Annons:
Etikettövrigt
Läst 706 ggr
[Älskamig]
11/26/15, 9:11 PM

Fråga kille...

Jag ska gå på balen innan sommaren nu till våren, och vill så hemskt gärna gå med en kille i min klass. Vi är kompisar och så, men inte på den nivån så att jag ändå vågar fråga om vi ska gå på balen ihop. Dessutom känns det fel om jag som tjej ska behöva fråga om vi ska gå på balen (är gammeldags, jag vet, haha xD)… Min killkompis sa till honom som en hint häromdagen om att han kunde gå med mig, men då sa han att han inte visste om han skulle gå…

Så, hur borde jag göra tycker ni?

Annons:
Aleya
11/26/15, 9:13 PM
#1

Bara fråga. Vad spelar det för roll?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Älskamig]
11/26/15, 9:18 PM
#2

#1: Jag vet inte, känns bara pinsamt…

Moalinn
11/26/15, 9:23 PM
#3

Det är bara att fråga! Jag bestämde ganska så snart jag fått reda på priset för balen att jag inte ville gå, men hade redan innan sagt till mig själv att jag skulle fråga en kompis i klassen (men inte mer än klasskompis, så att säga) om han hade lust att gå med mig. Sagt och gjort, jag skrev typ "Tja! Om jag hade gått på balen hade jag frågat om vi kunde göra varandra sällskap. Nu ska jag inte gå, så hoppas du hittar någon annan att gå med! :)"
Han svarade "Vad tråkigt, vi hade varit ett stiligt sällskap!"

Så, vad är det värsta som kan hända? :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Aleya
11/26/15, 9:23 PM
#4

#2 du är ju kompis med han. Sa till min kille (han var inte det då jag sa detta) att är vi singel vid 35 så ska vi gifta oss. Inge pinsamt.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Em_
11/26/15, 10:02 PM
#5

Killar är minst lika rädda för tjejer som att få ett nej. Just saying ;)


[Älskamig]
11/26/15, 10:17 PM
#6

Hm.. jag ska försöka ;)

Annons:
Upp till toppen
Annons: