Annons:
Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 786 ggr
lollynonna
12/7/15, 4:43 PM

Hjälp? Twitter

Grrr… Är lite sur just nu. Håller på att skapa ett twitterkonto,man måste ju ange sin email då. Och gissa vad? Någon idiot har registrerat sig med min email! Så jag kan inte skapa ett twitterkonto :( vad ska jag göra? Finns det något att göra åt saken?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
[134643]
12/7/15, 4:48 PM
#1

Antingen göra en ny mail eller själv ange en falsk mail borde väl funka :)

lollynonna
12/7/15, 4:52 PM
#2

Vill inte ange en Falsk så jag måste väl Göra en ny då :P Så sjukt störigt bara.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

taylor__lambert
12/7/15, 5:00 PM
#3

Men, om någon använt din mail borde det ha kommit ett bekräftelse mail till din mail. Man måste bekräfta sin Twitter annars får man ständigt ett mail från twitter om att den mailen inte är bekräftad. (Får jag ständigt, minst en gång i månaden på ett av mina twitter konton då jag inte orkat bekräfta mailen)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

lollynonna
12/7/15, 5:40 PM
#4

#3 Ja jag spammas av mail,men nu så har det slutat sedan ca 2/3 månader tillbaka.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Halcyon
12/7/15, 6:12 PM
#5

Fast det låter väldigt konstigt, för man får en bekräftelse till sin mail och då måste man ju kunna lösenordet..?

we're always chasing that paradise

lollynonna
12/7/15, 6:22 PM
#6

#5 Ja jag vet, förut fick jag massa mail från Twitter om olika saker. Men det har slutat nu,vet inte direkt vad son fick det att sluta.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
Hoseok
12/8/15, 10:00 AM
#7

Du kan ju ta reda på vem det är som skapat ditt konto genom att be om lösen till din mail. Då når du ju personens konto och kan till och med avsluta det.

lollynonna
12/8/15, 2:38 PM
#8

#7 Jag vet vad hon heter,ska prova :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: