Annons:
Etikettövrigt
Läst 844 ggr
Gurgil
2016-01-04 21:00

Ledsen

Hej Jag undrar om nån vet vad jag kan göra åt detta Jag känner mig ofta ledsen på kvällarna ungefär vid denna tid Jag vill bara gå ut i naturen men när jag gör det och sen går in igen blir jag ledsen igen Jag vill inte göra något då Jag har inte lust för någonting

Annons:
Tjeja
2016-01-04 21:06
#1

Har tyvärr inget bra svar på din fråga Oliver.. Men vill i alla fall här skicka dig en stor varm kram och tala om att jag läst och ser vad du skriver!  ❤️ KRAM

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

MrFabulös
2016-01-04 21:07
#2

Jag brukar lyssna på musik eller vara med familjen och typ se en film eller bara chilla. Boknörd som jag är så brukar jag läsa en massa när jag är ledsen.

Gurgil
2016-01-04 21:14
#3

Tack Tjeja det var snällt❤️ Och som du skriver mer fabulös det där kommer inte hjälpa musik gör det värre jag kan inte vara så mycket med familjen därför dem jobbar mycket och är nästan inte hemma Det känns bara som om jag ska gråta

Katarina97
2016-01-04 22:06
#4

Har du någon aning varför du är ledsen? Alltså är det något speciellt du tänker på när du blir ledsen? Eller känner du dig bara ledsen utan att veta varför du är ledsen?

stinakrok
2016-01-05 00:36
#5

Gör någonting som brukade få dig glad.

ÄlskarHamstrar12
2016-01-05 01:01
#6

Om du skickar PM så kan jag ge ut min kik så kan jag kanske försöka hjälpa dig där :) Är det något som har hänt på sistone? Du skrev att din familj jobbar mycket och du inte har så Mycket tid med dom så du kanske känner dig ensam? Om du pratar med din familj kanske ni kan klämma in några tider då ni kan umgås? Tycker du ska prata med din familj om du känner dig ensam.

Annons:
Gambino19
2016-01-05 10:46
#7

Om dina föräldrar jobbar mycket så kan det vara att du känner dig ensam eller att de inte har tid med dig!

Tuttifrutt
2016-01-06 11:37
#8

Jag vet inte hur gammal du är men jag tycker du ska prata med skolsköterska/skolläkare/skolkurator/skolpsykolog om du går i skolan, eller ungdomsmottagning om du vill vara mer anonym. Till ungdomsmottagningkan du även mejla och chatta tror jag. Lycka till!

Upp till toppen
Annons: