Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1162 ggr
Braun
2016-01-07 16:04

Det börjar gå för långt för mig..

Hej alla fina! Nu är de såhär att förra året i januari så började jag träffa en kille, jag blev på riktigt kär direkt han blev verkligen som ett överhuvud för mig. Har alltid haft ihop det med ganska " töntiga " killar men så var inte fallet nu.. Men iallafall vi träffades ett tag sen i mars slutade vi prata i 3 veckor men efter dem 3 veckorna började vi prata igen. Sen har de pågått så sen i juli så gjorde han slut med mig han sa rakt ut att alla gånger jag sagt att jag älskat dig har jag ljugit för jag inte själv vetat vad jag velat. Jag gick i tusen bitar såg ingen glädje i någoting längre… Han lämnade mig, svarade inte mig när jag ringde eller något alls jag kunde verkligen inte sluta höra av mig jag blev galen… Och allt detta fortsatte till november, såklart slutade jag höra av mig varje dag men tänkte på honom hela hela tiden och hörde av mig otroligt ofta.. I november började vi prata igen utan känslor från hans sida verkligen noll känslor och jag var lika kär som förut.. Han hade flyttat långt bort så vi träffades bara en gång och hade kontakt till december typ sen så stack han igen.. Så nu är jag här kärare än någonsin och jag blir verkligen inte av med känslorna! Dem försvinner inte hur jag än gör så är allt jag kan göra tänka på honom hela tiden.. Finns de någon här som kan hjälpa mig har verkligen tappat hoppet om att släppa honom…

Annons:
liten02
2016-03-27 23:31
#1

min pappa hade det väldigt svårt att släppa min mamma när dom separerade, fastän hon var otrogen. Han fokuserade bara på det bra som fanns i hans liv och i hans situation var det vi, alltså hans barn. Försök att tänka på det goda och lägg ner mycket av din tid på det. Alla känslor som är olyckliga försvinner alltid, kämpa på!

powerade
2016-03-28 13:30
#2

Känner igen det så väl.. Men lättast är iallafall för mig att sluta prata. Försöka göra någonting som är kul så man slipper tänka på det. Det är inte lätt de vet nog de flesta, men man får inte sluta försöka!

kae
2016-03-28 18:25
#3

Blocka honom på alla sociala medier, släng alla kort/saker du har som påminner dig om honom, radera allt som har med honom att göra och prata ABSOLUT INTE med honom. Om du vill kan du skriva ett "avskedsbrev" som du inte behöver skicka till honom om du inte vill, men dr kan du skriva alla dina känslor och varför du tar detta beslut osv. Vänta max 6 månader så kan jag garantera att du är över honom. Grejen är att ett "återfall" kommer göra så att du måste börja om processen igen, så skriv gärna en lista på varför du inte ska ha kontakt med honom som du kan titta på om du får lust att kolla på bilder eller kontakta honom. Kanske låter lite väl extremt men det har funkat för mig.

Upp till toppen
Annons: