Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 670 ggr
random321
2015-11-26 22:58

Vad händer?

Hej jag går i 8an och har hemkunskap (elevens val ) med andra från andra klasser. Finns en kille som jag har krigat mot sen dag 2 från hösten och han brukar säga massa snuskiga ord och vi Håller på varje elevens val så läraren blir skit sur. idag så när vi börja så kollade han lite mke innan vi gick in i klassrummet sen när jag skulle ut o han in för jag skulle säga en sak till en lärare så fick jag o han någon ögonkontakt och sen när jag gick in o han hade satt sig så kolla han på mig o min kompis jobbar med han men de blev ändrat hon flyttade på min plats för hon ville ej sitta brevid han så jag fick (läraren bytte grupper så jag jobbar me min kompis nu) och han säger hela tiden ( Innan ni läser detta om du inte tål snuskiga ord så varnar jag er, ska göra allt för att få er att förstå va han säger och ändå inte säga orden ) han säger hela tiden: 1. Vill du suga ……. mig? 2. Jag var hemma hos din mamma igår… ( jag svarar ju tbx med hans pappa ) 3. Du ska få se min ….r 4. Du vill stoppa din hand där nere Sen säger han massa sånt till mig men näe han pratar me andra då e han helt normal och han går alltid nära mig och han typ hur ska jag säga.. Han shakar sin rumpa framför mig o kommer jätte nära mig o sånt… Vad tror ni han vill mig? Han kan väl int tycka om mig eller?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Annons:
random321
2015-11-26 23:00
#1

han brukar små kolla på mig i matsalen också

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

vallhund
2015-11-26 23:14
#2

Ovälkommet sexuellt ofredande skulle jag kalla det, ta upp det med någon vuxen, läraren t ex. Hans uppträdande är inte OK!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

Hoseok
2015-11-26 23:27
#3

Skiter blanka tusan i om han "tycker om dig", och det borde du också göra. Han har aldrig rätt att säga sådana saker till dig. Vad hans motiv än är.

Jag hade polisanmält honom för sexuellt ofredande. Prata med en vuxen om det.

Upp till toppen
Annons: