Annons:
Etikettövrigt
Läst 765 ggr
Nelley
2016-01-07 04:08

Nyårslöften 2015

http://tonaringar.ifokus.se/discussions/54a3e1c7ce12c47160000664-nyarsloftenmal-for-2015 Heyoo! Dags för skammen av att inte ha avklarat era nyårslöften! Now spill!😂

Annons:
MissanTissan
2016-01-07 04:18
#1

Mitt nyårslöfte från 2015 var att bli mer självisk. Har ALLTID satt alla andra före.

Klarade det en kort stund, men sen öppnade jag mitt omplaceringshem. Så ja, faiiiil!

Hälsningar, Missan och djuren! ❤️

Sajtvärd för Border Collie iFokus

[Tuulikki]
2016-01-07 04:44
#2

Mina löften för 2015 var:

- Bli friskare och starkare psykiskt
- Gå på DBT
- Sluta ångeströka
- Lägga ner mer tid på hunden
- Komma över mitt ex

Checkade av alla utom den sista, vi lyckades vara ifrån varann några veckor sen blev vi ihop igen, och sambos😇

[134643]
2016-01-07 08:14
#3

Mina nyårslöften var visst: * Ta bättre hand om mina naglar så att de får chansen att bli långa och fina. - check! Långa och fina är dem :D * Utvecklas inom ridningen. Att njuta av varje sekund på hästryggen, och inte bli lika irriterad på min pålle. - Säger check här också. Pållen är däremot såld, men nya hästen jag rider klickar jag otroligt bra med och har verkligen utvecklats. * Skriva något minst 3 dagar i veckan. Utveckla mitt skrivande helt enkelt. - Definitivt inte check. Har knappt skrivit något alls :/ * Fortsätta kämpa i skolan, men också sluta ha så hårda krav på mig själv. - Halvt check. Kraschade sista veckan på året pga för hårda krav, men annars helt okej. * Vara vegetarian hela det här året, också. - Check! :D * Försöka träna lite mer, ta upp löpningen bland annat. - Klarade av det ungefär halva året, sen trasslade det till sig med maten och jag var tvungen att sluta * Att leva! Träffa nya människor, ta chanser, testa något nytt och helt enkelt leva lite mer ^_^ - Jag måste sägs check! Så mycket kul jag har gjort! Lyckades på killen i mina drömmar för att jag vågade chansa, har åkt ensam till England för att hälsa på honom, har rest, testat nya grejer och lärt känna nya människor. Överlag skulle jag vilja säga att det gått riktigt bra, det mesta blev faktiskt avklarat och 2015 var ett fantastiskt år :D

Carrosh
2016-01-07 08:30
#4

"Mina mål är bl.a.: * Bli blodgivare * Dra ner på snuset till 1 dosa i veckan (är nere på en dosa på 2-3 dagar nu). * Få in en rutin på träningen samt fortsätta jobba på övervikten. * Komma igång med fler av mina skapar-projekt. * Ha så roligt och trevligt jag bara kan!"

Snuset har snarare gått åt andra hållet, och har minskat rökningen istället. Blodgivare har jag inte gett mig in på än, men de övriga har jag kommit någorlunda långt med. Träningen har jag fått rutin på, har skapat och pysslat en hel del under året och jag har haft trevligt och roligt hela vägen! Pysslandet och skapandet har jag nog lagt mest krut på.

Men det här är mål och inga löften, så jag känner ingen besvikelse över de mål jag inte uppnått än, jag har bara inte uppnått dem än. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Godisburk
2016-01-08 14:46
#5

Åh vad kul att ni faktiskt kämpade med era mål, bra jobbat! 😃

Upp till toppen
Annons: