Annons:
Etikettkänsliga-rummet
Läst 1337 ggr
Michancom
1/8/16, 11:47 PM

Hen

Kan tjejer ha kalsonger alltså för killar? Ser det konstigt ut? Jag är intergender men har inte kommit ut med det till Minatt nära och kära än (är 17) Och börjar bara använda "killkläder" då jag trivs i det och jag vill bli kallad hen och inte hon.

Annons:
Duck Lord
1/8/16, 11:49 PM
#1

Kan kan ni väl

Finns också speciella kalsonger för tjejer, så du slipper ha den lilla gropen där slangen ska vara

To be råttägare. For now webdesigner. https://neiwi.com

ostälskare
1/8/16, 11:51 PM
#2

Du får väl ha precis vilka kläder du vill.

Michancom
1/8/16, 11:52 PM
#3

Har alltid såna nu men vill inte de😅 vill ha kallingar, skönare, snyggare oh känns bättre

Cireea
1/9/16, 12:01 AM
#4

Klart du får 🙂 
Jag använder min sambos kalsonger ibland, det är bekvämt.. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Hoseok
1/9/16, 12:09 AM
#5

Man har på sig precis vad man vill så länge man är bekväm med det, så simpelt är det.

Jag har använt alla typer av underkläder, både "för män" och "för kvinnor".

[Tuulikki]
1/9/16, 1:02 AM
#6

Jag sover ofta i kalsonger och ska jag inte göra något under dagen behåller jag dem på tills jag ska duscha på kvällen ^^

Annons:
17453daystoheaven
1/9/16, 1:43 AM
#7

Varför skulle det inte gå? Dock tror jag inte att så många varken ser eller bryr sig om du bär kalsonger.

 
/ ^\ Q /^ \

Yehet121
1/9/16, 2:49 AM
#8

Det är självklart att du kan ha kallingar på dig 😉

Djungelvrål.
1/9/16, 3:53 AM
#9

Klart du kan ha det på dig! Dom är löjligt sköna ju. :p

Michancom
1/10/16, 10:49 PM
#10

Jag vill ha det men får inte för min kille… han vet att jag är intergender men han sägen hon till mig och inte hen… han tycker verkligen inte om att jag är det men men… jag använder bara "killkläder" nu för tiden och jaaa… rakat av nästan allt hår så jag har undercut o jaa

Yehet121
1/10/16, 11:39 PM
#11

#10 Får inte? Är det han som bestämmer vad du ska ha på dig? Och att han säger hon istället för hen låter inge vidare bra heller.

[Tuulikki]
1/11/16, 12:45 AM
#12

#10 Snacka om oschysst och oförstående kille. Ta ett ordentligt snack med honom! Hade min kille kallat mig för något annat än vad jag är och känner mig som (tjej) hade jag blivit jätteledsen och hade han dessutom försökt bestämma vad jag ska ha på mig hade jag inte stannat hos honom länge kan jag säga.

Hoseok
1/11/16, 9:56 AM
#13

#10 Dumpa honom. Du förtjänar någon som respekterar dig för den du är.

Annons:
17453daystoheaven
1/11/16, 5:32 PM
#14

Tänk på att det fortfarande är svårt att vänja om från hon till hen ifall ni känt varandra länge, dessutom är han väl inte van vid att säga "hen" till någon. Ge honom lite tid. Men om han gör det för att han vägrar kan du lika gärna lämna honom.

 
/ ^\ Q /^ \

Hoseok
1/11/16, 6:02 PM
#15

#14 Det är en sak att ha svårt att byta pronomen, men TS säger ju att hennes kille inte "tycker om" hennes pronomen. Det är bara respektlöst.

Michancom
1/14/16, 3:13 PM
#16

Glöm att jag lämnar han. #15 Tillslut kommer han vänja sig även om de tar år så kommer han de. Han tycker inte om 'hen' då han säger att de inte finns och han har svårt att förstå hur det är och så.

Hoseok
1/14/16, 3:34 PM
#17

#16 okej. Det viktiga är att du mår bra och att du får den respekt du förtjänar.

Upp till toppen
Annons: