Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 631 ggr
[Älskamig]
11/29/15, 6:59 PM

Är han intresserad av mig?

Jag har väldigt svårt att se hintar från killar, om de är intresserade, flirtar etc. Har dock börjat få lite intresse för en kille som går i min klass. Han rör mig ofta, pratar med mig, skrattar, småretas och tittar på mig då och då. I och med att han har väldigt många tjejkompisar, så är jag tveksam om han är intresserad… Jag vågar inte fråga honom, det är jag så blyg för.. 😎

Hur märker man att någon är intresserad?

Annons:
Honestyisdead
11/29/15, 7:10 PM
#1

Det går inte att svara på. En del visar det genom att röra och vara trevlig.  Andra är sådana mot vänner och då visar det inte på sådant intresse. Bäst är att fråga.

ra-17
11/29/15, 7:11 PM
#2

Ett tips kan vara att jämföra om han behandlar dig annorlunda än de andra tjejerna han umgås med.

[pancakes12345]
11/29/15, 7:14 PM
#3

jag tycker inte riktigt din fråga går att svara på, för jag har haft många kompisar som vart väldigt sociala och "på" småretas,skrattar,pratar ofta, en del kroppslig kontakt(Typ kramar och liknande) både killar och tjejer har vart så, dem flesta har inte vart intresserade utan är bara så som person precis som flera jag vart vän med har vart mer blyg personlighetstyp så lite svårare att öppna sig osv :) 

Ända sättet är att fråga enligt mig men förstår om det känns jobbigt är han inte alls intresserad kanske han undrar varför du undrar, men du har väl inget och förlora på det? jag tror att du ganska snart ändå kommer märka om han verkligen är intresserad för då kanske han blir ännu mer "på dig", ännu mer kärleksfull kanske till och med säger det rakt ut eller liknande.

Upp till toppen
Annons: