Annons:
Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1028 ggr
Gambino19
12/18/15, 10:24 PM

Gillar en kille.

Hej!det är så att det är en kille i min klass som jag är väldigt bra kompis med,inte så att vi är med varandra efter skolan men han skrattar jämt när han är med mig och han tycker jag är rolig. Jag har varit tillsammans med honom förut men då gjorde jag slut efter typ en dag,för att det inte kändes rätt. Nu så tror jag att han fått känslor för mig och jag likaså, men jag vet inte om jag ska bli tillsammans med honom. Jag vill inte att jag ska känna så som jag gjort förut,utan det ska ju kännas bra att vara tillsammans med någon. Om jag nu blir tillsammans med honom och får samma känsla igen och gör slut så kommer jag få skuldkänslor över att han kanske mår dåligt av det. Är det någon annan som känner samma som jag? Varje kille jag varit tillsammans med har jag typ känt så vet inte varför. Jag går bara i 6.an.

Annons:
ostbollen
12/19/15, 8:35 AM
#1

Om du känner dig osäker tycker jag att du ska vänta. Han kommer inte försvinna bara för att ni inte har titlen "ihop". Du kan ha lika roligt med honom ändå och kanske berätta att du gillar honom. Om ni är tillsammans utan att egentligen vara det, så kommer det vara lättare att avsluta det. Lycka till!

Hoseok
12/19/15, 9:08 AM
#2

Du är ung och har hela livet framför dig att bli kär på riktigt. Du behöver inte springa in i "förhållanden" redan nu om du är såhär osäker. Fokusera på dig själv och ha kvar honom som vän om han får dig att må bra.

Gambino19
12/19/15, 10:29 AM
#3

Tack så mycket!jag tror att det blir bra om vi bara är vänner,ska förklara för honom hur jag känner hoppas han förstår.

Upp till toppen
Annons: