Annons:
Etikettfamiljen
Läst 1176 ggr
Stortroll
12/3/15, 12:54 PM

julklapps tips

Kan någon hjälpa mig att hitta på någorlunda små saker till min mamma?

Hon är 41 år, inte så intresserad av skönhet och hudvård, rider, gillar baka och pyssla.

Har inga idéer, har tänkt att göra en https://www.youtube.com/watch?v=rrc9Y2OtPik så måste ha minst sju saker. att skriva små lappar och sedan gömma känns inte så kul.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Vixxen
12/3/15, 1:03 PM
#1

ryktborste?

Stortroll
12/3/15, 1:06 PM
#2

#1 tack, vi har redan ganska mycket borstar då vi har två hästar men vet att det finns en hon vill ha, som också är ganska liten.

Titta gärna in här ---> Min blogg

tlover
12/3/15, 1:19 PM
#3

Material som hon kan pyssla av? En bra bakbok?

l'm back

Stortroll
12/3/15, 1:49 PM
#4

kom på 6 saker så behöver bara 1 till nu, men alla förslag är välkomna

Titta gärna in här ---> Min blogg

Vixxen
12/3/15, 2:09 PM
#5

Kalender med fina hästbilder?

Stortroll
12/3/15, 2:19 PM
#6

hon har redan fått en kalender från Island så kalender känns lite onödigt.

Det ska va mindre saker så att det går ner i varje liten ask, https://www.youtube.com/watch?v=rrc9Y2OtPik

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
missan´s
12/3/15, 4:45 PM
#7

Gör något själv! Alla föräldrar blir glada för sånt som sina barn gjort själva. 😃

Kanske du kan kombinera det med sånt som du kan göra och gillar. Kan du virka? I så fall kanske du kan virka amigurumi-bakverk och placera de på ett kakfat t.ex? (Eller köpa ifall du inte kan virka, dock blir det ju inte lika personligt men ändå) 🙂 Är ju ett förslag som är roligt att göra och som hon säkert blir jätteglad för👍

Ett annat: har ni egen häst? Isf kan du kanske köpa något roligt till den, som t.ex ett träns (vet dock inte vad ett kostar om dom är superdyra) som du pyntar till pannremmen så det blir personligt. (Heter det pannremm ens?) 😂 

Hoppas du kommer på något! 😃

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Flöffo
12/3/15, 4:59 PM
#8

Vad är det hon brukar pyssla? Det finns ju jättemånga roliga pysselgrejer. Dekorationstejp kan vara jättekul, borde få plats i lådan också. Läppbalsam, knappar, pärlor, glitter, smycken, anteckningsblock, strumpor är också grejer som man kan använda till mycket.

 Själv tycker jag det lättaste är att bara gå till olika affärer och kolla om man hittar något som kan passa, t.ex. inne på Lindex, Glitter, Panduro, Rusta, Hööks, Biltema, ÖoB eller någon annan rolig affär.

//Flöffo

tlover
12/3/15, 5:31 PM
#9

Ett litet häfte med recept på olika bak-grejer som du samlat ihop från närmast släkt och vänner

l'm back

[Howres]
12/3/15, 7:25 PM
#10

Jag ska ge min mamma en canvas tavla på våran häst i julklapp :D 

Men kanske en bra bakbok?

Alicia_svartur
12/3/15, 8:23 PM
#11

Shabrak med hennes alt. hennes hästs (om hon har egen) broderat på! Kolla in på prima4you.se, där har de relativt billiga schabrak inklusive brodering.

Idis ida-maria
12/3/15, 8:25 PM
#12

En kakspritser

Stortroll
12/4/15, 9:37 AM
#13

Har redan ridstrumpor, så det blir två askar, ridvantar, också två askar och en ryktborste. Kanske ett presentkort så hon kan köpa en sadelgjord hon jättegärna vill ha till våran ena häst.

Titta gärna in här ---> Min blogg

Annons:
Adirfen
12/4/15, 12:47 PM
#14

Ett förkläde?

Upp till toppen
Annons: