Annons:
Etikettövrigt
Läst 748 ggr
SimsLinn
2015-12-21 14:02

Julklapp till min pojkvän

Hej! Jag är en 15-årig tjej som har en pojkvän på 17 år. Jag vill ge han en "upplevelse" i julklapp, typ åka till ett äventyrsbad eller något sånt. Men, det känns så tråkigt ändå, så har ni nå tips på vad man skulle kunna hitta på? Något som inte heller är alldeles för dyrt. Tack på förhand!

When life gives you lemon, make orange juice and leave the world wondering how the hell you did it. 


Annons:
felle-j
2015-12-21 20:50
#1

Paintball, lasergame eller gokart kanske?  Konsertbiljett eller om han har något favoritidrottslag så kanske att ni går på en sådan match?

Juliastrom
2015-12-21 23:16
#2

Det finns roliga middagar man kan köpa på live it eller något sådant, spökmiddagar, middag o kolsvart grotta osv. kanske nått sånt? :)

[thildaaaa]
2015-12-22 13:19
#4

Du kanske har hittat en nu, men jag ska iaf ge min kille en dagsresa till Romme så ska vi åka skidor ihop :) I födelsedagspresent gav ja en kryssning, men vi är 18 och 20 och då kan vi åka själva, är man under 18 får man ej åka utan vuxen… Men annars en ridlektion? Bio, laserdome, mysmiddag, spadag, Annars kan du välja ett tema, jag hade hans favvofärg som tema när han fyllde 18, köpte en massa orangea saker, väldogt kul ^^ en kopp, godis, orangea rosor, jaa en himla massa blev de^^ Upplevelser är väldigt kul dock! Men köp ej via företag som live-it för de är så himla dyrt!!!

Upp till toppen
Annons: