Annons:
Etikettfamiljen
Läst 886 ggr
Tuttifrutt
12/14/15, 6:03 PM

AKUT julklappshjälp!!??

Har ingen julklapp alls till mina föräldrar, och på fredag kväll ska vi resa till landet där det inte finns några affärer alls, och jag kommer inte heller ha tid att pyssla/göra något eget där heller.

Alltså måste jag vara helt klar med julklapparna till på fredag. För någon vecka sedan började jag på en teckning av mina föräldrar men jag är alldeles för noga så kommer inte alls att hinna klart med den. Nu på torsdag har jag en möjlighet att åka in till stan en sista gång för att handla julklapp (bor i stockholm), och jag har max ca 200 kr att spendera på mina föräldrar tillsammans. HJÄLP SÖKES!!

Annons:
Lia
12/14/15, 6:07 PM
#1

Presentkort på SF, så kan de gå på dejt ihop? ^^ Kan ju vara skönt att rå om sig själva ibland.

lollynonna
12/14/15, 6:08 PM
#2

Till min mamma har jag köpt en ljus,hon älskar ljus. Till pappa köpta jag en lott och en sten där det stod "världens bästa pappa".

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Ratatoullie
12/14/15, 6:28 PM
#3

In och finn har mycket billiga saker! Även Chlas ohlson , man kan hitta mycket roliga och personliga grejer. (:

Maria
12/14/15, 6:48 PM
#4

Ett presentkort på "hemmasysslor" som du kan tänka dig att överraska med?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Hogwarts
12/16/15, 7:47 PM
#5

på tgr finns det billiga saker

Whippet
12/16/15, 11:13 PM
#6

Till pappa köpte jag en newtons vagga - kontors snubbe, eller ja han har kontor men han jobbar som tekniker. Ah skit samma.. Till mamma har jag bara köpt glasögons micro fiber, men inte en vanlig trasa. Måste dock köpa/göra något mer till henne har köp gräns av mig själv då på 100-150 mamma Mamma ligger bara på 39 Pappa på 149 :3

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
[klarabastin]
12/16/15, 11:37 PM
#7

Rita eller gör något?😊

LyQa
12/17/15, 8:46 AM
#8

Nåt fint smycke då? ^^

Upp till toppen
Annons: