Annons:
Etikettövrigt
Läst 780 ggr
HelloMyPet
2015-12-13 13:17

Hjälp Secret Santa

Hej! Jag är jättedålig på att hitta på bra julklappar och skulle därför behöva er hjälp! Detta året har vi något som kallas "Secret Santa" i klassen där man har fått en person som man ska köpa en julklapp till. Julklappen ska vara personlig och gärna lite rolig. Jag har fått en tjej som jag inte känner så bra och har därför svårt att komma på en bra present till henne. Det enda jag vet om henne är att hon är kreativ, gillar att läsa och jag tror att hon kan rita. Hon tycker även om kortspelet Uno och mörk choklad. Hon tycker om olika artister och musik och däribland "The tallest man on earth" och justin bieber. Hon har mycket energi och sitter nästan aldrig still utan springer runt och snackar med alla! Priset på julklappen ska vara ungefär 50 kronor. Uppskattar verkligen hjälp då det börjar bli ont om tid! Jag hoppas att min flummiga beskrivning räckte. Låt fantasin flöda! :)

Annons:
Quirinia
2015-12-13 13:27
#1

Köp choklad? :D Det behöver ju inte vara så avancerat! Jag fick en badmössa när vi hade det (dock var det inte någon speciell utan man bara tog en julklapp) men hade blivit överlycklig av choklad =)

Tuttifrutt
2015-12-13 21:38
#2

Choklad och ett ritblock/skissblock? Skissblock finns billigt på t.ex. TGR

HelloMyPet
2015-12-14 12:49
#3

#1 & #2 Tack så mycket! tror jag kör på något enkelt då :)

Upp till toppen
Annons: