och depression!

Lizelda
7/12/16, 5:06 PM
#255

Aldrig.

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

thea_thea
7/12/16, 5:19 PM
#256

Lämnar du mig igen är du död :)

Linn Is The New
7/14/16, 11:35 PM
#257

Du svek mig, du ljög för mig. Var jag inte vacker?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Lizelda
7/16/16, 5:12 PM
#258

Var du tvungen att fucka allt? Ställer fan in hela skiten och åker bara ner över dagen istället, jag orkar inte mer.. Vill inte åka hem…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Annons:
alehajo
7/16/16, 10:37 PM
#259

Jag kommer sakna dig så sjukt mycket. Nu måste jag tvinga mig att älska någon jag inte ens tycker om.

Turast
7/16/16, 10:57 PM
#260

Jag känner ingen i den här jävla staden.. Känner att mitt sociala behov snart rinner över kanten.. Vill lära känna folk, men vet inte hur..? Hatar att ha någon form av lätt social fobi samtidigt som jag älskar att umgås med folk jag känner/vänner… Suck.. Detta gör ju inte min depp bättre direkt..

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

thea_thea
7/16/16, 11:01 PM
#261

Lyckligare nu än någonsin men ändå blod överallt. Vad har hänt med mig?

Kadoor
7/17/16, 12:02 AM
#262

Är så trött på att känna mig så ensam hela tiden, det känns som att folk inte vill prata med mig på riktigt. Det känns som att de gör det för att vara snälla och inte för att de faktiskt vill. 
Kommer dessutom falla tillbaka in i det destruktiva igen, är redan förstörd på insidan men kommer lyckas förstöra mig totalt på utsidan också. Är så trött på att må såhär och att jag gör så mot mig själv, men samtidigt hjälper det mig att hantera helvetet. Vad fan ska man göra liksom, ingen lyssnar ändå så strunt samma. Har en enda människa att prata om det med, men jag känner mig så jävla efterhängsen varje gång jag skriver om hur jag mår.
Nä, allt kan fan dra åt skogen. Det är inte värt det längre.

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Mysan_
7/19/16, 9:32 PM
#263

Jag vill inte mer. Jag orkar inte. Det blir aldrig bättre, bara värre.

thea_thea
7/24/16, 12:14 AM
#264

Älskar att vara så maktlös :)))) Snälla ta inte livet av dig ikväll, älskar dig oavsett men snälla.

Snuffles
7/24/16, 12:37 AM
#265

jag går sönder

Annons:
Turast
7/24/16, 12:17 PM
#266

Sitter på psykakuten …hjälp

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Turast
7/24/16, 12:17 PM
#267

Sitter på psykakuten …hjälp

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Mysan_
7/24/16, 12:57 PM
#268

Jävla ångestsjukdomar förstör mitt liv, LÅT MIG FÅ ANDAS NORMALT EN LITEN STUND SNÄLLA! 🤢

tiger tok
7/24/16, 1:06 PM
#269

#267,oj vad har hänt? Finns alltid här om du vill prata!

tiger tok
7/24/16, 1:10 PM
#270

Kul när fick en Flashback om ens familj vi ändra på en,och inte utseendet utan personligheten,och sa det rätt upp i ansiktet på en,man blev så jävla ledsen och började gråta (och jag gråter ALDRIG),men ingen tröstade… Tack alla djur för att ni finns,ni gör mitt liv!!! 💖💞

tiger tok
7/24/16, 1:15 PM
#271

När man ändå älskar sin familj över allt! Men att man vet hur ens ena förälder har och hoppas att det aldrig blir så igen! Älskar er my familj😍😘

ipopuma
7/24/16, 2:22 PM
#272

Är trött om allt prateri och skriveri om folk och allt skitsnack om dem 😴

Annons:
Wowy
7/25/16, 8:56 AM
#273

Jag kan knappt göra någonting utan att få ångest.

"Vi som lever är bara döda på semester, nån sorts sommargäster" Bodil Malmsten

/Wowy, medarbetare på Vegan iFokus☀️

Linn Is The New
7/25/16, 4:16 PM
#274

Mina vänner tar min luft, orkar inte.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Turast
7/25/16, 5:00 PM
#275

#269 stod med en kniv och blev "tvingad" till psyk. eller ja… jag gick frivilligt dagen efter :P Ska bli bra nu!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

thea_thea
7/25/16, 5:17 PM
#276

Slängde alla mina saker jag använt för att skada mig själv idag. Inget mer - en gång för alla. Tack Sara, du har gjort ett bättre jobb än min psykolog. <3

tiger tok
7/25/16, 9:50 PM
#277

#275 Bra att du tog tag i de,tror på dig!

ipopuma
7/25/16, 10:55 PM
#278

Mår asdåligt. Är skitstressad inför skolan särskilt nu när jag inser att jag behöver ett snitt på 20.20 Jag orkar inte att vara stressad nu, förlora koncentration o börja må sämre. Andningen sitter fast o gör ont. Jag vill nt tbx till skolan eller klassen. Har ingen där som är min. Kommer inte klara av franskan så varför valde jag steg 4? Det habdlar inte om att ha kul det handlar om betyg men jag vill bli bättre på det men vart kommer tiden att finnas. Jag vet nt vad jag ska göra!

Turast
7/26/16, 6:00 PM
#279

Kanske blir att flytta igen! Herregud vad jag far runt ;) Ringa mäklare och allt i veckan!

Mår även rätt sjukt mycket bättre nu, behövde nog sitta på psyk i 6 h (kändes dock som 6 veckor) och tänka över mitt tankesätt och attityd till världen/mig/livet. Egot är släppt och jag känner mig som en bättre människa. 

På toppen av allt så är min pojkvän fan bäst, kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om den där stollen <3

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
ipopuma
7/27/16, 5:33 AM
#280

#279 vad skönt att höra ;) Jag måste komma ur min bana men vet inte hur. Någon annan som här som har haft hög stress som kom ur det?

Turast
7/27/16, 6:59 AM
#281

#280 varför svarar du ens på någonting jag skriver? OnT: Blir sjukt skönt om vi får huset, då har jag också ett slutdatum på mitt jobb… Skulle kanske bli mer motiverad av att gå upp på morgonen då. Idag snoozade vi länge, så sjukt mysigt! Idag ska P ringa mäklaren, vi ringde aldrig igår för andra saker kom emellan. Men idag så! TAGG!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Turast
7/27/16, 7:01 AM
#282

Tillägg på #281 Missförstå mig rätt, vill inte bara flytta pga jobbet haha!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

JuliaMG
7/28/16, 3:45 AM
#283

Ibland kan jag gå flera dagar, veckor, från och med i år nästan månader, svävandes på moln, utan knappt ett enda problem i hela världen, utan nästan någonting som tynger ner mig. Sedan kommer det här, och plötsligt börjar jag ifrågasätta allt jag gör. Jag börjar ifrågasätta livet, för allt känns plötsligt så meningslöst. Och jag brukar aldrig tro på meningslöst. Jag hatar det. Jag hatar rösten som viskar åt mig att jag inte får vara jag för då kommer det att slå tillbaka, vilket det av någon anledning ofta gör. Eller gör det det? Är jag tillbaka till när jag har svårt att skilja på vad som är äkta och vad som inte är det? Jag hatar den perioden. Den perioden levde jag i genom hela sjuan, åttan och halva nian, kanske redan innan det. Det blev så bra ett tag där, på vårterminen och framåt. Nu vet jag inte vart jag är någonstans längre. Allt bara snurrar men tiden står still, precis som den alltid gör. Fast det gör den inte så klart. För varje minut som går, varje timme, varje dag, de passerar i en flod av meningslöshet. För jag gör ingenting. Jag kan ingenting. Jag har förlorat mina så kallade vänner och jag hatar att jag saknar dem så sjukt, sjukt mycket. Kanske borde jag försöka ta vara på de få som jag har kvar, men hur ska jag göra det utan att förlora dem också? Det känns som om jag bara är i vägen. Varje ord jag yttrar för min längre bort och ut ur deras vänskapskrets. Jag kommer att vara ensam igen. Helt och fullständigt ensam. Och ärligt talat så vet jag inte om jag kommer att orka med det en gång till, nu när jag vet skillnaden. Nu när vet hur vänskap känns.

Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.

[Horse24]
7/29/16, 2:17 PM
#284

Jag vill inte gråta mer, jag vill inte!! Jag vill le och skratta, jag vill vara lycklig. Men samtidigt vet jag att jag kan gråta i timmar nu när ingen är hemma. Jag är så trött på att gråta, men jag måste!! Det gör så ont i hjärtat.😢

Linn Is The New
7/29/16, 6:57 PM
#285

Är så sjukt förbannad, orkar inte med skolan och alla vänner…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

tiger tok
7/29/16, 8:19 PM
#286

#280 jag har haft hög stress,men kom ur det genom att bara ta vara på dem lugna stunderna och framförallt låta det ta tid! Lycka till! 😊

Annons:
thea_thea
7/29/16, 8:20 PM
#287

Livet suger och jag har allt att skylla på mig själv :)

ipopuma
7/31/16, 7:00 AM
#288

#286 tack för tipset. Känns jättesvårt då jag alltid gör något o när jag nt gör något är jag ändå så mycket uppe i varv. HUR tog du vara på lugna stunder o HUR lät du din tid ta sin tid? förlåt för korkade frågor men jag kan inte känns det som. Hjärnan är så van att gå på högvarv eller det tror jag

tiger tok
7/31/16, 8:44 AM
#289

#288 när det väl fanns en lugn stund så tog jag till vara på den genom att t.ex sätta mig i soffan och bara ha tråkigt och säga till mig själv att jag inte skulle göra något, som inte är planerat! Och tänka att jag kanske inte i kommer ur det den här veckan eller månaden men det kommer att ta slut! Lycka till!!!

Lizelda
7/31/16, 4:41 PM
#290

10 minuter tog det innan jag gömt mig på mitt rum med ångestattack och sen det djupaste sår jag haft hittills.. Vet att jag inte borde sagt något till honom, han blir så ledsen när jag gör mig illa och han kan inte göra någonting, helt värdelös till sånt faktiskt… Klandrar honom inte för han har absolut ingen erfarenhet av sånt och jag vet att det första han kommer göra när han kommer tillbaka i morgon är att krama mig, hårt och länge. Älskar honom så sjukt mycket…

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

[134643]
7/31/16, 5:01 PM
#291

Imorgon kommer jag behöva ha ett av de tuffaste samtalen jag någonsin haft. Jag kommer att göra någons liv så mycket svårare, göra någon upprörd, ledsen och arg. Jag kommer få ta emot så mycket skit. Jag är livrädd och har så mycket ångest att det inte ens är kul, men jag vet inte vad jag annars ska göra.

ipopuma
7/31/16, 6:18 PM
#292

#289 tack för tipset hur länge började du i början och hur fortsatte du? Ska testa

Linn Is The New
7/31/16, 9:47 PM
#293

Kära ångest som hugger i mitt hjärta och skapar en tornado i min hjärna, försvinn innan jag får en panik attack.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
Lizelda
7/31/16, 10:10 PM
#294

Insåg idag att p-piller inte funkar på min syster vilket gör mig rätt nervös… Hade helt förträngt det och vi tar inte samma sort men kan inte släppa tanken på det för jag tror att jag haft värk från ägglossning, känns likadant och jag är lite nervös..

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Turast
8/1/16, 2:17 PM
#295

Idag kraschade allt igen.. 

-Spydde inatt och fick gå hem från jobbet pga illamående
-Det blir ingen flytt pga att sambon inte får studielån
-Det betyder att det inte blir ngt hus och det betyder att jag kommer fortsätta vara en dålig hundägare

På toppen av allt, så ska jag idag ta min familjs hund till veterinären och avliva honom. 

Jag orkar inte mer. Jag mådde så bra och sen ba pang. 

fan fan fan

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[Horse24]
8/1/16, 4:02 PM
#296

"Det är inte så farligt."

Såklart det är, jag hyperventilerar och gråter. Jag mår inte alls bra. Varför ljuger jag?

tiger tok
8/1/16, 4:40 PM
#297

#289 jag har alltid haft det väldigt stressigt i vardagen men nu har jag lärt mig att hantera det! Jag hade två dagar när jag fick vara ledig och verkligen inte skulle göra någonting. Jag sov,såg på tv och kollade mobilen i två dagar och då släppte det! Även när jag är ledare för läger med djur och 26 barn, tar jag några minuter då och då och bara sitter och vilar, och på lunchen tar jag verkligen den rasten med ro och bara sitter och snackar strunt med andra ledare/ kompisar! Så säg till dig själv att det är okej att ha tråkigt,att vila och att säga nej till att göra saker om man känner sig stressad, och även förklara för dem du känner att du känner dig stressad och måste få vila! Försök att bara göra en sak i taget och inte ha många bollar i luften! Jag tror på dig!

tiger tok
8/1/16, 4:43 PM
#298

#295 Jag tror inte att du är en dålig hundägare,inte efter allt bra jag läst om dig här på iFokus, du vet att jag tror på dig och jag tror att det är många fler som tror på dig också!

Mysan_
8/1/16, 5:36 PM
#299

Det var då fan vad allt ska gå snett hela tiden. När det blir som man vill vänder det alltid i slutet. Att jag inte gett upp än, jag lär mig ju aldrig. Och "du" har en stor skyldighet till att det går snett.

[134643]
8/1/16, 8:40 PM
#300

Jag hatar verkligen att göra folk besvikna. Det där med att tänka på sig själv också är inte min grej alls, men nu orkar varken kroppen eller psyket längre så om jag inte vill krascha så måste jag vara självisk. Usch.

Jag gör en ny tråd!

Annons:
Upp till toppen
Annons: