Annons:
Etikettövrigt
Läst 642 ggr
[Tilde]
2016-01-06 21:46

Era nyårslöften?

Har ni några nyårslöften i år? I så fall vadå? 🙂 Har inte kollat om det finns en sådan här tråd redan - ooops i så fall! Hoppas vi genom denna tråd kan inspirera varandra. Skriv endast positiva saker (alltså istället för exempelvis "gå ner i vikt" kan man skriva "sköta bättre om min hälsa" eller "äta hälsosammare")! :)

Jag har en liten lista som jag ska försöka hålla…

  • Skaffa nytt jobb snarast möjligt >.<
  • Skaffa ny lägenhet också snarast möjligt
  • Börja äta mer vegetariskt
  • Bli bättre på min hudvårdsrutin och inte slarva
  • Lära mig något nytt i år
Annons:
Hoseok
2016-01-06 22:44
#1

Nä, inte riktigt min grej, haha.

Scorpio97
2016-01-06 23:45
#2

Nepp, nyårslöften brukar inte fungera så bra för mig. Däremot har jag saker jag vill förbättra/göra, men jag ser det inte som nyårslöften. Exempelvis att fortsätta med simningen, sköta kosten bättre, ta hand om håret bättre, se till att gå ut gymnasiet med ordentliga betyg (bara en termin kvar nu) samt komma på vad jag vill göra nästa år (:


//Jessie

[134643]
2016-01-07 00:34
#3

I år var första året på så länge som jag kan minnas som jag _inte_ hade några nyårslöften, det var så mycket annat innan nyår att jag glömde bort det 😃 Men om jag nu i efterhand sätter upp lite mål för det 2016 så blir det nog så här:

* Försöka vara mer öppen med mina känslor och tankar, speciellt med min pojkvän. 
* Vara mer kreativ, faktiskt påbörja alla projekt som jag vill göra
* Klara mig igenom året utan att självskada
* Resa utomlands minst en gång (utöver resorna till pojkvännen i england)
* Uppfylla minst 5 av mina bucket list grejer 👍

MissanTissan
2016-01-07 04:20
#4

*Bli mer aktiv med hunden
*Komma igång med min YouTube kanal på riktigt
*Skaffa valp och påbörja en assistanshunds utbildning
*Ta bättre hand om mig själv.

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

Djungelvrål.
2016-01-09 13:29
#5

Skulle inte se det som nyårslöften, utan mer mål i livet som jag vill ska bli av detta året. :p Klara av sista terminen i gymnasiet & ta studenten. Hitta ett bra sommarjobb. Ha tillräckligt med pengar för att kunna åka till min kompis när hon ska gifta sig i sommar. Ha pengar till en utlandsresa med pojkvännen och dessutom ha fickpengar över till resan i september med familjen. Börja plugga igen. Kaaanske flytta hemifrån. :p

[mitzylinnea]
2016-01-09 19:38
#6

Brukar aldrig ha nyårslöften, men iår har jag ett för mig själv :P 
Träna tillräckligt så jag kan ta montélicensen 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: