Annons:
Etiketthobby-och-fritid
Läst 1469 ggr
Linneahorse12
2015-11-27 20:55

Julklapp till sina tränare?

Jag och mina 2 vänner har tänkt att köpa  julklappar till våra två tränare . Båda två är helt underbara och  de båda gör så mycket för att vi ska utvecklas. De drar med oss på en massa extra träningar och är väldigt pushande. En av dem har även hjälpt mig mycket med mitt dåliga mående osv.  Vill vill tacka dem för att de ger oss så stora möjligheter med en liten julklapp. ( De ska få var sin) Vi har en ide om att vi ska trycka något personligt på varsin tröja. Dock är vi lite osäkra på vad vi ska trycka.  Har ni någon ide på vad som kan var på tröjorna så får ni gärna skriva det med. Men vill gärna ha andra förslag på vad man kan ge. Vi har inte den största ekonomin, så inte över 100-150kr för en. Bomba gärna med idéer!

Vi tränar parkour om det kan vara till nytta!

Annons:
Flöffo
2015-11-27 21:19
#1

http://ih1.redbubble.net/image.13279734.6944/fc,550x550,white.u2.jpg

Jag tycker den var rolig och skulle kunna passa på en tröja. Annars har jag inte riktigt några andra förslag just nu :)

//Flöffo

[134643]
2015-11-27 21:51
#2

Tryck "mina största fan" och en bild på er. Det hade jag uppskattat i alla fall 😃

Linneahorse12
2015-11-27 22:12
#3

#1 Ja, den är ju cool. Dock lite klassisk, de flesta som kör parkour har nog sett den hahaha

#2 Hahahaha! Det är en riktigt bra ide! Men dock så måste vi trycka en ganska stor bild om vi alla 3 ska få plats. Och då kommer trycket bli väldigt plastigt. Vilket jag själv tycker är irriterande. Men får tänka lite ^

Vad tycker ni om

"When i don´t parkour, i sleep" eller Eat, sleep, parkour, repeat"

Upp till toppen
Annons: